skasowane

skasowane

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Witamy serdecznie i zapraszamy do udziału w kolejnej, 45 edycji LBnP!
    Maurycy proponuję dwa odmienne tematy, choć można je przepleść w jeden.
    1) Cztery łapy, ogon i ogromne serce.
    2) Wojna i pokój.
    To takie proste. Napisz, oznacz wg. zasady, wrzuć na Główną i wklej link na Forum.
    Potem czytaj i komentuj i czekaj na głosowanie.
    Czas do 18 września /północ/
    Liczymy na Ciebie!!!
    Literkowa
  • Piotrek P. 1988 01.11.2021
    Bardzo ciekawy i inspirujący tekst, który moim zdaniem ma pozytywne, optymistyczne zakończenie.
    Jakiś czas temu oceniłem na 5, a teraz wróciłem i skomentowałem, pozdrawiam :-)
  • madmike 01.11.2021
    Bardzo dziękuję :)
  • „ Dawniej, gdy była drużyna z jakiegoś miasta, to można było się spodziewać zawodników z danej okolicy.”

    Dawniej, gdy przyjeżdżała drużyna z jakiegoś miasta, to można było się spodziewać zawodników z danej okolicy.
    - pozbywasz się jednego z dwóch „była” w jednym zdaniu, albo można podobnie

    „ Teraz w Pluslidze rządzą lokalne korporacje i dają one pieniądze na sport i tym samym konkurują z innymi firmami.” tu jest coś nie tak z tym zdaniem.

    „To było jakiś czas temu. Teraz, gdy Musk się do nich dołączył, były wyprawy nie tylko na granicę kosmosu, ale również na orbitę wokółksiężycową. Później były…” było chyba jest Twoim ulubionym słowem? ?

    Ogólnie tekst nieźle poskładany, można jednak co nieco poprawić. Wskazane przykłady to nie wszystko co ja zauważyłem, a nie jestem orłem. To jeśli chodzi o techniczną stronę.

    Wrażenia ogólne:
    Tekst ciekawy, nie nudzi i budzi zainteresowanie.
    Można dać pięć gwiazdek, ale za cztery w stanie jak jest, autor nie powinien mieć pretensji.
    Ja dam 5 :)
    Pozdrawiam:)
  • madmike 04.11.2021
    Maurycy Lesniewski Dziękuję za komentarz i uwagi. Cieszę się, że podobało Ci się. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania