spacerkiem

pozbierałam słowa

wymięte jak na brudno pisane

wiersze zimne i obce

z przeznaczeniem na śmietnik

 

pamiętasz tamten las

zgubiliśmy się przez chwilę

krzyczałeś że modlitwa w piekle

to bluźnierstwo

mówiłeś

dopóki nie zgasł ogień w tęczówkach

dopóki zza drzew nie wyszły

nasze cienie

 

płakałam

wtulona w mgłę

tylko tam milczenie było bezpieczne

 

z daleka patrzyłam

jak krew wsiąka w mech

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (48)

  • Bogumił 08.07.2019
    Prawdziwe arcydzieło. Perełka.
  • betti 08.07.2019
    Bogumił, Ty znowu chcesz wojny?
  • Margerita 08.07.2019
    Nie masz wstydu!
  • betti 08.07.2019
    Tak, Mar. Jestem bezwstydna.
  • Margerita 08.07.2019
    komu znowu zwędziłaś wiersz?
  • Kastor 08.07.2019
    Margi dlaczego wykasowałaś wszystkie teksty?
  • betti 08.07.2019
    Kastor bała się, że... ukradnę.
  • Kastor 08.07.2019
    betti tak myślałem;)))
  • betti 08.07.2019
    Ja wierszy nie kradnę, nie wiem o czym Ty...
  • Margerita 08.07.2019
    przestań strugać idiotkę i udawać niewiniątko, bo ci nie wierzę
  • betti 08.07.2019
    Margerita chyba mnie z kimś pomyliłaś... ja, kiedy potrzebuję wiersza, to sobie go po prostu piszę, nie zauważyłaś?
  • Aisak 08.07.2019
    betti 28.03.2017

    Świnka, ja tam Twoje zaniosę, czasami robimy sobie takie zabawy w grafomanię. Jestem pewna, że Twoje wygrają. A ile przy tym będzie śmiechu...

    troll.
  • akwamen 08.07.2019
    Hi, hi, hi Brawo Ty!
  • Canulas 08.07.2019
    To rzuca nowe światło na kwestię sprawy z tekstem Mii ;)
  • betti 08.07.2019
    To jak Aisak, chcesz czy nie?
  • puszczyk 08.07.2019
    A to Cię dziewczę przyłapało :)))
    Nie przepadam za Twoim sposobem wersyfikacji.
    Dla mnie zbyt rozstrzelonym i poszarpanym (dla mnie ma to sens jedynie przy stosowaniu przerzutni), ale jak zwykle jest konsekwentnie budowany przekaz z dobrymi środkami poetyckimi.
  • betti 08.07.2019
    Tak - przyłapało... straszyłam ją tym kiedyś, żeby zaczęła myśleć przy pisaniu. Niewiele to pomogło...

    Pomyślę nad tym wierszem.
  • Margerita 08.07.2019
    wiedziałam że to nie jest twój wiersz, co znowu Mii zwędziłaś wiersz? A może tym razem z ósmego piętra komuś?
  • puszczyk 08.07.2019
    Dobre:)))
    Odstawiłaś leki?
  • Margerita 08.07.2019
    puszczyk do kogo to było?
  • Mia123a 08.07.2019
    Marg weź, że Ty się uspokój. Przypuszczam, że Betti już szybko nic ode mnie nie ukradnie. No chyba, że jednak... ukradnie, to wtedy, będę sobie z nią znowu dyskutować. Póki co, tyleeee.
  • puszczyk 08.07.2019
    Żeby kraść, to coś musi mieć wartość.
  • Canulas 08.07.2019
    Chyba, że kradnie się w celu publicznego upokorzenia (dywagacje)
  • betti 08.07.2019
    Canulas możesz jeszcze trochę zaczekać na odp. Tak?
    Dziękuję.
  • Canulas 08.07.2019
    Dywagacje jeno. Czas, kiedy ten temat był na tapecie - wygasł.
    Mam prawo się wypowiadać - korzystam, alw to tak tylko, żeby pokazać inne możliwości logiczne. Natomiast nie grzeje mnie to już i nie ziębi. Nie mam zamiaru (ani nie jest mym celem) wbijać kija w wymarłe mrowisko. Tak więc czill. Nie denerwuj się.
  • betti 08.07.2019
    Canulas ja się nie denerwuję, przyjdzie czas i wyjaśnię, a dzisiaj możecie myśleć o mnie co chcecie. Jeżeli musicie - źle - zrozumiem.
  • Canulas 08.07.2019
    betti, mnie się nie chce. Fajnie tu jest i w ogóle, ale życie nue skupia się wyłącznie na opowi, więc wiele denonow, o które nas podejrzewasz, to Twoje własne. A żeby już nie było tak offtopowo, to pod kątem płynności w zrozumieniu, to jedna z Twoich lepszych prac
  • puszczyk 08.07.2019
    Canulas "Dzieło" było publiczne i nieco upokarzało poezję.
    Niemniej samego czynu nie pochwalałem.
  • Canulas 08.07.2019
    puszczyk, no było, było. Tu już dawno przestaliśmy rozpatrywać kontekst prawny, a pozostał jedynie etyczny. No ale olać. Zarówno Mia, co i Betti dadzą se już dalej radę same. Nie ma co wracać.
  • puszczyk 08.07.2019
    Canulas
    Zgadzam się z Tobą, ale jakieś mądre stworzonko wygrzebało trupa.
  • Mia123a 08.07.2019
    puszczy O słyszę, że ktoś tu wspomniał o moim 'dziele' . Ktoś nowy, kogo opinia, wcześniej nie była mi znana. Co prawda szkoda, że owa opinia nie znajduje się pod samym 'dziełem' , ale rozumiem, że takie gówno (bez wartości) nie zasługuje na to aby Szanowny Pan Puszczy wypowiedział się pod nim. (Bo rozumiem że Pan go przeczytał, skoro taka a nie inna opinia.) Ale tak,racja lepiej gdzieś tam pod innym tekstem, w ogóle z kimś innym o nim gadać. Uff jak dobrze, że dostrzegła ten komentarz, gdyż za każdą opinie trzeba być wdzięcznym. Dziękuję i pozdrawiam.
  • Mia123a 08.07.2019
    *puszczyk
  • puszczyk 08.07.2019
    Mia123a No to już jest Ci znana, skoro tu o swoim "dziele" wspominasz od czapy.
    Bo nie wiem, dlaczego to robisz u kogoś.
  • Mia123a 08.07.2019
    Puszczyku, tak się składa, że nie ja zaczęłam tutaj temat mojego "dzieła" Jakbyś mógł spojrzeć do gory to może sam to dostrzerzesz. Wyraziłeś swoją opinię, a ja za nią podziękowałam. Tyle.
  • puszczyk 08.07.2019
    Mia123a Niemniej żwawo przyłączyłaś się z inteligentnym komentarzem do portalowego tuza IQ.
    To odpowiedziałem, bo do Ciebie nie wchodziłem, tak jak Ty nie powinnaś wchodzić ze swoimi dywagacjami o kradzieży tutaj.
    Pochwa. :)
  • puszczyk 08.07.2019
    puszczyk Aha, jakbyś nie rozumiała, to przeczytaj sobie swój pierwszy tutaj wpis i może coś zrozumiesz.
  • Mia123a 08.07.2019
    puszczyk ach no tak dziękuję za ta cenną wskazówkę. Jak sam pewnie wiesz, jestem straszną idiotką, trzeba mi mówić takie rzeczy. Dziękuję raz jeszcze.
  • puszczyk 08.07.2019
    Mia123a Nie za ma co.
    A czy jesteś idiotką, to nie wiem. Może tam jaki chłopak, czy mąż ocenia.
    Na zrazie.
  • Mia123a 08.07.2019
    Ooo przestań, skoro piszesz do mnie jak do idiotki, to chyba za idiotke mnie uważasz. No ale...
    Miłego wieczoru
  • puszczyk 08.07.2019
    Mia123a Zwyczajnie mądrzej się zachowuj, bo zeszłaś swoim wpisem na poziom tej specjalistki od kradzieży wszystkiego i wszystkim.
  • Mia123a 08.07.2019
    :)))
  • TrzeciaRano 08.07.2019
    Chyba ładne ale dziwny zapis jakby się nie dało dwóch wersów w jednym??
  • Tjeri 08.07.2019
    Z pozytywów - szacunek do słowa, brak zapychaczy, obrazowanie.
    Minusy - zdecydowanie wersyfikacja (co szczególnie doskwiera przy głośnym czytaniu), w pierwszej strofoidzie wchodzą na siebie "NEny" (rozrzucone, pisane, podeptane, wyrzucone) i w zasadzie z technikaliów tyle. Ale jednak największą wadą tekstu jest brak pazura. Bo jest poprawnie, ale tylko tylko tyle. Wiersz płynie, ale nie zostawia śladu. W sumie nie wiem dlaczego, choć wydaje mi się, że samo zagęszczenie tekstu dałoby już pozytywny rezultat . Moim zdaniem oczywiście :).
  • betti 08.07.2019
    Tjeri - spróbuję, ale czy będzie lepiej - nie wiem.

    Dziękuję, że spojrzałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Zaciekawiony 08.07.2019
    Zupełnie jakbym to już kiedyś czytał. To zbieranie/rzucanie słów, krzyk w lesie, tulenie się we mgłę. Jakby pozbierać z twoich wierszy ulubione porównania i podkładać w jedno.
  • betti 08.07.2019
    Wydaje mi się, że o lesie to pierwszy raz, ale może Ty wiesz lepiej. Ja napiszę i szybko zapominam... dopóki znowu jakieś słowa nie zaczną krzyczeć.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi, będę się pilnować.
  • riggs 08.07.2019
    Coś mnie chyba ominęło. Ale jajca. Chociaż wiersz zacny nawet. Pozdrawiam.
  • betti 08.07.2019
    Bardzo śmieszne, nawet...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania