...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • betti 30.07.2019
    Aniu, bardzo źle napisałaś ten wiersz:
    ''To uczucia, które przytulają mnie kiedy jest źle albo dobrze'' - co to znaczy ''uczucia przelatują mnie''?
    ''To moje myśli, które walczą w mej głowie, aby pozostać w niej na zawsze'' - kiedy myśli walczą, żeby pozostać w głowie, dobrze nie jest - z głową. Poza tym w jednym wersie - , moje, mej tak blisko siebie?

    Ogólnie całość jest nieprzemyślana, niedopracowana, chaotyczna, chwilami bez sensu zupełnie.

    Zarys jest, popracuj, żeby zrobić z tego wiersz.
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Dziękuję za rady i przeczytanie, pozdrawiam :)
  • betti 30.07.2019
    ania_sorry, przytulają. Boże, co ja czytam...
  • Aisak 30.07.2019
    To nie jest żadna pomoc...
  • betti 30.07.2019
    Pani Kasiu, skoro potrafi pani lepiej, to proszę się nie krępować...
  • Aisak 30.07.2019
    Pani Kasia nie ma czasu :(
    Jestę niemiłosiernie zarobiona :(

    Inną razą przybędę z pomocą :]
  • Enchanteuse 30.07.2019
    Hmm.

    Na pewno przegadany. Co bym doradzila, to zastanowic się, co można uciąć bez utraty sensu.
    Np.: "krzyk bezsilności kiedy znowu się nie udaje"
    krzyk bezsilności jest trochę oklepany. Poza tym, stylistycznie to średnio wygląda. No i też lepiej jest czytelnikowi ten krzyk pokazać, żeby on go usłyszał i żeby on pod jego wpływem zadrzal. Najlepiej. Bo tak to czyta się taki wiersz i przechodzi obojętnie, bo nic nie potrafi wzruszyć wśród samych oklepanych stwierdzeń.
    Starać się pokazać po swojemu już wszystkim znana drogę czy stan. Coś takiego.

    Poza tym: "przytulanie przez uczucia" - trochę infantylne określenie, nie sądzisz?

    Ogólnie, myślę że można próbować napisać ten wiersz od nowa, okroiwszy z nadmiaru określeń i generalnie stresciwszy. W tym konkretnym przypadku chyba nie ma potrzeby aż tak się rozpisywać, na tyle wersów. Raczej dążyć do minimalizacji.
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Dziękuję za rady i przeczytanie, pozdrawiam :)
  • Aisak 30.07.2019
    Sok z żuka lepszy.
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Nie wiem, nie próbowałam :D
  • puszczyk 30.07.2019
    Nic dodać do merytorycznych komentów powyżej.
    Wiersz jest przegadany, ckliwy, pełen patosu, infantylizmu i pensjonarskiej wrażliwości.
    Puenta jest esencją tej tragedii. Brak mi określenia, które nie uraziło by autorki.
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Dzięki za przeczytanie i komentarz :) Następnym razem zastanowię się trzy razy zanim coś wstawię, pozdrawiam :)
  • puszczyk 30.07.2019
    ania_marzycielka ja tam bym się raczej zastanowił, jak napisać lepiej i uniknąć wcześniejszych błędów.
    Ale to ja.
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Postaram się, pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 30.07.2019
    Aniu marzycielko→mnie się podoba, bo jest taki... po prostu, lecz nie zupełnie.
    Wiesz, o co mi chodzi.      Sformułowania ładne.
    Takie jakby od... wewnątrz umysłu. Szczególnie →trzecia mi przypadła.
    No ale... piszę różnie, często dziwacznie, uwielbiam nie siedzieć w ''ramce'', więc może dlatego odbieram inaczej.
    P.S→Sok z żuka→stary film→(horror komediowy). Bardzo fajny zresztą.
    Pozdrawiam:)→5
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Dziękuję za przeczytanie i miły komentarz, pozdrawiam:)
  • Ładny wiersz; i co ważne ma sens. Piszę o tym, gdyż większość wierszy w necie jest bezsensu. Nie wiem z stąd tyle krytycznych komentarz? 5
    Pozdrawiam
    Ps.Oglądałem "Sok z żuka", ale on nie ma nic wspólnego z tematem.
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie :)
    Fajnie, że komuś się podoba, pozdrawiam :)
  • puszczyk 30.07.2019
    Bo ludzie są głupi, a ty mądry.
    Ot, cała tajemnica.
  • Justyska 30.07.2019
    Co by nie było to trzecia strofa dla mnie bardzo, bardzo na tak. I za nia duzy plus :)
    Pozdrawiam!
  • ania_marzycielka 30.07.2019
    Dziękuję i pozdrawiam :)
  • maga 31.07.2019
    Piękne zakończenie. Ogólnie cały wiersz przypadł mi do gustu.
    Mapisałem kiedyś opko pt "Galeria smaków" temat ciutke podobny. Wtedy jeszcze stawiałem pierwsze kroki w pisaniu. Oczywiśćie nie poczyniłem gigantycznego postępu w pisaniu :) zaledwie pare kroczków. Zawsze to coś.
    Z opisu zaczerpnąłem informacje o twej metryce. Młoda osoba z Ciebie.Umiejętnośćiami pisarskimi przewyższasz niejednego dorosłego.
    Pozdrawiam 5 :)
  • ania_marzycielka 31.07.2019
    Dziękuję za miły komentarz i przeczytanie, to zawsze motywuje :) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania