...

.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • A tu też inicjatywa i nawet zloty, co najmniej trójka userów uczestniczyła w takich ze dwóch, a kilka osób w jednym i zbieg okoliczności, ale też jeden był w Krakowie albo dwa. Tyle, że nie trzeba było wpisowego z góry, więc pewnie kasowane było ma miejscu. Ci z daleka mogli asekuracyjnie wziąć więcej pieniędzy, ci z bliska mogli potem przejąć, nie wiem jak było, było zdjęcie, pewnie zrobili je na samym początku.

    Od momentu sprzeciwu Maurusa, tekst jest wybitny, wcześniej dobry, taki życiowy.
  • Abbie Faria 02.06.2021
    Dziękuję. Tekst na szybko. Więc zawsze coś się nie uda. O zlotach nie wiedziałem.
  • befana_di_campi 02.06.2021
    Roześmiałam się :-) Bowiem było to do przewidzenia :-D

    Serdecznie oraz 5!
  • Abbie Faria 02.06.2021
    Dziękuję :) Pozdrawiam
  • Wertyt 02.06.2021
    Takie spotkania mają niewątpliwie swój urok i są nieprzewidywalne. Nawet chętnie bym, chociaż z moją fizjonomią... może lepiej nie. Dobre na 5.
  • pansowa 03.06.2021
    Pochwalony.
    Sam byłem uczestnikiem zjazdu, ale to był kiedyś portal z klasą, a uczestnicy na poziomie bo dobzi twórcy.
    Słabeusze i oszołomstwo samo się eliminowało poprzez system ocen (oceniano tekst anonima).
    Było super.
    Ten scenariusz pasuje do opowi.
    I święty bym nie był :)
  • Abbie Faria 03.06.2021
    Pozdrowiony.
    Agresja to nie sposób na rozwiązywanie konfliktów:) Nie idźcie tą drogą.
  • pansowa 03.06.2021
    Abbie Faria Czasami się nie da :)
  • Szpilka 03.06.2021
    Real to real, gdy się zajrzy w oczy i popatrzy na roześmianą gębę, a słowo pisane to słowo pisane, trzeba mieć do niego dystans, niestety, wielu nie ma. Myślę, że w realu przy gorzałce do bitki by nie doszło, jedynie do burzliwej dyskusji albo i nie ?

    Fajne ?
  • Abbie Faria 03.06.2021
    Dziękuję. Na jednego alkohol działa uspokajająco, a na drugiego pobudzająco do agresji. Człowiek to loteria. A jeszcze obecność atrakcyjnych niewiast tylko spowoduje większą agresję wśród "wojowników".
  • Szpilka 04.06.2021
    Abbie Faria

    Nie każdemu po wódzie szajba odbija, to raczej rzadkie przypadki, poza tym miałam na myśi dawki rozluźniające, a nie poniewierające ?
  • Opalony Ernest 03.06.2021
    Burakerię kradnę.
    Trza zlot zrobić, żeby we końcu zobaczyć przecudnej urody Lołrę.
  • pansowa 03.06.2021
    Chcę Bogusia!
    Czy szpetota fizys idzie w parze ze szpetotą mózgu?
  • Akwadar 03.06.2021
    Gdzie prostakom na boskie oblicze kaprawo lewackim okiem spoglądać!
    Chciałby głupi Refluks dostąpić rozmowy z inteligencją w najczystszej postaci ha, ha, ha o czym to marzy, pospolitikus opowikus... ha, ha, ha
  • pansowa 03.06.2021
    Akwadar Obawiam się, że masz rację (:
  • Abbie Faria 03.06.2021
    To nieodłączne pytanie: gdzie i kiedy. Trzeba wybrać Skarbnika, który zainkasuje po 200 złotych przed spotkaniem - kaucja na połamane stoliki i krzesła.
  • Opalony Ernest 03.06.2021
    Abbie Faria Po kiego wafla kaucja? Zawiesi się Wodniakowi, Jasiowi i Sowiastemu krawaty i nie będą awanturować suę. Pełna kultura.
  • Szpilka 04.06.2021
    Ernest

    Hahahahaha, klient w krawacie jest mniej awanturujący się - "Miś" ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania