Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Spełnienie marzenia - erotyk

– Wiolka! Tak, w końcu umówiłam się i poszłam!

– Poszłaś do niej?!

–No, tak! Rany, do tej pory drżę!

– Opowiadaj, jak było?

– Byłam taka zdenerwowana, że pomyliłam adres.

– Hi hi hi.

– W końcu trafiłam. Zapukałam. Otworzyła mi ona. W przedpokoju zostawiłam płaszcz. Serce waliło mi, jak oszalałe i przeraźliwie głośno, jestem pewna, że ona je słyszała. Zapytała, czy to mój pierwszy raz, kiedy przytaknęłam wzięła mnie za rękę, uśmiechnęła się i zaprowadziła do pokoju.

– Milutka.

– Cudowna! Weszłyśmy do pokoju oświetlonego małą lampką, w tle leciał jazz. Stanęłam i rozejrzałam się po wnętrzu, oprócz łóżka, komody, dużego lustra i fotela nie było nic, na czym mogłabym skupić uwagę.

– Poczekaj, tylko zaleję kawę!

 

– Już jestem! Mów, co było dalej, umieram z ciekawości.

– Więc stałam i oglądałam pokój, gdy ona poprosiła, żebym się rozebrała. Byłam zaskoczona tempem jaki narzuciła, myślałam, że porozmawiamy, ale ona była bardzo niecierpliwa. Więc zaczęłam zdejmować ubrania, na końcu majtki i położyłam się na łóżku.

– I jak było?

– Na początku była delikatna, a dotyk jej zimnych dłoni powodował ciarki na całym ciele. Później jednak było coraz gorzej. Zasłaniałam twarz, żeby nie było słychać moich krzyków.

– Pójdziesz do niej znowu?

– Nie.

– Dlaczego?

– Za duży ból.

– Ale od czasu do czasu możesz z nią się spotkać.

– Nie, to chyba nie dla mnie.

– Niuśka, przecież depilacja brazylijska boli. A Waldek na pewno będzie zachwycony.

– To niech Waldek sam idzie na tę depilację. Pa.

 

_______

20-21.12.2019; 01:20

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Okropny 21.12.2019
    I co, dotarło?
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Tak.
  • Klaudunia 21.12.2019
    Wiesz, o czym na początku pomyślałam?
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    To erotyk, więc wiem o czym.
  • Klaudunia 21.12.2019
    AlaOlaUla Wiem, ale potem od razu zrobiło mi się lepiej, kiedy dowiedziałam się, że to nie jest to, o czym myślę ?
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Klaudunia :-/
    Gdyby bohaterami byli piękni chłopcy, to twoje zdanie byłoby inne.

    Ot i kolejna hip hip hipokryzja.
  • Klaudunia 21.12.2019
    AlaOlaUla Nie chłopcy, tylko mężczyźni, skarbie ?
  • Klaudunia 21.12.2019
    AlaOlaUla Nie byłoby inne, ponieważ wiem, że tylko nieliczni są w stanie napisać coś takiego naprawdę doskonale ; )
    Wiesz co? Może napisz coś o Hitlerze? To akurat zawsze mi się podoba
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Klaudunia Sama sobie napisz ?
  • Klaudunia 21.12.2019
    AlaOlaUla Czytasz w moich myślasz. Właśnie piszę obszerne opowiadanie o Hitlerze, częściowo fikcyjne oczywiście. Prawdopodobnie pomyślę też o jakimś opowiadaniu ze Stalinem, ale w tej chwili pracuję nad moim idolem, więc nie mam czasu ?
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Klaudunia to HITLER jest twoim idolem?

    Prowokejszyn do dupy xD
  • Klaudunia 21.12.2019
    AlaOlaUla Sama zobaczysz, co się będę męczyła, próbując ci coś wytłumaczyć? ?
  • Joanna Gebler 21.12.2019
    Podoba mi się, super zakończenie :)
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Dziękuję xD
  • Tjeri 21.12.2019
    Czekałam na niespodziankę od pierwszych linijek. Pod koniec już zwątpiłam, ale jednak... Więc jednak udało Ci się mnie zaskoczyć ;)
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    O takie zaskoczenie mi chodziło xD
    Dziękuję za odwiedziny, Tjeri.
  • sisi55 21.12.2019
    Trzeba być masochistą, żeby się tam depilować.
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    To nie masochizm, tylko higiena.
  • refluks 21.12.2019
    AlaOlaUla właśnie igienicznie jest nie usuwać tam owłosienia, bo na włosach jest bariera.
    a wygolisz się/ wydepilujeszc/wyszarpiesz i wszystkie zarazki prosto we pochwę.
    ciemniaro się dokształać i potem pisz.
    brazylisko wygolony ćwierćmózu
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha

    Ty se siedzisz w jaskini owłosiony małpoludzie, to se siedź i zarośnij kudłami.
    Ja, jak inne cywilizowane kobiety z metropolii, wolimy gładź szpachlową.

    Bujaj się. Obrośnięty gorylu.

    Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha Hahahaha
  • refluks 21.12.2019
    AlaOlaUla idiotka
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    refluks idiot
  • sisi55 22.12.2019
    AlaOlaUla Higiena to mycie się, a nie golenie.
  • Dekaos Dondi 21.12.2019
    Alulka→Fajnie się czytało, ale czy byłem zaskoczony... hmm?:)
    Teraz bohaterka eroopka, będzie mogła spać spokojniej w lesie.
    Żaden krasnoludek - erotoman - nie zaplącze się gęstwinie→Pozdrawiam:)
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    :(((((( Smutnam.
    Chciałam z premedytacją wprowadzić czytelnika w jeżyny, a tu guzik :((((

    Jak mam napisać, żebyś nie wiedział :-/
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    poZdrówka.
  • Dekaos Dondi 21.12.2019
    No przecie rzekłem→hmm→to jeszcze zaiste nie pewność była w temacie:)
  • Pan Buczybór 21.12.2019
    nawet niezłe
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Dziękuję bardzo ?
  • Anonim 21.12.2019
    Może być. Na pewno nie pójdę już teraz na taką depilację ;)
    Ale ciemny trójkącik nie jest taki zły. Zresztą, dziś wszystko musi być takie idealne, takie doskonałe. Po prostu: brawo Ty!
    Niedobrze mi się robi, jak widzę te niby idealne panienki...

    Pozdro!
  • AlaOlaUla 21.12.2019
    Może być, czyli o kant wydepilowanego tyłka potłuc :-/ No, trudno :(

    Fececi nie depilują się..., chyba że grają w pornosach na podstawie scenariusza Margaryny...

    Jeśli zatem Antoni zamierza w przyszłości zostać aktorem, to niezbędne jest pozbycie się...ten teges xD

    poZdrówka???
  • Oczywiście jak chyba każdy czytający dałem się wpuścić w kanał, ale to dobrze, zakończenie powoduje odczucia od uśmiechu, zaskoczenia a w końcu do nieco głębszej refleksji, czyli bardzo dobrze.
    Króciutko ale treściwie!
  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Bardzo dziękuję Marczello za czytanie :)
    Miłego?
  • Yourofsky 23.12.2019
    Kurde a ja już myślałem że ona poszłs do Dominy, ehhhh a tu tylko depilacja.
    Fajnie nspisane opowiadanie i za to co myślalem o czym daje 5. 5 dlatego tez ze mozna fajny zabieg zrobic w mózgu czytelnika, zmyląjac go.

    Jedna uwaga. Chyba nie powinno się pisać w dislogu :
    " - Hi hi hi "
    bo to nie komiks przecież jest z chmurkami. Powinno byc cos w tym stylu:
    " Zaśmiała się ..... " - coś w tym stylu.

    Pozdrawiam ;)
  • AlaOlaUla 23.12.2019
    Yourofsky!!! Marzy ci się domina xD

    Twoja uwaga nakręciła mi śrubki w mózgownicy, i zaczęłam się zastanawiać, czy aby nie masz racji...
    Ale

    Jednak zostawię w takiej formie, w jakiej jest całe opko, czyli same dialogi bez odnośników, kto i co, bo łatwo się domyślić.

    Niech będzie, że innowacja, aczkolwiek wielu autorów tak pisze ???

    Dziękuję i miłego?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania