Słowo na niedzielę

Spóźnione dwa dni słowo na niedzielę. To nie jest żart że uważam że ludzie starający się o wspólne dziecko powinni po zamieszkaniu razem spać w dwóch osobnych łóżkach. W związkach nigdy nie jest tak że dwie osoby kochają się po równo zawsze jedna osoba kocha bardziej a druga mniej i ta co kocha mniej przez to że jest w związku cierpi bardziej i rozwiązanie w postaci spania w dwóch osobnych łóżkach sprawi że osoba kochająca mniej będzie cierpieć mniej. Już nie wspominam o tym że człowiek to zwierzę umiarkowanie monogamiczne i nie powinno się liczyć na brak zdrad ze strony partnera. Wspomnę że w sytuacji w której już ma się wspólne dziecko należy dołożyć wszelkich starań żeby utrzymać związek żeby dziecko miało oboje rodziców żyjących z nim w jednym mieszkaniu bo gdzie trzech spotyka się w imię moje tam ja jestem między nimi a tam gdzie się spotyka dwoje jest praktycznie psychiatryk, a nie rodzina. Dlatego bałem się związać z kimś zanim bedę miał z kimś dziecko i wynikło z tego wiele zła, oh mother, tell Your children not to do what I have done.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Poncki 2 miesiące temu
    Miłość to taka roślinka, którą trzeba podlewać i mówić do niej. Dlatego uważam, że dwa łóżka w niczym nie pomogą chyba, że jedna osoba chrapie, ale na jednym łóżku we dwoje trzeba się nauczyć spać.
  • DrV 2 tygodnie temu
    Nie masz racji. Spanie w osobnych łóżkach jest niezbędne jak jedna osoba w związku jest bardzo skrzywdzona życiem przynajmniej. Obyś nigdy nie musiał się o tym przekonać na własnej skórze.
  • DrV ponad tydzień temu
    Jeżeli osoby śpią w jednym łóżku to żadna z nich nie może wymknąć się w nocy do kochanka/kochanki https://youtu.be/QXMUY4deXs0?si=8fc95voyGvtNTfHE
  • Skorpionka 2 miesiące temu
    "Dlatego bałem się związać z kimś zanim bedę miał z kimś dziecko" - to zdecydowanie za mało. Jeśli tylko dziecko ma sklejać ten związek, to źle wróży na przyszłość, szkoda dziecka.
  • DrV 2 tygodnie temu
    Tak. Mądry Polak po szkodzie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania