,

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 22.12.2017
    Zmysł obserwacji i umiejętny opis tychże jest Ci nieobcy. Kolejny dobry tekst, ale niestety, ja już od Ciebie oczekuję po prostu cudów. Kilka razy zamieniłeś wodę w wódkę, więc będę grymasił, gdy zamienisz ją w całkiem smaczne piwo.
    Czwórki dawałem dużo słabiej piszącym, więc piątka jest oczywistością przy mojej "litościwej" skali, ale przynajmniej zaanonsuję wybredność w komentarzu,

    I spokojnie.
    Pamiętam, że każdy Twój tekst mogę czytać tylko raz.
    Twój Giertych nie śpi.
  • refluks 23.12.2017
    Canulas Canulasie przesympatyczny: doczekasz się cudów.
    Jak będziesz czytał ten komentarz, to niech cię ręka boska broni rzucić okiem na tekst!
  • Aisak 23.12.2017
    donoszę,
    że zostawiam pięć.
    trochę z litości.
    a trochę z poczucia, że jednak chcę czytać Twoje bazgroły.
  • refluks 23.12.2017
    Aisak Lituj się do woli!
    A bazgrołów ci ode mnie nigdy nie zabraknie.
  • Aisak 23.12.2017
    dobrze, już dobrze. gwiazdki z li, ale komentarz z innych pobudek.
    barany oceniły tekst na 2. Dlaczego?! bo są baranami.

    barany, nie wiedzą,, że tekst ZAWSZE ma pierwszeństwo, zawsze przed autorem.

    ale barany tego nie pojmują w swojej pustej, baraniej łepetynie.
    jak to barany.
  • Felicjanna 24.12.2017
    jeżeli to Twoja obserwacja, to jesteś kobietą. Pogodnych- mam nadzieję, że stroik wyszedł ładny
  • Felicjanna 24.12.2017
    Acha i podisuję się pod komentem Aisak- rzeczywiście jakieś barany Cię częściowo zwizytowały - 5
  • MarBe 24.12.2017
    Doskonała obserwacja współczesnego społeczeństwa, ponieważ często leją nawet pod drzwiami publicznej bezpłatnej toalety.
    Pozdrawiam w świątecznej atmosferze (5), a stale aktualne życzenia ośmielam się przesyłać w Polskiej Opowieści Wigilijnej, którą opublikowałem na opowi trzy lata wcześniej.
  • Ozar 24.12.2017
    Hm... Tekst dobry do bólu. Krótkie, jasne i oczywiste!!! Tylko kufa co za na.. . nie kretyn dał Ci 2 , oby dostał świątecznej sra......i . Dla.mnie 5 plusem wielkim.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania