...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • DrV 11.12.2021
    jetem na tak jak to w takim programie mówili
  • Jak sędzia skazujący na krzesło elektryczne?;)
    Dzięki.
  • DrV 11.12.2021
    piszęwięcjestem niniejszym skazuję Cię na ujemny gradient pozytywnych rozwiązań ustrojowych bo budowane jest mniej doskonałe od budującego;)
  • DrV i tak prezdent mnie ułaskawi;)
  • DrV 11.12.2021
    piszęwięcjestem wygląda na to że dobre czasy dla poetów nastają :)
  • DrV szczególnie dla tych od ostrego cienia mgły;)
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    O ile dobrze rozczytałem podejmujesz tutaj problem nieletniego macierzyństwa i społecznego odium względem rodziców. O ile dobrze zrozumiałem :) Mam jeden dylemat tyczący się zapisu ostatniej strofy.

    wyrosłeś z potrzeby spowiedzi

    łatwiej widzieć źdźbło w oku matki

    złożonej na stosie – uprzedzenia

    duszą w zarodku pierwszy krzyk

    Można również (to moje zdanie) zapisać ją następująco:

    wyrosłeś z potrzeby spowiedzi

    łatwiej widzieć źdźbło w oku matki

    złożonej na stosie uprzedzenia

    zdusi w zarodku pierwszy krzyk

    będąc w zgodzie z całością strofy. Ot, takie luźne spostrzeżenie nadgorliwca co by się pozbyć myślnika : ) Nieco burzy zapis (przynajmniej dla mnie). Pozdrawiam. Cztery z plusem.
  • Twórcza interpretacja i dobrze.
    Możesz mi wierzyć, i taki zapis kiedyś funkcjonował, dwuznaczny bez myślnika, jednak poszedłem w kierunku, że uprzedzenia duszą w (odmrożonym) zarodku pierwszy krzyk.
    E tam nadgorliwca, co to za wiersz bez dyskusji, chyba że wydrukowany;)
    Dzięki.
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    Ja myślałem nieco inaczej:

    złożonej na stosie uprzedzenia (czytaj. wziętej na ortodoksyjne języki rodzicielki)

    zdusi w zarodku pierwszy krzyk (czytaj. stos doprowadzi do podjęcia przez matkę decyzji o usunięciu ciąży przez córkę)

    Tyle.
  • Pisałem, że Twoja interpretacja też jest dobra, choć moja pewnie lepsiejsza;) Mój ból jest lepszy niż twój;)
    Dzięki.
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    Tak. Masz rację. We wszystkim ;)
  • Nos z Feratu 11.12.2021
    Do ponownego.
  • Do zaś.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania