Smutek grzesznika

Wysłuchaj mnie mój Boże

Gdy tułam się w grzesznej poniewierce

Ja nie znam siebie innego

I poznać wciąż nie chcę

 

Wysłuchaj mnie mój Boże

Ja ciężkie zbrodnie Ci wyznam

Kłamstwo to moja poduszka

a pycha jakby ojczyzna

 

Wysłuchaj mnie mój Boże

Nie rezygnuję z chcenia

Ślepy na to co w niebie

Miłuję swe pragnienia

 

Dusza ma ciężko udręczona

Ciało ugięte pod brzemieniem

Ty pomóż mi mój Boże

Ja nigdy się nie zmienię

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Szpilka 05.03.2020
    Chcenie to nie wszystko, trzeba czytać klasyków i ćwiczyć, to może wiersz wyjdzie ?
  • wicus 05.03.2020
    Pisanie wierszy to nie pieczenie ciast ani gra na loterii, więc nie przywiązuję się gorączkowo do tego, by cokolwiek tu wychodziło. Wiersz albo jest albo go nie ma. Z ciastem ma tyle wspólnego, że jednym się spodoba, a innym nie. Klasyka zaczyna się i kończy na mnie.
  • Szpilka 05.03.2020
    "Klasyka zaczyna się i kończy na mnie"

    Hahahaahah, najważniejsze, że Cię dobry humor nie opuszcza ?
  • wicus 05.03.2020
    Cieszę się, że Cię rozbawiłem, jednak nie chciałem przekazać, że uważam się za drugiego Mickiewicza, tylko że w moich utworach nie mam zamiaru np. Mickiewicza kopiować. Uwielbiam klasykòw, ale m.in. właśnie dlatego, że nie aspiruję do ich grona, pisząc nie oglądam się na ich "przepisy".
  • Szpilka 07.03.2020
    I dlatego Twoje usiłowania twórcze są mizerne, bez urazy ?
  • wicus 07.03.2020
    Szpilka Oczywiście, że bez urazy! Powiem Ci szczerze: moje twórcze usiłowania nie tyle są mizerne, co żadne - ich nie ma. Nie traktuję swoich wierszy czy opowieści jako pracy lecz rodzaj relaksu, więc trudno mówić w ich kontekście o napinaniu się czy dyscyplinie.
  • Szpilka 07.03.2020
    Wicus, to chyba kwestia charakteru, ja też traktuję pisanie jako relaks, ale cokolwiek robię, staram się robić dobrze ? Nie genialnie, olśniewająco, czy wybitnie, ale dobrze.
  • befana_di_campi 11.07.2020
    "Nie zmienię". Oczywiście, że sam(a) bez pomocy Bożej się nie zmienię :)

    Serdecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania