-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • zsrrknight dwa lata temu
    Super.
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki.

    Pozdrość.
  • kigja dwa lata temu
    Dla mnie najgorszym ze wszystkich śpiewów jest śpiew wielorybów. Jest tak strasznie smutny i zawodzący, że nie mogę powstrzymać beksy.
    Może śpiewają serenady miłosne, albo przeboje lata z radiem, to nie zmienia faktu, że w mojej ocenie śpiewają o czymś smutnym, np o tym co przeżyły :(

    Kosmos też śpiewa, nawet Czarne Dziury :)

    Ciekawe drabble. Pozdrawiam!
  • Anonim dwa lata temu
    To jest taki zespół "Czarne Dziury"? ;)
    Każdy ma swoje odbieranie takich śpiewów, i to jest piękne.

    Pozdrość.
  • Narrator dwa lata temu
    A mnie przeszkadza najbardziej śpiew kosmitów na odległych planetach. Jest nie do wytrzymania, nie da się tego słuchać, dlatego od wielu lat śpię przy zamkniętych oknach z zatyczkami w uszach. Mam nadzieję, że wkrótce pozłacany dysk na pokładzie Voyagera dotrze do tych muzycznych ignorantów i nauczą się wydawać piękne dźwięki od samego mistrza.
    ? ♬♬?

    The Sounds of Earth:
    https://www.classicfm.com/lifestyle/travel/classical-music-nasa-sent-into-space/
  • Anonim dwa lata temu
    Tak, śpiew kosmitów jest straszny. Ja cały czas go słyszę w postaci szumu w lewym uchu. Czasem nawet mi coś podpowiadają. Ech...
    A o Voyagerze wiedziałem. A nie lepiej byłoby gdyby w Voyagerze wystawili cewkę, która emitowałaby pole elektromagnetyczne zgodne z muzyką? Bo głośnik w próżni jest bez sensu.
    Dzięki.

    Pozdrość.
  • Szpilka dwa lata temu
    Widocznie nasz zmysł percepcji najbardziej upodobał sobie śpiew ptaków, bardzo lubię, zwłaszcza z rana dzioby drą.
    Nie wiem, gdzie można w naturze zupełną ciszę znaleźć - las pięknie szumi, woda szemrze, zapewne tylko w jakiejś specjalnej komorze da się totalną ciszę uzyskać. Cisza jednak jest naszym wrogiem, juz starożytni Chińczycy wiedzieli, jak zabić człowieka ciszą.

    Ładna puenta ?
  • Anonim dwa lata temu
    Właśnie wczoraj rozmawiałem o komorze "bez doznań". Chciałbym do takiej wejść.
    Dzięki. Ja czuję jednak, że mógłbym coś lepszego napisać, czegoś mi tu brak, chyba poetyckości.

    Pozdrość.
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Moim zdaniem, bardzo relaksujący utwór, pomagający udać się w myślach do dobrych wspomnień z pięknych momentów, które wydarzyły się w życiu i snach.

    5, pozdrawiam ?
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję za opinie.

    Pozdrość.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania