Spokój

Dlaczego tak ciężko powstać, gdy ty zadajesz mi bolesne ciosy?

Chciałeś miłości, a ja ci ją dałam. Starałam się! Teraz obwiniasz mnie za wszystkie twoje porażki...

Czy ja też jestem tą porażką, nieudanym szczęściem?

No słucham, dalej! Wykrzycz mi to w twarz, a nie uciekasz jak tchórz.

Uderzasz w krzesło. Taki ból, jaki teraz cię ogarnia, zadajesz mi co dzień swoją obojętnością.

Życie dla każdego z nas jest krótkie, a decyzje trzeba podejmować krok po kroku. Może nie zawsze są one słuszne, ale najlepiej uczy się na błędach.

Każdy je popełnia, ja, ty, sąsiadka, sąsiad...

Tylko w porę trzeba się otrząsnąć, przejrzeć na oczy i zobaczyć, co się dzieje wokół nas. Nie myśleć o sobie, zainteresować się, czy nie pomóc schorowanej cioci albo zaaranżować jakiś wypad z bliskimi. Przecież tak łatwo stracić kogoś, kto jest dla nas całym światem.

Ochłonąłeś, podejdź i przytul. Nie przepraszaj, to tylko słowa czasem jeden gest jest czymś ważniejszym. Powiedz, co cię męczy, przecież razem damy radę. Prawda? Tylko uspokój się, pomyśl, jak czują się twoi najbliżsi, wytłumacz, przeproś. Czy to tak dużo, żeby odbudować fundament miłości, który się sypie?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Rasia 27.02.2016
    "Uderzasz w krzesło, taki ból" - tutaj rozdzieliłabym to na osobne zdania, będzie wyglądało składniej :)
    "przejrzeć na świat" - troszkę dziwnie to wyrażenie brzmi. Bo raczej przejrzeć na oczy albo zwrócić uwagę na świat ;)
    "zobaczyć co się dzieje wokół nas" - przecinek po "zobaczyć"
    "zainteresować się czy nie pomóc schorowanej cioci" - po "się"
    "schorowanej cioci, albo zaaranżować jakiś wypad z bliskimi" - bez przecinka
    Nie wiem, czy tekst jest osobisty, ale tak go odbieram, no chyba że miał być bezpośrednim zwrotem do czytelnika. Na wszelki wypadek nie oceniam, ale poza paroma błędami czytało się właściwie przyjemnie. Sam tekst też zawiera jakieś wartości, więc dobrze, że je tutaj zawarłaś, to czyni go głębszym :)
  • Tajemnicza... 27.02.2016
    Heh tak, niektóre błędy znalazły się z nieuwagi. Ale dziękuję za rady, tekst poprawiłam i na następny raz postaram się bardziej uważać na takie błędy. A co do tekstu to... jest on tak trochę osobisty, ale również do czytelnika. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz. :)
  • Tajemnicza... 28.02.2016
    Dziękuję bardzo anonimowi za ocenke, czuję się zaszczycona ;-)
  • Marcin. 02.03.2016
    No daj wreszcie coś wesołego. ;)
  • Tajemnicza... 02.03.2016
    Nie.. :)
  • Marcin. 02.03.2016
    To był Twój wybór, pamiętaj ;)
  • Marcin. 02.03.2016
    Dzięki za wszystko ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania