"Standardy" Facebooka - drabble

Z powodu pandemii ostatnio sporo czasu spędzałem na facebooku. Podczas ostatniej wizyty w przykrością przekonałem się, że portal zablokował stronę koszalińskiej fundacji „SMS z nieba”. Stało się to w momencie założenia profilu ukazującego piękno życia, na którym znalazły się świadectwa mam, które mimo pesymistycznych wyników badań prenatalnych urodziły zdrowe dzieci. Zuckerbergowi nie spodobała się ta inicjatywa.

Na innej stronie znalazłem z kolei nienawistny apel i grafikę nawołujące do palenia kościołów. Oburzony tym działaniem zawiadomiłem administratora, że podobne treści stanowią przestępstwo.

Po dwóch dniach otrzymałem odpowiedź, że tego typu apele nie naruszają standardów Facebooka. A gdyby wzywały do palenia synagog? Ciekawe.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (131)

  • kigja 05.12.2020
    Nie ufam fejsbókowi, po tym, jak mnie zablokowali i zażyczyli sobie ksero mojego dowodu! Zdecydowanie wolę Insagram.
  • kigja 05.12.2020
    Instagram*
  • Celina 05.12.2020
    Mi zablokowali stronę prezentującą książki i wiersze, bez żadnego ostrzeżenia. Po prostu znikła. Widocznie komuś się satyry nie spodobały, hi, hi. Z tym że ja sobie radzę z tym molochem na swój sposób. I nie jestem tam dla przyjemności, tylko żeby mieć rękę na pulsie i widzieć, co tam się dzieje.
  • Pan Buczybór 05.12.2020
    Fejsbuk to platforma nastawiona tylko na zysk. Wątpię, że jakkolwiek kontrolują co, kto wstawia i czy w ogóle ich to obchodzi. Ot, ślepy program, zgłoszenia i inne rzeczy idą w eter.
    A tekst raczej mocno nijaki
  • Celina 05.12.2020
    Kontrolują, kontrolują, nawet stronkę Trumpowi zawiesili przed wyborami. Generalnie właścicielem jest Zuckerberg więc wiadomo, że tylko koszerne treści tam przechodzą, nie daj Boże jakąś prawdę napisać.
  • laura123 05.12.2020
    Wtedy, to byloby przestepstwo, tak samo jak wezwanie do palenia meczetów.
    Dobry tekst.5
  • Celina 05.12.2020
    Dziękuję pięknie Lauro. Pozdrawiam serdecznie.
  • Bożena Joanna 05.12.2020
    Najtrudniej w tej chwili być chrześcijaninem. Żydów ani Arabów nie wolno obrażać z uwagi na tolerancję i bezpieczeństwo. Podziwiam Jana Pawła II, który jako pierwszy papież, dostrzegł konieczność dialogu z innymi wyznaniami monoteistycznymi.
  • Celina 05.12.2020
    Gdybym napisała coś na Żyda, albo Araba pewnie by jeszcze policję na dom nasłali. Na chrześcijan, w szczególności na katolików można. Dziękuję Bożenko za komentarz. Pozdrawiam.
  • kigja 05.12.2020
    Celina napisała:

    Gdybym napisała coś na Żyda, albo Araba pewnie by jeszcze policję na dom ...

    Czyżby Bogumił za bardzo wczuł się w Celinkę?
    Czy jednak Celinka to prawdziwa tożsamość Bogumiała/ły?
    hihihihihihihihihihihihi
  • Celina 05.12.2020
    kigja czeski błąd.
  • Celina Jakbyś to zrobił u nich, to by nie nasyłani żadnej policji, tylko ten dom spaliny. To samo u buddystów i hindusów. A u chrześcijan co najwyżej pozwą, cię do sądu, ale proces i tak wygrasz.
  • Celina 05.12.2020
    Bo sędziowie jeszcze z czasów sowieckich, albo ich synkowie.
  • Chociaż może oceniłem ich pochopnie? https://deon.pl/kosciol/jerozolima-ujeto-sprawce-podpalenia-kosciola-w-ogrodzie-oliwnym,1073146
  • Celina 06.12.2020
    Pewnie sąd go uniewinni, że działał w zbożnym celu, albo prokuratura nie dopatrzy się znamion przestępstwa. Ręka rękę myje.
  • Już dawno słyszałem o cenzurze na Facebooku, ale nie sądziłem, że jest to aż tak chore! Test może literacko mało wartościowy, ale i tak daję 5.
  • Celina 05.12.2020
    Dzięki Marku. Na fejszbuku panuje niesamowita cenzura lewacka, jak w ZSRR
  • Józef Kemilk 05.12.2020
    Ciekawe, ostatnio Korwina przyblokowali. Tak czy siak i tak jesteśmy na niego skazani. 5
  • Celina 05.12.2020
    No właśnie, a wcześniej dziennikarza Rafała Ziemkiewicza, nie wiem czy znasz. Ostatnio czytałem właśnie na fejscie, że facet był na jakimś forum Żydów i pisał tam jak Polacy dostarczali do getta warszawskeigo żywność, a za to groziła kara śmierci. A na tym forum go zabanowali za to, że pozytywnie pisze o Polakach. A on prawdę napisał, że za podanie Żydowi kromki chleba, albo wody groziła kara śmierci.
  • Józef Kemilk 06.12.2020
    Celina Ziemkiewicz to czołową postać do boksowania przez właściwie myślących. Wyleciał z Interii za felieton o LGBT, czasowo jego książka została zakazana w Empiku. Taki los prawicowców. Nie dość, że nie klaszcze, to jeszcze publicznie krytykuje.
    Tak na marginesie nie wiem o co chodzi z aferą gejowską w Brukseli. Ludzie z Fidesza i Pisu nie mogą być gejami? Toż to homofobia w czystej postaci.
  • Celina 06.12.2020
    Józefie, tak Ziemkiewicz jest okładany z obu stron. Wyleciał nawet z publicznej, za krytykę Kaczyńskiego bodajże i tej nieszczęsnej piątki dla zwierząt i nie prowadzi już od dawna W tyle wizji. Choć moim zdaniem jest to jeden z lepszych i inteligentniejszych dziennikarzy. Trochę podobny w poglądach do Cejrowskiego.

    A z tą homofobią też nie rozumiem o co chodzi. Lewica pokazała swoją ohydną prawdziwą mordę, że podobnie jak feministki, są pederaści słuszni, nasi i niesłuszni, prawicowi. Gdy ci organizują spotkania to nazywają to orgiami, zresztą nareszcie zgodnie z prawdą, ale gdy lewaccy pederaści urządzają orgie, wtedy nazywa się to spotkaniami w klubie gejowskim.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Ja tak się tylko wtrące, że nie chodzi o to, że nie mogą być gejami, tylko o to, że sami są działaczami przeciwko osobom LGBT, podczas gdy sami nimi są. To tak jakby ktoś nawoływał do nie jedzenia mięsa, a sam objadał się nim codziennie.
  • Celina 06.12.2020
    Ellie ja to już tłumaczyłem. Znam wielu czynnych alkoholików, czy palaczy, którzy jednocześnie są gorliwymi przeciwnikami tych nałogów i tłumaczą młodszym w rodzinie czy wśród znajomych, żeby nie szli w ich ślady. Nie ma tu hipokryzji. Po prostu nie mają siły, by rzucić swój nałóg. Ja nie mówię, że tak było, ale tak mogło być z posłem Fideszu, dla którego popęd jest silniejszy od wyznawanych przekonań.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Przecież to kryptogej i wyjątkowo wyuzdana świnia, bo się w Brukseli pedalił, a w ojczyźnie bogobojnego udawał, bleeeee ?
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Orientacji się nie wybiera. A w tym przypadku wygląda to tak, jakby nie miał problemu z genami, tylko krył się z tym publicznie. Gdyby był otwarcie prawicowym gejem (a są tacy), to nikt by afery nie robił. Niech tylko nie zabrania robić innym tego, co sam robi.
  • Szpilka 06.12.2020
    Ellie Victoriano

    Chodziło mi o dualną moralność, dużo złego gejom wyrządził, bo miał władzę i możliwości.
  • Celina 06.12.2020
    Ellie nie zgodzę. To, że ktoś popełnił jakiś grzech, czy niegodziwość, a pederastia przecież według lewactwa nie jest niczym złym, nie oznacza, że ten człowiek nie ma świadomości, że postępuje źle. I dlatego pięknym przykładem jest to, że mimo że źle czyni, na poziomie ogólnym z tym walczy. Sam zresztą padło ofiarą własnych przepisów.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Szpilka, tak, mnie też o to chodzi, odpowiadałam Celinie ?
    A ja się nie zgodzę z tobą, Celino. Gdyby chciał coś zmienić, to powinien zacząć od siebie, a nie dyktować innym, jak mają żyć, co mogą, a co nie itd.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    A gdzie tam! Pluł na gejów, żeby od siebie odsunąć podejrzenia, to kanalia jest. O!
  • Celina 06.12.2020
    Ellie ! A mnie się to podoba, że potrafił mimo własnych słabości, stanąć ponad tym. Przecież i on kiedyś nie będzie posłem i ministrem, i będzie podlegał takim samym prawo, które sam stworzył.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Wcale nie stawał ponad tym ? Po prostu tchórzliwe ukrywał się za wprowadzonymi przez siebie zmianami, by odsunąć od siebie podejrzenia. Całe szczęście ludzie, którzy padną ofiarą własnego systemu, czasem zmieniają swoje poglądy i zrozumieją swoje błędy. Liczę, że w tym przypadku tak będzie.
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka nie zgodzę się z tym. Jakie podejrzenia. Akurat w tym środowisku politycznym jego skłonności były zapewne dobrze znane, więc raczej trudno żeby przypuszczał że to się da utrzymać w tajemnicy. Nie sądzę, żeby to była jego pierwsza tego typu impreza. Zresztą dopóki robił to w swoim środowisku, i w czasie prywatnym to nic nam do tego. Zło zaczyna się wówczas, gdyby do tego zachowania zmuszał innych i nim się afiszował. Więc się nie dziwię, że zachowywał dyskrecję. I to w nim cenię. A nie łaził z wywalonym kołdunem po ulicach i żądał akceptacji i dostępu do młodzieży.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Ha ha ha, teraz nagle to ich sprawa ?
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Skoro tak, to dlaczego czepiasz się pozostałych osób homo lub biseksualnych nie krzywdzących innych? Bo akceptują siebie takimi jakimi są? XD
  • Celina 06.12.2020
    Ellie jeśli to jest załatwiane prywatnie, to oczywiści że ich sprawa. Dopóki nie szkodzą innym. My krytykujemy agresywną propagandę, promocję, próbę dorwania się do edukacji młodzieży, głupie żądania nadawania szczególnych praw, adopcji dzieci. Ale to już polityka i ideologia LGBT się kłania. I z idiotyczną ideologią walczymy, a nie z biednymi homoseksualistami, którzy nikomu poza sobą zła nie czynią.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Ale żonę oszukiwał i udawał bogobojnego, i rozpuście się oddawał, no i gejów atakował, a sam się pedalił. Wiesz, jak się taki ktoś nazywa? Moralna koorwa, sorry za wulgaryzm, ale czasem trzeba nazwać po imieniu.
  • Celina 06.12.2020
    Ellie nigdy się nie czepiałem pojedynczych osób, tylko ideologii. Trudno promować coś propagandowo, co jest chorobotwórcze, skraca życie o przeciętnie dwadzieścia lat. Jeśli ktoś to uprawia prywatnie, to mnie to nie obchodzi, bo o tym nawet nie wiem, ani nie chcę wiedzieć.
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka a skąd wiesz, jakie były jego relacje z żoną? Czy w ogóle ją miał? A jak miał, może od dawna uczucie wygasło. Może go zdradzała? Nie wiemy tego. W sumie w tym klubie był prywatnie. Skąd wiesz co tam robił, może siedział i popijał drinka.
  • SwanSong 06.12.2020
    Celina
    Celina, ale ty jesteś żałosny :D zawsze tylko obracasz kota ogonem, żeby pasowało do twojej chorej wizji świata. Cały świat się śmieje z tego kolesia, jeszcze jak nago uciekał po rynnie. A teraz organizator imprezy mówi, że tam często bywali na orgiach kolesie z pisu. To jak z aborcją, niby tacy przeciw a lekarze, którzy dokonywali aborcji, mówili, że posłowie z pisu przyprowadzali partnerki na zabieg. Obłuda i zakłamanie.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    A co jest złego w ślubach cywilnych dla osób LGBT? Bo chcą wiedzieć, co się dzieje z ich partnerem, jeśli zdarzy się wypadek? Ty byś miał na ich miejscu wywalone na partnera/partnerkę?
    Edukacja seksualna powinna być prowadzona przez osoby odpowiednio do tego przygotowane, niekoniecznie przez osoby LGBT. Chodzi o to, by wyjaśnić młodym ludziom, jak działa ludzka psychika, jak działa zapłodnienie, choroby weneryczne, jak się zabezpieczać. A nie, że szukają informacji w internecie i dowiadują się takich bzdur jak niemożliwość zajścia w ciążę podczas miesiączki.
    Co do adopcji, to nic nie mam, przynajmniej dziecko będzie miało dom. Mężczyźni też potrafią zaopiekować się dzieckiem, nie jest to domena tylko kobiet.
    Ale jeśli walczą o to, by nie mówić do nowo poznanej osoby jako "on/ona", bo nie wiemy z jaką płcią się identyfikuje, to to jest głupie xD Żadna mniejszość nie powinna dyktować ogółowami jak mają żyć. Tak samo katolicy nie powinni mieć prawa do mówienia młodym, ze mogą uprawiać seks dopiero po ślubie, bo to ich indywidualna sprawa.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Bo podano do publicznej wiadomości jego stan cywilny, potomstwo, wyznawaną religię itd. Nie ma może w uświęconym stadle, ma być uczciwie, bo się przysięgało, co nie?

    Hahahahah, wszyscy byli nadzy i bawili się w pociąg, hahahaha, ale przyjemniaczki ?
  • laura123 06.12.2020
    Ellie Victoriano a kto dzisiaj mowi mlodym, zeby zyli w celibacie do ślubu? Z jakiej to bajki?
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    laura123, podaje jako przykład, że kościół też się chce wtrącać w życie innych, ale wtedy już problemu nie ma. Pierwsze co mi przyszło do głowy.
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka nie wiedziałem, że hołdujesz takim wstecznym, ciemnogrodzkim poglądom, o jakiejś wierności, uczciwości, przysiędze małżeńskiej. Przecież to nic innego jak faszyzm w czystej postaci:)))
  • laura123 06.12.2020
    Ellie Victoriano a co ksiądz przychodzi do domu i zagląda pod kołdrę?
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Jakby nie patrzeć w oczach kościoła seks przed ślubem to grzech.
  • laura123 06.12.2020
    Ellie Victoriano dlatego jest możliwość spowiedzi. Chociaż dzisiaj nie jest to tak przestrzegane jak sto lat temu.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Nie hołduję przysięgom małżeńskim, hołduję uczciwości względem partnera/ki, bo na tym polega sens związku, a jeśli ktoś lubi nieograniczony seks z wieloma osobami, to nie powinien się z nikim wiązać, tak nakazuje ludzka przyzwoitość.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    I tak, niektórzy są tacy, którzy chcieliby pod kołdry patrzeć.
    No jest, jeśli ktoś czuję potrzebę wypowiadania się, to niech to zrobi. Nic mi do tego.
  • laura123 06.12.2020
    Ellie Victoriano a co Ci do Kosciola, jesli to nie Twoja droga?
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    To, że niektórzy uważają, że kraj powinien kręcić się wokół kościoła, co widać po tym, jak kościół wtrąca się do rządzenia państwem.
  • Shogun 06.12.2020
    laura123 a co Kościołowi do mówiąc ładnie stosunków płciowych, skoro to nie jego droga?

    Tak tylko wpadłem, bo to co tutaj jest wypisywane tylko hipokryzją nazwać można, no ręce opadają.
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka jak to nazwiesz, przysięgą, czy uczciwością, to jedno i to samo. Czyli hołdujesz zasadom.
  • laura123 06.12.2020
    Ellie Victoriano wiadomo, ze dla ludzi wierzacych kościół znaczy bardzo duzo. Polska zawsze byla chrzescijanskim krajem, przy czym mniejszości nie czuly jakiegoś zagrozenia ze strony katolikow. Dzisiaj katolicy są przez mniejszość opluwani. To wina rządu. Nie pozwalaja obrażać innych pogladow religijnych, katolicy zostali pozostawieni sobie.
    Nie wiem kto tak naprawdę rzadzi w Polsce.
  • Celina 06.12.2020
    Shogun nie Kościołowi, ale Bogu, który w Dekalogu wyraźnie prosi, żeby nie cudzołożyć.
  • laura123 06.12.2020
    Shogun odwiedzi są w Biblii.
  • laura123 06.12.2020
    odpowiedzi - kor.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    A widziałeś związek bez zasad? Oczywiście jest związek otwarty, ale wbrew zapewnieniom takie cóś na dłuższą metę się nie sprawdza, wystarczy poczytać np. biografię pary - Dygata i Jędrusik, ona się szlajała, on niby też mógł, a po latach się okazało, że strasznie cierpiał, bo niestety nie potrafił udźwignąć zdrad żony. Zresztą niemal żaden chłop nie potrafi, co innego, gdy on zdradza ?
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    laura123 jak już mowilam, żadna mniejszość nie powinna dyktować czegoś innym, a nawoływanie do niszczenia kościołów czy coś w tym stylu, to jest problem. Ale kościół chce, by wszystko kręciło się wokół niego, ich zasad itd., to też jest problem. Państwo mogłoby chronić kościół, ale nie znaczy to, że muszą przez to pozwolić im wtrącać się do samego państwa.
    Uwierz mi, że ja naprawdę, nawet jako ateistka, nie chcę, by wszyscy księża byli potępiani, ale kościół po części też jest sam sobie winny.
  • Shogun 06.12.2020
    Celina skoro tak, to co się Kościół odzywa? Niech milczy, skoro nie jego sprawa tylko Boga.
    Kościół, a Bóg to nie to samo, więc pierwsze niech zamilknie na na wieki wieków... i tam dalej ?
  • Shogun 06.12.2020
    laura123 Biblia to nie odpowiedź.
  • laura123 06.12.2020
    Ellie Victoriano jest sobie winny, bo zamiast zmierzyć sie z pedofilia ukrywali. Teraz to się msci, a przeciez nie kazdy ksiadz, to pedofil. Tak samo te datki, oplaty itd. Pan Jezus byl temu przeciwny, nie posluchali, poszli w materializm.

    Niemniej kościół to nie tylko księża. Ja ich traktuję jak pracownikow.
    Najwazniejsza jest wiara.
  • laura123 06.12.2020
    Shogun tam są zawarte odpowiedzi. Po co mam powtarzac, co wszyscy wiedzą.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Tutaj się zgadzam.
  • Celina 06.12.2020
    Shogun Kościół jest depozytariuszem tej nauki. Kościół jest powszechny, obejmuje zarówno ludzi świeckich, jak i kler. Kościół to ja. I mam prawo mówić o wszystkim co jest dla mnie ważne.
  • Celina 06.12.2020
    Katolicki oznacza powszechny. Nic więcej. Ludzie świeccy oczekują od swoich pasterzy wtrącania się i nauk o etyce, bo dorastają wciąż nowe pokolenia Polaków, i trzeba ich uczyć zasad.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Celina, to niech wtrąca się tam, gdzie ludzie im na to pozwalają ??
  • Shogun 06.12.2020
    laura123 Biblia podlega interpretacji, a jak to ma interpretacja, są różne, więc argument nietrafiony.
  • Shogun 06.12.2020
    Celina Jezus nie napieprzał wszystkich po głowach tylko nauczał i nie wpieprzał się ludziom wszędzie z butami, więc cóż, coś kościółków nie idą te "nauki".
  • laura123 06.12.2020
    Shogun ale w Biblii kazda interpretacja odnosi sie do wiary. Mozesz roznie interpretować, ale czarnego na bialy nie przemalujesz.
  • Celina 06.12.2020
    Shogun jak ty nic nie rozumiesz, świeccy są zalatani, nie mają czasem głowy, żeby rozeznać dokładnie kto dobry, a kto zły. Choćby partie polityczne. I wręcz żądają od pasterzy, żeby im wskazali. Bo czasem złe partie ukrywają się za budzącymi wzięcie szyldami. Jak choćby Hołownia teraz.
  • Shogun 06.12.2020
    Celina ja o Jezusie, ten o partiach politycznych xD
    Chłopie, za Jezusem wierni mają podążać, czy za panem w sutannie?
    No chyba odpowiedź jest oczywista.
  • Shogun 06.12.2020
    laura123 więcej w niej szarości, niż czerni i bieli.
  • Celina 06.12.2020
    Shogun ciemnyś, chyba naturalne, że jak ktoś podąża za Jezusem, to nie głusuje na partie reprezentujące nauczanie szatana.
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    ?????
  • Józef Kemilk 06.12.2020
    Ellie Victoriano no i wszystko wiem. Ukrywający się gej jest zły, a ten który wyraża poglądy jasno jest spoko. Jakie to proste??, a ja głupi myślałem, że chodzi o to, by nikt nie musiał kryć się ze swoimi poglądami.
  • laura123 06.12.2020
    Józef Kemilk ?
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    No jeśli nie widzisz problemu z osobą, która z jednej strony potępia gejów, a z drugiej sama jest gejem, to ja już nie pomogę ??
  • Shogun 06.12.2020
    Celina dobra, nie ma po co z Tobą rozmawiać ????
    "Szatana" - toś wymyślił ????
  • Józef Kemilk 06.12.2020
    Ellie Victoriano Nie musisz pomagać, tylko zauważ zmianę w narracji. Mówiono, że geje żyją w sztucznych małżeństwach, wyrażają odmienne poglądy i to jest złe. A może powinno się tego Węgra przytulić, pozwolić mu się wypłakać i przyjąć jak syna marnotrawnego? W końcu się okazało, że "nasz" ?
  • Celina 06.12.2020
    No a partie domagające się mordowania dzieci, to jaką naukę Twoim zdaniem reprezentują, jeśli nie szatańską?
  • Celina 06.12.2020
    Tia, podwójną moralność to ma lewica, są dobrzy i źli geje:)))
  • Ellie Victoriano 06.12.2020
    Pytanie: Czego on teraz będzie chciał? ?
    Mógł się po prostu nie kryć ze swoją orientacja, wtedy problemu by nie było ??
  • Shogun 06.12.2020
    Józef Kemilk z całym szacunkiem, to Ty zmieniasz narrację. Tutaj tak naprawdę o dwulicowość i hipokryzję chodzi tego węgierskiego posła.
  • Shogun 06.12.2020
    Celina jak zwykle mylisz pojęcia i wyolbrzymiasz...
  • laura123 06.12.2020
    No, wziął się byl nie przyznal i to jeszcze teraz, kiedy takie modne byc gejem.
    Od razu powinien rzucic w diabły rodzinę i lecieć na paradę równości.
  • Józef Kemilk 06.12.2020
    Shogun niech będzie. A o co chodzi w szukaniu gejów w Pisie? Też tego nie ogarniam. Przypomina to nico poniższe.
    Jeden mówi "Nie jestem homofobem bo w mojej formie pracuje 9 gejów" a drugi "A ja nie wiem, ile u mnie gejów pracuje" Wydaje mi się, że postępowa strona, ma właśnie ten problem. Tropią, szukają, a normalnych ludzi nie obchodzi, kto kim jest. To po prostu PRYWATNA SPAWA.
  • Shogun 06.12.2020
    laura123 no pewnie, bo lepiej się ukrywać po kątach brukselach, okłamywać rodzinę, pluć na gejów, LGBT a samemu nim być i sobie robić "imprezki".
  • Celina 06.12.2020
    Shogun nie, o chodzi o hipokryzję jego krytyków, którzy włażą mu w prywatne łóżkowe sprawy.
  • Shogun 06.12.2020
    Józef Kemilk no właśnie, prywatną sprawą, dlatego tak kłują w oczy działania tegoż posła, który chce narzucać swoje poglądy na PRYWATNĄ SPRAWĘ ludzi samemu jednocześnie będąc przedstawicielem grupy z którą walczy. O to chodzi.
  • Shogun 06.12.2020
    Celina on też włazi.
  • Celina 06.12.2020
    Shogun ale mu nie odpowiadają na płaszczyźnie politycznej, bo są za chudzi w uszach, tylko go próbują gnoić za prywatne sprawy łóżkowe. Od lewacka hipokryzja.
  • Józef Kemilk 06.12.2020
    Shogun Widocznie ma takie poglądy i walczy ze swoją słabością. Nie od dziś wiadomo, że nadgorliwcy wywodzą się z własnych środowisk.
  • Shogun 06.12.2020
    Celina od usprawiedliwienie. Szkoda, że nietrafne. Nie ma rozdziału na sferę polityczną, czy moralną. W żadnej mu nie odpowiadają, popiera prawa przeciwko nim i próbuje pogorszyć ich sytuację za prywatne sprawy. Ot prawacka hipokryzja.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Gdyby był solo, to byłoby prywatne, ale on żonaty i wrzeszczący o wartościach chrześcijańskich!

    To tak, jakby grubas zakzał innym jeść, bo to niezdrowe, a sam się obżerał do nieprzytomności ?
  • Shogun 06.12.2020
    Józef Kemilk proszę, nie przyjmuj Bogumiłowej narracji, bo aż szkoda czytać.
    Skoro chce walczyć ze "swoją słabością" to niech od siebie zacznie, indywidualnie, a nie na forum i walcząc ze "słabością" wszystkich jej przedstawicieli, bo może oni nie odczuwają potrzeby walki z tym i nie uznają tego za "słabość".
  • Józef Kemilk 06.12.2020
    Shogun Piszę o nadgorliwości, takiej jak przygotowywanie przez Polaka Biedronia potępiającej Polski TK. To dzięki takim postaciom mamy problemy z UE i to przez takie zachowanie PiS wciąż rządzi. Bo głosować na zdrajców? No a geje mają problem z gejem.
  • Shogun 06.12.2020
    Józef Kemilk też o niej piszę. O TK nie ma co wspominać, bo to kolejny temat rzeka, a i nie chcę tutaj przedstawiać swoich poglądów na jego temat, jak i na inne, które wymieniłeś bo zaraz zostanę opluty i nazwany lewakiem, więc powiem tylko, że ta nadgorliwość jest najgorsza, bo taki człek chce wszystko i wszystkich na swoje kopyto przerobić, a nie widzi i nie pojmuje tego, że od siebie zacząć powinien.
    Że Polak z Polakiem ma problem to wiadomo nie od dziś, a że geje z gejem mają problem to też się nie dziwię, skoro atakuje ich, chce wprowadzać prawo ograniczające ich, a sam jest gejem.
    No, to nie wygląda i nie brzmi dobrze.
  • Szpilka 06.12.2020
    Nie lubię fejs-zbuka ?
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka, to że ty nie wiesz o tym, to nie znaczy, że orientacja europosła z Węgier nie była znana wcześniej publicznie. Była.
    O orientacji seksualnej węgierskiego polityka wiedziało mnóstwo osób, nie tylko nad Dunajem. Klára Ungár (liderka opozycyjnego wobec Fideszu Związku Wolnych Demokratów) ujawniła orientację seksualną Szájera w 2015 roku, na co ten nie zareagował w żaden sposób. Ungár została nawet wówczas skrytykowana przez węgierskich działaczy LGBT, którzy przyznawali, że nie chcą używać na politykach “takiej formy nacisku.
    Więc nie wiem, dlaczego nie broniłaś jego żony w 2015 roku, tylko dopiero teraz, jak media ci to po raz kolejny przypomniały.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    No i niech sobie będzie gejem, niech bierze udział w orgiach, ale niech innych gejów nie atakuje i wtedy nikt nic do niego nie będzie miał.

    W Brukseli wiedziano, na Węgrzech nie, bo się dobrze maskował, czyli to kryptogej.

    Celina, znamy się nie od dziś, daj sobie spokój z personalnymi podjazdami i albo się odnosisz do tematu, albo kończymy dyskusję.
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka dlaczego. Tak jak napisałem wcześniej, wielu palaczy ma świadomość, że postępuje źle i popierają ustawy antynikotynowe. Tak samo ten Szlajer, widocznie jak ci palacze, nie potrafi przezwyciężyć swoich przywar, ale pragnie, by uchronić od nich innych.
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka poza tym jest wielu gejów, którzy sobie nie życzą tej ideologii, ani tego, by ich sprawę upolityczniano. Prawdopodobnie, jak wielu robotników sobie nie życzyło w Polsce by reprezentowała ich tzw. Polska Zjednoczona Partia Robotnicza. To samo jest z gejami. Ktoś chce na ich plecach i ich kosztem robić karierę.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Aha, to nie wina rozwiązłej, że się lubi puszczać, to ta na dole wszystkiemu winna ? Libido to nie przywara, nie da się oduczyć, orientacji też się nie da zmienić.
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka to lewicowe kłamstwa i stereotypy, że orientacji homo nie da się zmienić. Są przypadki wyleczenia z tej orientacji i są przykłady, że ludzie potrafią żyć w czystości, mimo, że są homo.
  • Celina 06.12.2020
    99,9 procent psychoterapeutów zupełnie nie wie, w jaki sposób pomóc kobietom i mężczyznom, którzy mają problem niechcianego pociągu do tej samej płci.

    Z Richardem Cohenem, prezesem International Healing Fundation w Waszyngtonie, rozmawia Katarzyna Cegielska.

    Przyjechał Pan do Polski jako świadek, który chce dać świadectwo, że jest stuprocentowa szansa na wyjście z homoseksualizmu. W Polsce słyszymy obecnie z jednej strony, że homoseksualizm to nie choroba, a z drugiej, że jest uwarunkowany genetycznie. Proszę powiedzieć, czym jest homoseksualizm?

    Po pierwsze, nikt nie rodzi się homoseksualistą. Wielu naukowców uważa, że orientacja płciowa dokonuje się we wczesnym dzieciństwie i zależy od kilku czynników - biologicznych, psychicznych i socjologicznych. Takiego zdania jest również Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne. A więc możemy z całą pewnością powiedzieć, że nie ma żadnych naukowych dowodów na to, że homoseksualizm jest genetyczny czy przekazywany biologicznie.

    Skąd zatem wzięły się te niedorzeczne teorie?

    Kampania, która wystartowała ponad 30 lat temu w Stanach Zjednoczonych, zorganizowana przez różne grupy homoseksualistów, polega na tym, by tak wpłynąć na opinię publiczną, aby społeczeństwo uwierzyło, że ludzie rodzą się jako homoseksualiści i nie mogą się zmienić. Filozofia tej kampanii jest podobna do filozofii komunizmu. Trzeba powiedzieć coś wystarczająco głośno, powtarzać wystarczająco często przez długi czas, by społeczeństwo uwierzyło w to kłamstwo.

    W jaki sposób choroba homoseksualizmu zaczęła się rozwijać u Pana?

    Było pięć takich czynników, które wpłynęły na to, że zacząłem w pewnym momencie odczuwać pociąg do osób tej samej płci. Po pierwsze, z powodu mojego ojca, który nie wiedział, jak wychowywać dzieci. Był bardzo apodyktyczny i między nami istniał wielki dystans. Po drugie, byłem zbyt blisko matki. Jej relacja z mężem, czyli moim ojcem, była bardzo trudna. Jako dziecko czułem jej ból. Miałem też starszego o cztery i pół roku brata. Kiedy ojciec złościł się i krzyczał na niego, brat krzyczał i bił mnie. Starałem się podjąć z nim walkę, ale był wyższy i silniejszy, więc byłem bez szans. W efekcie tego w domu panował niezdrowy układ - byłem bardzo blisko matki, a zbyt daleko od ojca, a brat znęcał się nade mną.

    Jakie były pozostałe czynniki?

    W szkole byłem wrażliwszy niż inni chłopcy i dlatego często przezywali mnie, naśmiewali się ze mnie. Nie miałem ochoty bawić się z kolegami. Nie uprawiałem też sportu, bo kiedy widziałem ojca i brata, którzy z jednej strony bardzo lubili sport, ale z drugiej nienawidzili się, uznałem, że sport jest głupi i nie będę się za to brał. I wreszcie, kiedy miałem pięć lat, wprowadził się do nas przyjaciel rodziny - wujek Pit, który był słynnym graczem futbolowym. Mieszkał z nami przez pewien czas i był dla mnie wspaniały. Bawił się ze mną, wysłuchiwał, pomagał, opowiadał różne historie. Był dla mnie jak ojciec. Był pierwszym dorosłym mężczyzną, do którego bardzo się przywiązałem i którego pokochałem.

    Jednak nie robił tego bezinteresownie?

    Pewnego wieczoru zaczął mnie wykorzystywać seksualnie. Gdy opuścił naszą rodzinę, tak stłumiłem te bolesne wspomnienia, że przez 25 lat nie powracały. Jednak te pięć czynników, o których wspomniałem, sprawiło, że stałem się homoseksualistą. Taka jest moja osobista historia. Pracuję teraz z tysiącami kobiet i mężczyzn i każda historia jest inna, ale można odnaleźć w nich pewne podobieństwa.

    Reszta:

    https://www.homoseksualizm.edu.pl/wiecej/publicystyka/164-mona-wyj-z-homoseksualizmu
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    To z kolei prawackie kłamstwa, skoro się da, to prześpij się z facetem, potrafisz? Orientacji się nie leczy, bo to nie choroba, u zwierząt też występuje, a skoro natura tak to urządziła, to widocznie miała w tym swój jakiś cel, może, żeby nas za dużo nie było?
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka czyli świadectwu uzdrowionego homoseksualisty zaprzeczasz? Można i tak.
  • laura123 06.12.2020
    Szpilka masz rację, im wiecej będzie gejów i lesbijek tym powoli zbliżymy się do końca świata? Dlatego uwazam, ze nie nalezy tego popierać.
    Ten swiat taki piękny...
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Zaprzeczam, bo mam ich wokół siebie, to normalni ludzie i często bardziej życzliwi od hetero, nigdy nie słyszałam z ich ust, żeby chcieli się leczyć, są szczęśliwi we własnej orientacji.
  • Szpilka 06.12.2020
    laura123

    Nie ma obawy, są w mniejszości i tak zostanie, natura jest mądra ?
  • Celina 06.12.2020
    Znam ja tę ich życzliwość, gdy jako mały chłopiec jeździłem pociągami, gdy proponowali często tetate w wagonowej toalecie dziecku, czy tam małemu chłopcu, albo wycinali dziury w przepierzeniach dworcowych toalet, żeby podglądać innych. Żenada, że coś takiego można wciągać na sztandary, jak się powinno wstydliwie milczeć.
  • laura123 06.12.2020
    Szpilka nie wiem, zobacz nawet tutaj ile osób popiera. Garstka tylko opornych.
    Ja to źle widzę.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    To jest pedofila, a nie homoseksualizm, mylisz pojęcia i robisz to celowo.
  • Szpilka 06.12.2020
    laura123

    Procent nieheteronormatywnych jest na stałym poziomie, a nasze opinie pozytywne czy negatywne na ów stan nie mają wpływu ?
  • Szpilka 06.12.2020
    *pedofilia
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka dziury w toaletach też wiercili pedofile? Wówczas mało dzieci samotnie podróżnowało, a z tych kabin to korzystali głównie dorośli. Zawsze się zastanawiałem, że musieli chyba nosić przy sobie jakieś wiertła. Teraz po remontach i renowacjach takich toalet z tymi dziurami jest już mało, ale przed dziesięciu laty były przewiercone prawie we wszystkich toaletach męskich. Homoseksualizm to tragedia, skoro prowadzi do takich zachowań.
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    A fececi to kobiet nie podglądają? Nie ma dziur w przebieralniach na kąpieliskach?
  • Celina 06.12.2020
    Szpilka nie ma, bo przebieralnie damskie i męskie są oddzielne.
  • Szpilka 06.12.2020
    No i faceci w ogóle są bardziej pobudliwi i pożądliwi od kobiet, czy to hetero, czy homo ?
  • Szpilka 06.12.2020
    Celina

    Eeee tam nie ma, niedawno odkryłam dziurę widokową w toalecie w Kauflandzie.
  • Akwadar 06.12.2020
    A skąd Cselina ma taką wiedzę na temat dziur w toaletach...?
    Albo sama wierci, albo naprawia, a już jazdy w pociągach jako małego chłopca bez opieki rodziców, to co najmniej zadziwiające zjawisko. ;)
  • Szpilka 06.12.2020
    Akwadar

    Hahahahhahaha, aleś pojechał po bandzie, Celina sama wierci, bo podglądać lubi ???
  • Akwadar 06.12.2020
    Szpilka zastanowił mnie jego wpis. Normalnie idzie człek, zrobi swoje i tyle... I jeszcze jedno, skąd wie o tych tragediach homosiów? Jak wchodzi w posiadanie tych wszystkich informacji? Zna człowiek tego i owego, homo i hetero, panów i panie, ale żeby zaraz o tragediach się dowiadywać, o szczegółach takich... Wypowiadać autorytatywnie... Zastanawiające.
  • Szpilka 06.12.2020
    Akwadar

    Ja się rozglądam, bo teraz takie cuda techniki, że stoję i podziwiam, zanim usiądę, sama się deska myje po użyciu, hihihihih, jeszcze trochę i gąbka wyskoczy, żeby dupala wytrzeć ?

    Celina lubi podkolorować i dodać od siebie, zatem trzeba mieć zdrowy dystans do jego rewelacji.

    Mykam w real, ciao ?
  • Akwadar 06.12.2020
    Szpilka miłego ;)
  • laura123 06.12.2020
    Nie zgodzę się z Tobą, Bogumił. Bo nikt temu europoslowi nie bronil żyć jak chce. Wybral w Brukseli homoseksualizm, na Węgrzech hetero. Prowadzil po prostu podwojne życie. Są ludzie, ktorzy mają dwie zony albo dwoch mężów, rozrzuconych z daleko od siebie, by nie dopuścić do konfrontacji.
    Tutaj jest dokladnie to samo.
    Na to nie ma wytlumaczenia.
  • Celina 06.12.2020
    Jak wytłumaczyć dziecku, że facet z brodą zjeżdżający po rynnie w grudniu to nie był Święty Mikołaj?
  • laura123 06.12.2020
    Moze tym, ze Swiety Mikolaj jest ubrany??
  • Celina 06.12.2020
    :)))
    Tylko nie rozumiem, skoro impreza były w piwnicy, spuszczał się po rynnie. Żeby wyjść z sutereny to raczej drabiny do okna trzeba.
  • Celina 06.12.2020
    Wreszcie znalazłem. Czyli ktoś kłamie z tą rynną. A skoro kłamią z rynną, to kłamią i w innych sprawach. Nie dało się uciekać po rynnie z piwnicy.

    Ta historia wydarzyła się w miniony piątek. Jak pisze dziennik Het Nieuwsblad, cytowany na portalu RMF24.pl, w piwnicy gejowskiego baru La Detour zgromadziło się ponad 20 osób. W zdecydowanej większości mężczyzn.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania