...

..

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Rafał Łoboda 07.05.2020
    Eee? Zacznę, że podobają mi się Twoje zdania. Naprawdę ładne. Interpunkcja itd. wydaje mi się w porządku, ale ekspertem nie jestem.
    Ale...
    Mora
    Marysa
    Maszyny Welch
    Rhagiusz
    Ogień
    Lousie
    Strażnik
    Belter
    Cichy
    czarni magowie
    Węże
    Sargard
    Rodan
    Piękna

    W krótkim fragmencie masz tyle spraw, a ja nie wiem o nich zupełnie nic. A jeśli nic nie wiem, to mnie nie obchodzą. Zaczynasz od seksu - ok, Twój wybór. Dla mnie trochę zbyt idealny - ale kwestia gustu. Tylko dowiedziałem się, że dwie panny lubią się kotłować w pościeli, jedna jest zabójczynią i obie są na siebie napalone. Potem jakiegoś kolesia atakuje napalona kobieta, ale on taki napalony nie jest. No i na końcu dwóch żołnierzy rozmawia tak czule, jakby skrycie też na siebie byli napaleni. Pomijając duża ilość miłości to wiem, że ktoś idzie gdzieś. I trochę nazw.
    Piszesz porządnie, więc sądzę, że bez problemu przerobiłabyś to tak, aby podzielić te punkty narracji na większe rozdziały. Jeśli mam polubić bohaterów, daj mi ich poznać.
    Pozdrawiam
  • Liv12365 07.05.2020
    Ostatnia scena - dwóch żołnierzy - braterstwo dłoni. Między braćmi miłość istnieje również i celem było ukazanie tego.

    haha odczucia jak najbardziej wskazane, bo tytuł brzmi - "Środkowe opowieści" - jest to totalnie wyciągnięte z środka czegoś, co jeszcze nie istnieje. Jeśli wszystkie czynniki mi na to pozwolą, to przedstawię całość za jakiś okres czasu. Tym czasem, jeśli chodzi o Strażnika, Ogień, Cichego i Pięknego, to mogę odesłać o tu: https://lordniesmiertelny.blogspot.com/p/mitologia-malharzarii.html

    Dziękuję za obecność i przepraszam za namieszanie :)
  • Liv12365 07.05.2020
    Sargard - żołnierz w wojsku generała, który ma fioła na punkcie pilnowania szyku armii :)

    A Maszyny Welch, to nawiązanie do Florence Welch, która jest częścią zespołu Florence and The Machine - wykonali piosenkę pod tytułem "Cosmic love", której to słowa, nie bezpośrednio, ale przerobione nieco i inaczej zinterpretowane są właśnie w tekście powyżej.

    Mora i Marysa, podobnie jak Rhagiusz, a potem i również Lousie, to główni bohaterowie w świecie Malharzarii.

    Belter jest sierżantem armii generała, a owa armia wspiera naszych głównych bohaterów w drodze na niezwykle wysoką wieżę... na której jest Ogień, do którego już odesłałam w linku :D

    czarni magowie - służący złu Nekromanci

    Mam nadzieję, że teraz nieco się rozjaśniło :))
  • Rafał Łoboda 07.05.2020
    Ok, teraz rozumiem. Jak to środek to w porządku. Ciężko mi ocenić środek bez czytania całości.
  • Liv12365 07.05.2020
    Całość istnieje póki co tylko w mojej głowie. Środek na papierze :) ale głowami bym się nie chciała zamieniać :))))
  • Szpilka 08.05.2020
    Ale ładnie opisana miłosna scena między kobitkami ?
  • Liv12365 08.05.2020
    Dziękuję ;)
    Dziękuję i za zerknięcie i za komentarz :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania