spsi

płyta rogal dżem biedronka

chodnik po śnie woda oko

kartka buty drzwi i klucz

przejście kosz kasa zakupy

allegro długopisy pieniądze

komputer pluszaki łóżko

myszka mleko figi

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Bettina 9 miesięcy temu
    Nigdy nie mam Lizdy zakupów. :)
  • Bettina 9 miesięcy temu
    To jezd mój komfort.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Prawie wszyscy jesteśmy admirator, poplecznik, bałwochwalca, lizus, wielbiciel, fanatyk, pochlebca, przytakiwacz, maniak, chwalca, psychopata, cmokier, dewiant, czciciel, hołdownik, degenerat, sympatyk, zdemoralizowany, entuzjasta, zwolennik, ... .
  • - To nie jest wiersz, tylko lista zakupów lub rzeczy codziennych, które nie mają ze sobą żadnego związku ani sensu.
    - Autor nie używa żadnych środków artystycznych, takich jak rymy, metafory, porównania czy aliteracje, które nadawałyby wierszowi jakąś formę i treść.
    - Autor nie wyraża żadnych emocji, myśli, opinii czy postaw, które byłyby interesujące dla czytelnika lub budowałyby napięcie i dialog.
    - Autor nie ma żadnej wizji ani przesłania, które chciałby przekazać za pomocą swojego wiersza. Nie ma też żadnego kontekstu ani odniesień do innych tekstów kultury.
    - Autor marnuje czas i papier, pisząc takie bzdury. Powinien się zająć czymś innym lub nauczyć się pisać lepiej.
  • Grain 9 miesięcy temu
    Proszę nie sugerować, że autor jest niedomagałą, bo każda proca ma trzy końce.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania