text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • sekator dwa lata temu
    "By krew ciepłą spijały, co w jej żyłach tętni;" - zbędne dopowiedzenie o tętnieniu w żyłach; tu jest jeszcze zmyłka, bo wszy bezpośrednio z żył się nie karmi - wesz nie ma takiej długiej trąbki... No, ale za to jest 130% poezji w poezji.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Masz słuszność, że chyba lepiej można ten wers napisać, jak i parę innych miejsc. Text jest stary, powinienem był go przejrzeć uważniej. Może potem coś zmienię. Dziękuję.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Ziemia jako Słupnik?
    "Wszy zrodziła z miłości na swym własnym ciele" - miłość i wszy w jednym wersie, to tak mocne połączenie, ze już jeden wers ma ciężar całego wiersza.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Trochę zamieszania jest z tymi dziećmi.
    Bo i wszy, i kamienie.
    Duży rozstrzał!
    Ale - prawda - jak to w powiedzeniu: "Z jednej matki różne dziatki"...
    "Wszystko jedno żywi", ale... "nikt nie poznał jej lepiej, niż dzieci – kamienie".
    I te o niej milczą...

    Haha, jak u Mieczysława Fogga: "O matce pieśń, to pieśń bez słów, to pieśń przez łzy..."
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Trzy Cztery, byłem ciekaw, czy moje wrażenie, że wiersz trochę "trzeszczy w szwach" jest słuszne, i chyba odpowiedziałaś. Wszy to pewnie ludzie mogą być, a kamienie to jedyne, które niczego nie wymagają... Oprócz tego Szymona Słupnika.
    Dziękuję,
    Pozdrawiam ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Kapitalny wiersz! Pozdrawiam 5
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Bardzo się cieszę. Szymon Słupnik to jeden z moich ulubieńców ?
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Pobóg Welebor Wiesz, to ulubiony św. lwa- Starowicza.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski, nie miałem pojęcia, że Lew-Starowicz jest katolikiem, dopiero teraz się dowiedziałem. To dobrze. Dzięki za info.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Pobóg Welebor Jest i to pobożnym; aczkolwiek w trzecim związku małżeńskim ?.
  • Marek Żak dwa lata temu
    Pamiętam skądś, a to też jeden z Twoich najlepszych. Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Tak, to stary. Coś takiego, że tak wysoko go cenisz... Dziękuję.
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania