Złodzieje Życia

Pomaganie ludziom jest domeną osób wysoko wrażliwych.

Stają się oni swego rodzaju filantropami, którzy pragną nieść pomoc każdej potrzebującej osobie.

Wielokrotnie stają w obronie jednostek uciśnionych.

Przyjmując taką postawę, bardzo często spotykają się z krytyką ze strony społeczeństwa, lub własnej rodziny.

Cechuje ich, jednak wysoka wytrwałość w dążeniu do wymierzonego celu.

W podświadomości czują, że ich działania są kierowane ku jakiemuś wyższemu dobru.

Bardzo często zostaje to wykorzystane, ponieważ padają oni ofiarą ludzi, którzy usiłują wysysać z nich energię życiową.

Te wampiry energetyczne natomiast bezustannie starają się wmawiać im, że wszystko, co robią dla bliskich, wypływa z ich troski i miłości do nich.

Tak się jednak nie dzieje, często osoby wysoko wrażliwe czują się źle, przebywając dłużej, w gronie takich jednostek.

Tracą wtedy siły witalne i chęć do kreowania własnej rzeczywistości.

Nie potrafią odciąć się od środowisk, które im w taki sposób szkodzą.

Dopiero po pewnym czasie uświadamiają sobie, jednak że pomaganie takim istotom. Nigdy nie przyniesie upragnionej satysfakcji.

Postanawiają odciąć się od nich, w ten sposób odzyskują oni utraconą wcześniej równowagę życiową.

Kierują się w późniejszym czasie w stronę osób o podobnej wrażliwości i empatii.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania