Solidne Fundamenty

Podwaliny nowego życia wyzwalają w duszy możliwość odbudowania swego wnętrza na nowo.

Niejednokrotnie wędrując, po ścieżkach życia musiała ona mierzyć się z różnymi przeciwnościami losu, które odcisnęły na jej wnętrzu bolesne piętno.

Jednak mimo to potrafiła odnaleźć w sobie siłę do walki o własną niezależności.

Zapragnęła pozbyć się lęku, który towarzyszył jej stale w doczesnym życiu.

Postanowiła więc porzucić dotychczasowe życie, wyruszając samotnie w nieznane jej dotąd krainy.

W czasie tej wędrówki napotykała na swojej drodze wielu przychylnych i nieprzychylnych sobie ludzi.

Którzy próbowali pod ciężarem swoich wpływów decydować o tym, jak ma wyglądać jej dalsze życie.

Jednak ona bardzo dobrze potrafiła obronić się przed wszelkimi atakami ze strony nieprzyjaciół.

Została wcześnie wyposażona w odpowiednie narzędzia, które umożliwiły, jej wydostanie się pomroków dawnej przeszłości.

Pokonując złowrogie cienie zniewalające jej duszę od środka.

Przerwała w ten sposób wszelkie więzy karmiczne, które łączyły ją dawniej z zaprzeszłym życiem.

Po wielu latach ziemskiej tułaczki może wreszcie odetchnąć z ulgą.

Te wszystkie trudne doświadczenia zmieniły ją silną i niezależną istotą.

Teraz z większą świadomością swego istnienia napełnia się światłem.

A jego blask rozchodzi się po wszystkich zakamarkach nowego domu zbudowanego na solidnych fundamentach.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania