...

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Kubryk 21.08.2015
    "Wracałam właśnie z spotkania klasowego" - nie powinno być "ze"?
    Dwudziestoczteroletni doktor ceniony na całym świecie? Wiesz ile trwają takie studia? ;)
    Główna bohaterka musi być niezłym psycholem skoro chcę brutalnie i widowiskowo zabić swoje byłe przyjaciółki tylko dlatego, że nazwały ją dziwką.
  • NataliaO 21.08.2015
    Początek mi się nie spodobał -Wracałam właśnie z spotkania klasowego. Była ciepła sierpniowa noc, pełnia. Ja byłam zapłakana. Moje przyjaciółki, powiedziały mi że jestem dziwką... Chociaż nigdy z nikim nie spałam, miałam zaledwie 2 chłopaków w całym moim 24-letnim życiu. Więc o co im chodzi? O to że w przeciwieństwie do nich jestem miła dla innych? Czułam się upokorzona. Planowałam zemstę. Krwawą...- Potem jest trochę lepiej, ale w ogóle nie czuje, że nasza bohaterka to psychol, bo to, że zabija dla tego słowa dziwka to trochę śmieszny powód... Opowiadanie powinnaś rozbudować, jakoś wprowadzić nas lepiej w życie bohaterki.
    Historia wydaje mi się sztuczna, sam pomysł dobry. A tytuł przyciąga. 3:)
  • levi 21.08.2015
    Co to za przyjaciółki, które wyzywają od dziwek?
    Topornie szło mi czytanie tej części, dam 3, ale na pewno przeczytam następne części.
  • Alistair 21.08.2015
    Mimo, że trochę drewniano i topornie, spodobał mi się pomysł. Trochę przypomina mi American Psycho, czekam tylko aż pani doktor będzie słuchać Walking on Sunshine po dobrej nocy mordowania. Żeby nie pomysł dałbym 3, ale tak 3.5, czyli 4
  • Chris 22.08.2015
    Pomysł fajny, możesz wyciągnąć z tego ciekawą historię. Co mi przeszkadzało:
    - 24 - letnia, ceniona pani doktor. Niestety bez szans. Jest za młoda. Staż, rezydentura... Jeszcze trochę jej zostało.
    - Koleżanki nazwały ją dziwką. Pomyślałem o problemie nastoletnim, a tu dorosła kobieta.
    - Pentagram? Trochę ni z gruchy, ni z pietruchy.
    Trzymaj się pomyslu, rozwijaj jej myśli (sadystyczne), bedzie ok. 4
  • Anonim 22.08.2015
    Przeczytałem tylko końcówkę, a i tak wypatrzyłem błąd:
    "ku końcu"? albo "w końcu", albo "koniec końców"
  • Neli 08.09.2015
    Nie będę ukrywać, że wolę, jak Twoje postacie są dobrymi osobami. to co tu napisałaś po prostu mnie przeraziło. W głowie mi się nie mieści, że istnieją tacy ludzie, których czyjeś cierpienie cieszy!
    Co do tekstu: czytałam lepsze Twoje prace, brakowało spacji po pauzach w dialogu, zgadzam się z tym, że reakcja bohaterki była przesadzona za nazwanie ją dziwką, pisz cyfry słownie.
    Za tę część daję 4, pozdrawiam, a w wolnym czasie zapraszam do mnie ;*
  • Dardżeling 07.11.2015
    Powiem Ci, że zapowiada się świetnie. Jak dla mnie bomba. Łatwo się czyta, czekam na dalsze rozdziały.... wciągające ! 5 gwiazd :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania