...

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • strasznie kujowe
  • Chris 22.08.2015
    Dialog końcowy był całkiem dobry, ale brak dokładnych opisów, brak emocji. Podeszła, łupnęła i poszła.z głową. Mordowanie dziecka zawarte w dwóch zdaniach. Nie, to, aż się prosi o falę opisów, barwnych,krwawych, chorych jak ona sama. Z dodatkowymi przemyśleniami wyszloby dobrze. Znów ten pentagram. Po co? Co ma symbolizować. W średniowieczu odstraszał złe moce. Pentagram to dobry symbol skrzywiony przez kościół. Musisz jakoś fajnie to wymyślić, po co jej to. Jeszcze jedno, gdy ona wlokła mężczyznę do salonu. Jest kobietą, zapewne w wyobrażeniu drobną, nie.wzięła go poprostu na ręce. Musiała narobić hałasu, a żona się nie obudziła. Rozumiesz? Wyobrażam sobie zdyszaną lekarkę, ciągnącą zwłoki po deskach parkietu, na których zostaje szkarłatna ścieżka jej chorej zbrodni, ale.nie potrafię wyobrazić sobię, że żona sobię śpi w tym czasie. Mogłaby być zwiazana i obserwować. Przed dodaniem poczytaj tekst jak scenariusz. Pisz, ale bądź też reżyserem tych scen.
  • Neli 07.10.2015
    Po pierwsze: nie umiem napisać, jak chory jest ten tekst. To wszystko jest popieprzone. Jak można pisać o takich rzeczach!
    Po drugie: tak wiem, można, można.
    Po trzecie: stać Cię na to, aby napisać jakiś super powód, dlaczego główna bohaterka robi im wszystkim krzywdę. Nazwanie ją: ,,dziwką" nie wystarcza, aby wszystkich pozabijać. Za to można dostać w pysk. Podsunę Ci pewne pomysły, które urozmaicą to opowiadanie: może jakiś szantaż, jakaś krzywda, która wyrządzono głównej bohaterce, za co się mści, a może jakiś uraz z dzieciństwa?
    Co do lekkości tekstu: wciąż ona jest i dzięki niej dobrze się czyta. Waham się nad oceną. Coś pomiędzy 3 bym dała, że nie jestem pewna, nie daję nic. Powodzenia w dalszym pisaniu. Nie przestawaj. ;)
  • Dardżeling 07.11.2015
    Bardzo mi sie podoba, genialny pomysł ale poprACUJ jeszcze nad tym. Dopracuj emocję ! i koniecznie rozpisz sie bardziej bo chce mi się dalej czytać... :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania