Poprzednie częściSpontanicznie

Spontanicznie 2

…..I wiesz, że to co masz cenne w sobie, to powinnaś pokazać, by jutro z nim było możliwe. Los dał mi jednak szansę, bym zrobiła więcej , dużo więcej.

Dobra , dobra, już się nie denerwuj , nie będę przeciągać tylko powiem, że doszło do spotkania i następnych również, choć wolało nie być nawet pierwszego.

Spotykaliśmy się przez miesiąc, zaufałam mu, bo zdawał się być tego wartym, a może ja tego chciałam, w końcu po to się żyje, by mieć kogoś do kochania.

Mam zawsze problem z interpretacją uczuć, które w sobie noszę i czasem mylę zauroczenie z tym co głębsze, co zwie się uczuciami wyższymi.

Wiem jednak , że jak o kimś myślę przez większą część dnia, , to musi być ważnym, skoro tak absorbuje moje jestestwo.

Co zrobiłam? No oczywiście, otworzyłam się przed nim, pokazałam siebie, jako kogoś kto jest poukładany, a najważniejsze uwierzyłam w siebie.

I jak się już domyślasz, to właśnie był mój błąd, błąd przez wielkie B.

Bo przyszedł dzień, że bez skrupułów mu powiedziałam on tym , co się stało w okresie mego dzieciństwa.

Byliśmy u mnie, ot taki spokojny wieczór, trochę rozmowy, sentymentalnych wizji ni moja rewelacja.

Popatrzył na mnie, nie wiedząc czy to żart, czy jakiś test, ale na pewno nie chcąc by to była prawda, co wyczułam z jego zachowania.

Od tego momentu zegar, zaczął odliczać ostatnie minuty, nasze minuty.

Co on nie wyprawiał, by ukryć rozczarowanie, swoje negatywne myśli, swoje zagubienie, jakby znalazł się w wielkim lesie. Przeczesywał włosy, pocierał dłońmi po udzie, wzrokiem szukał wszystkiego, byle nie mojej twarzy.

Wszystko we mnie buzowało, miałam galopujące tętno, zmącone wyobrażenie o życiu, o sensie dawania siebie.

Pamiętam, że w pewnym momencie chciałam wstać, by ściągnąć bluzę i pokazać mu ten Giblartar, półwysep, na mapie mego ciała. Podejść tak blisko, by musiał spojrzeć i powiedzieć – „Co! Jestem wstrętna? To spierdalaj!!

Ale wytrzymałam, patrząc cały czas w oczy, będąc słodziutka do przesady, by mu solić jego znieczulicę. I dziś cieszę się, że tego nie zrobiłam, nie dałam mu satysfakcji, by wyszedł z twarzą, a uciekł jak tchórz.

Przemęczyłam, płacząc, izolując się przed światem, żeby wyjść silniejsza i żyć.

Nie będę tu opisywać , jaka to była trauma, co za ciemne dni odcięty prąd, bo nie chcę zanudzać , wiedząc ,że każdy coś w życiu przebolał, co powodowało utratę w sens życia.

Takie doświadczenia uczą dystansu do wszelkich znajomości, do marzeń.

I gdy trafimy na następnego czarodzieja słowa, to nie będziemy klękać z wrażenia, bo chłopczyna mówi, że kocha dzieci, głaska kotki, hoduje kwiaty, a by lepiej rosły to do nich mówi. Pielęgnuje znajomość i nie zapomina o datach rocznic.

Każda z nas zaczyna weryfikować , to co planowała, nie podejmuje decyzji na podstawie kilku chwil, ale czujnie czeka.

A ten właściwy już może zbliża się i jest o kilka…dni?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Miła 27.05.2016
    I jest kolejna część.Nudzi mi się dzisiaj, ale dzięki temu mogę przynajmniej czytać twoje opowiadania pisz dalej.Czekam
  • Ula 27.05.2016
    Co to jest nuda? Jest tyle możliwości ,że dziwię się , jak możesz się znać to uczucie.
  • Miła 27.05.2016
    No choroba mnie dopadła:(
  • Ula 27.05.2016
    A to inna bajka, przepraszam. Nie wiedziałem ,życzę powrotu da zdrowia, bo ja czekam , co będzie po szpitalu. Chodzi mi o Twoje opowiadanie
  • Miła 27.05.2016
    Jak wylecze katar i kaszel to coś napisze, ale teraz nie dam rady.
  • Ula 27.05.2016
    To znaczy za tydzień. Teraz pewnie masz problem , bo ostatnio wyszło dobrze, a to sprawia ,że oczekiwanie jest większe. By ciekawiej napisać, nie obniżyć lotów.
  • Miła 27.05.2016
    Mam dwa tygodnie urlopu.Więc raczej napiszę coś w środe.
  • Ula 27.05.2016
    Trzymam za słowo, odpoczywaj, wypoczywaj, Muszę jak Ty zrobić sobie ikonkę z dłonią, bo to ciekawie wygląda.
  • Miła 27.05.2016
    Dziękuję. A ty co w piątkowy wieczór robisz w domu?.nie szalejesz ze znajomymi?
  • Ula 27.05.2016
    Trzeba mieć taką duszę, taki charakter, a ja to uwielbiam swoją samotnię.
  • Miła 27.05.2016
    Ja tak mam jak pracuje zamykam się dla świata.Jest wtedy tylko projekt i ja.Wolę być sama ze swojgmi myślami.
  • Ula 27.05.2016
    To witaj w klubie, to znak, że jak i ja lubisz analizować dzień, planować i co przyjdzie do głowy.
  • Miła 27.05.2016
    No a już myślałam, że tylko ja tak mam
  • Ula 27.05.2016
    Wiesz ile osób teraz chce by było już jutro , by poprawić dziś. Układają zdania, dialogi.
  • Miła 27.05.2016
    Możliwe.A ile osub niechce jutra bo się go boją
  • Ula 27.05.2016
    Każdy odpowiedzialny człowiek, ma obawy przed tym co może przynieść jutro, ale na tym też polega życie , by wstawać i wierzyć w siebie
  • Miła 28.05.2016
    Twoja dziewczyna jest pewnie dumna z ciebie tak mądro wszystko widzisz
  • Ula 28.05.2016
    Widzieć to jedno, a robić to wyższe stadium , o wiele trudniejsze. Ale staram się jak mogę, a jaj nie mogę to też się staram....Dziewczyna? Wystarczają mi koleżanki, w tym się sprawdzam--- tak sądzę.
  • Ula 28.05.2016
    Spokojnej nocy i nie analizuj tyle, bądź spontaniczna. Pa , pa
  • Justyna. 07.08.2016
    Dotarłam i tu ;)
  • Robert. M 09.08.2016
    To bardzo mi przyjemnie, że i tu zagościłaś

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania