Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Stara pudernica – Kocwiaczek

I pył. Transparentny, nadęty, rozświetlany. Roz-ko-chać dany. Bo co? Nie wolno powolnie nałożyć? Złożyć ukłony dla matrony, zespolony, z różem zaznajomiony. Tak zwany, prasowany, odpicowany, wy-ma-lo-wa-ny. Czekoladowaty, bananowaty, zuchwała cała, gęba, włos dęba, pomadka, sratka, dupatka. Swatka-wariatka, już przecie, wiecie, poleci, śmieci wyrzuci, w koszuli, jak u krasuli, rasowej laluni, buni, mamuni, lepszej od córuni, co z rana, wypaćkana, do pracy ciasnej, nie patrzeć na paszczę, matki własnej. Co popadła, w imadła, capła pudernicę, o ja pierniczę. Się wzięło, maznęło, warstwą znaczną, szpachlą i jojoj rozpadło. Pizdło, hukło i błysło, a do drogerii nie blisko. Wręcz daleko. Bez mejkapu, nie ma niczego. Trzeba poczekać, pozwlekać, pozbierać, powcierać resztki, kurzu, dużo, trudno, odpicować pudło, więc nawet, gdy brudno, to cudno. Gotowa, droga nie ważna, poważna dama, kurtyzana, świat na kolanach. Wy-su-bli-mo-wa-na. Oj, dana da-na, da na puder? Poproszę, więcej niż grosze. Miliony, biliony, trylio-hekty-kaliony mamony. Bo trudniej złudnie, nadawać blasku, gdy szaro, rzeczywisto. I światło zgasło. Inne, niewinne, całe, niedojrzałe. Stare tylko, więc chybko, dzierż pędzel. Pędem, nabędzie, nowy, łabędzią szyję owionie jak szalem, co jak od odkurzacza rura, harmonia, syf, monotonia, po-ro-zwa-la-na, pozbierała. A teraz, nie gdera. Tylko chlipka, skończona bibka. Torebka rozpizdła cała. Rozsypała. Na kawałki grubsze i małe. W rosie, na sztosie, trawiastej, krzaczastej, obszczą kotki, puder słodki, cukier, lukier i inne błyskotki. A baba stara, znów z niczym została. Historia krąg zatacza. Puszek się ostał. Na pomponiasty kapciuszek. Coś klekocze. Gorgoli. Żaba rozpłaszczona. Złamana padła, policzki wzdęła. Przyjdzie córuchna. Zbierze truchła, do puderniczki włoży, przyklepie. Choć wie, że nie będzie już lepiej.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Ło matko i córko A ku ku? beautiful xd
  • Szpilka 09.11.2020
    Hm, hm, zagadkowe, może Pasja?
  • Możliw, że to Pasją, hihihi
  • Kocwiaczek 15.11.2020
    To tylko ja :)
  • Szpilka 15.11.2020
    Kocwiaczek

    Aha, zapamiętam sobie ?
  • Dekaos Dondi 13.11.2020
    Dobrze tekst. napisany. Różnorodny. Nieco rymowany. Rytmiczny.
    Hmm... Kocwiaczkowa'''''''''? Aczkolwiek... no nie. Trza być konkretnym. nawet gdyby nici z tego:)↔Pozdrawiam:)
  • Możliw, że to Kocwiaczkowa tylko z tym, że nie na pewno hahahahah
  • Kocwiaczek 15.11.2020
    A tutaj trafiony, brawo Dekaosie :)
  • Pasja 14.11.2020
    No, no chaotyczny Ale bardzo rozwiązły stek słów. Krwisty i szalony. Znowu Szpilka mi się jawi, a może Kocwiaczek.
    Coraz trudniej.P
  • Oooo albo, albo piłka, albo rybka hahaha
  • Kocwiaczek 15.11.2020
    0,5 zaliczone :)
  • Pasja 15.11.2020
    Kocwiaczek dobre i to - bardziej byłam zwrócona na ciebie i szkoda, że nie posluchałam intuicji.
    Ale dosadny tekst.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Kocwiaczek 14.11.2020
    To ja na DD. Szalony tekst o babci z Alzheimerem, jak dla mnie. A córka zbiera codziennie matkę do "pudełka". Taki smutny i śmieszny zarazem.
  • A może to Ty Kocwiaczku miła Hahahaha
  • Kocwiaczek 15.11.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, no pewna, że ja :D
  • Kocwiaczek 15.11.2020
    *pewka
  • Kocwiaczek wiedziałem, bo moje oko czuwa hahahah

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania