s.n.-3dni

Jestem zaręczony z kimś – odpowiedziało czerwone

Dziewczyna kobieta podniosła się z poz., w której zastygła wcześniej, czyli, którą widziała jako istotną i weszła do ciemnej dziury, a właściwie najciemniejszego kawałka przestrzeni.

Wyszła po chwili ubrana w długi, czerwony płaszcz. I przeszła się przed siebie dostojnym krokiem, rozrzucając poły płaszcza.

 

Świat jest taki wyrafinowany – mówi kobieta dziewczyna

Nie specjalnie –

Szkoda.

 

A.

Dopóki sobie wydaję się ciekawsza, niż A nic nie napisał

A

Niezła pogoda w dzień narodzin wyspy będzie moim talizmanem.

 

Dla ciebie

Co mi przyniosłeś?

Przeżutą metaforę, przerzutnię Morfeusza

,,Ciekaw jestem tego miejsca''?

Dlaczego ludzi tak ciekawi spółkowanie? Czy wiesz, że ja niedługo stanie się zapisem na kartach dzikich ? Co jest ciekawego w spółkowaniu? Człowiek czarny w swoim czasie przyczynił się do zachowań ,,ple...iennych''. Tyle, że człowiek czarny postawił w polu....

To podłość, więc ja?

Na to wychodzi.

 

Więźba Wyspa. A kiedy jestem nieszczęśliwy wyjedź i weź mnie ze sobą. Ten dupek zepsuł mi całą magię miłosna, nawet magię zapachu.

Morfi?

Jaki Morfi? Nie, Perseusz.

Wiesz,-zgryzła delikatnie wargi, kiedyś natrafiłam na złą sytuację, z której trudno wyjść dobrze. Chodzi lisek koło drogi.

Ona ma 101 lat

Lubilatka

Niektóre obrazy nazywają się zwyczajnie – cierpliwość.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Bettina 9 miesięcy temu
    sztukanatrzydni
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Ja jest ślepe i nieślepe, ale już nie widzące i niewidzące. Jest organiczne choć wyłoniło się z nieorganiczne. Nabrało wprawy :) Pokazuje się trochę jak ktoś najstarszy w rodzeństwie.
    Jeśli ja jest najstarsze to jest też najmłodsze, naturalnie?
    Naturalnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania