Standinyourpowerism?

Podobno "feminizm" (komunizm, demokracja, nazism, rasizm) i inne takie to narracje prowadzone przez sztuczne/ą inteligencje/ę. Coś takiego było wspomniane w jednym programie z listą sztucznych inteligencji, które udało się "wprowadzić do obiegu". Więc zastanawiałem się jaka by była naturalna narracja wspierająca kobiety, która by nie walczyła z innymi, nie irytowała dziwacznymi "prawdami" i postulatami itp. I wyszło mi, że może np. standinyourpowerism for women to by może było to. Stendinjorpołeryzm dla kobiet (możliwa też wersja dla mężczyzn). Od "stand in your power", "stań w miejscu wewnątrz siebie, w którym czujesz, że masz tę moc".

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Tylko jaki byłby cel tego? Bo cel feminizmu jest niestety jasny. Feminizm przejmuje patriarchalne umiłowanie władzy.
    Chcę lepiej zrozumieć Twoją myśl, chociaż niestety moje kompetencje w temacie są nie bardzo.
    Pozdrawiam ?
  • bylyfankrowy rok temu
    Jakiś czas temu oglądałem film(ik) z kobietą, która była mocno i praktycznie w temacie i opowiadała, że jeśli chodzi o mężczyzn to z reguły nie jest trudno sprawić, że zrobią sobie "stand in your power", ale jeśli chodzi o kobiety to stwierdziła, że niekoniecznie jest tak łatwo (ujawnia się pełno dziwnych blokad itd.), więc coś w rodzaju dającego kobietom pozytywnego kopa "feminizmu", ale bez psychozy i prania mózgu (wygląda na to, że) jest dziś całkiem potrzebne.
  • bylyfankrowy, "odnajdź w sobie czarownicę" ?
    Moja znajoma, była znajoma bo nie przetrwała jednego mojego textu o Hitlerze, odnajdywała w sobie moc za pomocą tańca. "Uwiodła" swojego obecnego męża blaskiem oczu, który brał się z tej mocy.
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania