Sobota

Dziś sobota słoneczny dzień albo to naprawdę koniec albo coś szykujesz na dziś bo oczywiście na tygodniu ciężko się wyrwać od rodziny , domu, żony, dzieci....

Wszystko mogę zrozumieć i przetłumaczyć sobie ale jeżeli dziś się nie spotkamy to będę wiedziała już na czym stoję.

Chciałabym hotel albo jezioro tylko z tobą ostatnią noc choć spędzić szczęśliwie zakończyć to raz na zawsze albo w jedną albo w drugą stronę chciałabym bo cię kocham choć tak niedawno zapomniałam już o tobie to wróciłes na mieszać mi w głowie mam mętlik teraz choć niedawno wiedziałam że chcesz zemną być to teraz czuję że jest inaczej bez słów bez wiadomości bez czasu ...dla mnie.

Nie wiem, choć staram się cię zrozumieć naprawdę po prostu spotkaj się zemną i mi to powiedz prosto w oczy: "Nie chcę z tobą być , mam rodzinę chcę to zostawić boję się ze wyjdzie" Nie wiem cokolwiek po prostu powiedz cokolwiek. Chcę wiedzieć słyszysz. Chcę znać prawdę nawet najgorszą.

Mam w niedzielę komunie siostry oczywiście w remizie w której byliśmy na sylwestrze ty i ja sześć lat temu... jak pojechałam tam ostat5nio stanęłam w miejscu w którym ty mnie pocałowałeś po północy i wiesz co wróciły wszystkie wspomnienia wszystko to co było później nasza noc u ciebie w domu zasnęliśmy razem.

To była nasza ostatnia noc taka o której ja pamiętam wszystkie wspomnienia wróciły razem z tobą piosenki, słowa a teraz nagle jak mnie znów rozkochałeś zaliczyłeś zostawiasz mnie na pastwę losu?

Powiedz mi cokolwiek chcę wiedzieć chcę mieć pewność. Czy to tyle ? Czy coś cię innego zatrzymuję.

Napisałeś, ze wiesz ,ze ja mam czas ale ty go nie masz.

Za kilka dni wyjedziesz i co a ja znów zostanę z obojętnością twoją z brakiem czegokolwiek powiedz po prostu napisz spotkaj się cokolwiek po prostu przekaż mi to czy nie chcesz już tego ciągnąć? Bo nie robię sobie nadziei , że nie wiesz co robić.

Boże czemu on tak robi zrób coś żeby mi powiedział w która stronę mam iść nie chcę już myśleć cały czas , że nie wiem co robić, myśleć płakac a moze się cieszyć bo on kocha i tak tylko mnie a może tylko chciał zaliczyć tak dobrze , konkretnie i to wszystko

Dziś sobota czekam.

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Poncki dwa lata temu
    Ja tam nie jestem terapeutą od złamanych serc ale jako facet mogę Ci powiedzieć, że ta jego niechęć może sie brać stąd, że mówisz do niego z małej litery i bez przecinka w kilku zdaniach ale jednym zdaniem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania