Smutno mi...

Smutno mi jest

Stan ten oplata mnie,

Jak wąż drzewo życia.

Pewnie nie wiesz, jak to jest

Ja to wiem, aż za dobrze

Wieczoru mrok uspokoja i wycisza,

By wczesnym rsnkirm wybuchnąć jak wulkan od nowa.

I tak każdego dnia...

Czy ta pętla kiedyś pęknie?

Czy ta karuzela w końcu zatrzyma się?

Lawirujesz gdzieś między-pomiędzy,

Miotając się jak dzikie zwierzę.

Spokoju nie zaznasz, o nie,

Trudności piętrzą się.

Wieża Babel przy tym to nic,

Tu spokój potrzebny jest.

Jak jednak osiągnąć ten stan...?

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • MartynaM ponad rok temu
    Nie wiem kto Cię jeszcze jedynkami dołuje, kiedy wiersz taki smutny... zero empatii w tych ludziach.
  • Smutna89 ponad rok temu
    Dobrze. To znaczy, że trafiłam w czuły punkt.
  • MartynaM ponad rok temu
    Smutna89, no raczej... i teraz z zawiści te jedynki.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    MartynaM nie ma co się ocenami sugerować
  • MartynaM ponad rok temu
    Burton The Scribe, wyraziłam tylko zdziwienie, na ogół takie teksty zawsze były piątkowane...
  • Poncki ponad rok temu
    Zapomniałaś dopisać na końcu swojego komentarza "bazinga".
    Nowi użytkownicy mogą się nabrać na Twoje wyrazy empatii ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Poncki, czytaj ze zrozumieniem komentarze, a dopiero później przyczepiaj się do nich.
  • Poncki ponad rok temu
    MartynaM
    Ależ ja świetnie zrozumiałem to, czego Ty wprost nie napisałaś ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Poncki, wątpię.
    Sprawdźmy może. Co zrozumiałeś z mojego wpisu?
  • Poncki ponad rok temu
    MartynaM
    "Nie wiem kto Cię jeszcze jedynkami dołuje, kiedy wiersz taki smutny... zero empatii w tych ludziach." - oczywistym jest, że drwisz.
    "Smutna89, no raczej... i teraz z zawiści te jedynki." - dalej drwisz bo uważasz utwór za kiepski
    "Burton The Scribe, wyraziłam tylko zdziwienie, na ogół takie teksty zawsze były piątkowane..." - co potwierdzasz wyrażając się o nim >takie teksty<

    Czyli sprytny sarkazm.
  • MartynaM ponad rok temu
    Poncki, tu nie ma drwiny, jest tylko zdziwienie, jak napisałam.
    Na ogół słabe teksty są najwyżej oceniane, dlatego tutaj zdziwiły mnie jedynki i to właśnie wyraziłam, że tym którzy je stawiają zabrakło tej empatii, choć zawsze ją mieli, z tego co było widać pod tekstami innych.
    Ja z zasady nigdy takich tekstów nie oceniam.
  • MartynaM ponad rok temu
    Dlatego, na przyszłość, skup się na swoich komentarzach i swoim wyrażaniu zdania, bo trochę za cienki jesteś, żeby interpretować moje wpisy.
  • Poncki ponad rok temu
    MartynaM
    Ty z kolei jesteś przerozkosznie zabawna ?

    Zakładam, że albo nie wiesz, że to co piszesz to sarkazm, czyli w sumie nie sarkazm, bo ten musi być świadomy, ale i wątpię całkowicie, aby była to szczera empatia, ponieważ jest to wysoce mało prawdopodobne, by było cię na nią stać, zatem wnioskuję, iż po prostu chcesz uchodzić za taką wyrafinowaną.

    Pozwól, że się będę skupiał na tym na czym mam się skupiać ochotę. Nie respektuje dyrektyw jak kierować swoim życiem, od osób, które w żaden sposób nie uważam za wzór do naśladowania.

    pzdr ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Poncki, ty może nie myśl tyle, bo jak widać, nie jest to twoją mocną stroną... z tego też powodu nikt ciebie raczej naśladował nie będzie, bo obciach.
    Na ludziach też się nie znasz, więc i tu możesz tylko leżeć i kwiczeć, z tego co widać, to ci najlepiej wychodzi.
  • Poncki ponad rok temu
    MartynaM
    Dobrze już dobrze Martynka.
    Proponuję napij się herbatki i wyluzuj troszkę, bo Ci żyłka w dupie pęknie i Cię krew zaleje.
  • MartynaM ponad rok temu
    Poncki, od takich cieniasów, to nikomu raczej żyłka nie pęknie. Nie dodawaj sobie, bo to komicznie wygląda... hahaha
  • Poncki ponad rok temu
    MartynaM
    Ciekawe to jest dla mnie, że na siłę próbujesz rozumieć wszystko co się do ciebie pisze jako przejaw agresji. Siepiesz się jak ryba na brzegu. Starasz, próbujesz ubliżać. Po co to wszystko? Wiesz przecież jaką założyłaś na siebie etykietę, noś ją z dumą albo zdejmij.
  • MartynaM ponad rok temu
    Poncki, masz jednak problem... można pomyśleć że silisz się na bycie miłym... hahaha

    Wasze etykietki, to mi wiszą i powiewają... pisać trzeba dobrze albo wcale, zawsze przecież można uczyć się haftu i szycia...
  • Poncki ponad rok temu
    MartynaM raczej silę się, żeby być niemiłym jak mnie ktoś do tego zmusza.
    Nie zgodzę się z pisaniem. Nikt nigdy nie powinien przestawać robić tego co lubi, tego co sprawia mu przyjemność tylko dlatego, że komuś innemu się to nie podoba. Chociażby dlatego, że nie można sobie w pełni uzurpować prawa do powiedzenia, że coś jest dobre albo złe. Możesz powiedzieć jedynie, że Ci się nie podoba, ale tutaj się Twoje kompetencje kończą.

    (czy my już kiedyś na ten temat nie rozmawialiśmy?)
  • MartynaM ponad rok temu
    Poncki, jak ktoś się nie zna na poezji, to i nie wie, co jest dobre albo złe, bo niby skąd ma to wiedzieć? Powiedzenie tego jest czymś naturalnym raczej, tylko ty masz z tym jakiś problem.
  • Poncki ponad rok temu
    MartynaM kurcze, nie chce mi się ponownie przewijać tego tematu...
  • Poncki ponad rok temu
    Nie podoba mi się.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania