UWAGA!!!

Uwaga!!!

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • błękitnypłomień dwa lata temu
    W wątku politycznym skarga na kradzież... - jak to się nieodparcie polityka ze złodziejstwem kojarzy - ale czy można się dziwić... :)
  • Narrator dwa lata temu
    Ach, ten internet ze swoją anonimowością i bez twarzy! ?

    W normalnym życiu wyszlibyście na pole na szable bądź pizdolety do pierwszej krwi, albo komu prędzej ząb wypadnie i byłby spokój. Największa przyjaźń rodzi się z bijatyki — przykładem niech będą: Old Shatterhand i Winnetou. ??
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Też kiedyś dopuściłem się czynu (zwał kradzieżą), względem żalącego się autora, skasował tekst na sąsiednim, ale znanym tu portalu t3 a ja go skopiowałem na któreś tam pitolenie, bo jeszcze google miało zachowaną kopię.
    W rzeczy złej tu jesteśmy natury i złodziejami z gruntu.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A Ponckiego, to Amsterdam zepsuł pewnie najbardziej.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Wydaje mi się, że Ant jest tylko moderatorem, administrator zawiaduje portalem z tajnego bunkra, gdzie chroni się przed gniewem userów. Zresztą w miejsce zamieszkania Anta też bym do końca nie wierzył i raczej również doszukiwał bym się jego adresu w jakimś schronie, w końcu Ant może wziąć razy za moderację oraz (omyłkowo) za administrację, więc bardziej nawet jest narażony na uszczerbki. Do sauny zapewne chodzi jego sobowtór, bo nie pozwoliłby sobie na zdjęcie kamizelki kuloodpornej i odłożenie podstawowych narzędzi obrony koniecznej, przy czym nie wiadomo, czy Ant jeszcze jest kompletny, wszak dużo jest roszczeń, względnie wynajmuje sukcesywnie nowych sobowtórów.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Niemniej z innej strony za dojścia autora tam, gdzie płacą za publikację, przez dwa lata bym mógł mu 20% odpalać urobku. Szukałem gdzie można dostać parę zet za wiersz i nie znalazłem konkretów.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    No i podziwiam tych, którym się udało tu https://podobnestrony.pl/do/opowi.pl coś dopisać, mnie żadnego komenta nie przepuścili, a różnie pisałem, nawet bez proxy i z Windows, może z Androda tylko przechodzi? Wtedy można dokładnie określić urządzenie, bo dużo roboty z ukryciem lokalizacji nań.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ale cieszmy się z afer, bo dzięki nim portal żyje i admin naprawdę jest mocno wyrozumiały, a nawet moderator. Nie musimy jakiejś jednej pani się podlizywać i pisać z nakazu, jak na podobnym. gdyby jeszcze grafiki i pliki dźwiękowe można wstawiać oraz komentarze na profilach, to opowi byłoby torpedą i rakietą, która na tle art. bardzo by się wyróżniała.
  • słone paluszki dwa lata temu
    UWAGA NA OSZUSTA! WKLEJA KROWIE PLACKI, CZEKA AŻ INNI POPRAWIĄ, PÓŹNIEJ KASUJE, WYSYŁA DO REDAKTORÓW I ZGARNIA ZŁOTE MONETY - NIE POPRAWIAJCIE OSZUSTOWI KROWICH PLACKÓW!!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania