Stary kumpel

Znalazłem profil kumpla w social mediach.

Ucieszyłem się, to dobry kumpel z dawna, tylko nam się zatarł kontakt.

Spojrzałem na jedyne zdjęcie, był na nim dobrze ubrany, smutny, stary człowiek.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Patriota 19.09.2021
    Coś ci powiem. Nie zachwyca.
  • grafo 19.09.2021
    Tak, bo to smutne, o smutnym zdarzeniu, a jak się jest w pewnym wieku i można się utożsamić, to tym bardziej. Dziękuję serdecznie za przeczytanie.
  • Patriota 19.09.2021
    Coś ci powiem. Nie utożsamiaj się wtedy łatwiej to przeżyjesz.
    Pozdro.
  • grafo 19.09.2021
    Patriota, Ale jak się jest wrażliwym zbyt człowiekiem, to się stają takie rzeczy automatycznie.
  • Pan Buczybór 19.09.2021
    no a co to jest? Wiersz na pewno nie, a jeśli proza to taki malusieńki okruszek, że praktycznie nie warty osobnej publikacji...
  • grafo 19.09.2021
    Dziękuje za przeczytanie, to jest spostrzeżenie - myśl, proszę Pana, czasem są ich zbiory. Zapisanie tego szerzej psułoby efekt.
  • Józef Kemilk 19.09.2021
    Od razu narzuca się pytanie, a w lustrze kto stoi?:) Tak to już jest z czasem.
    Pozdrawiam
  • grafo 09.10.2021
    Do odbicia w lustrze, jest się jakoś przyzwyczajonym. Chyba że skończymy jak Robinson Crusoe i ten luksus zostanie nam na kilka lat odebrany.
    Dziękuję za wizytę.
  • Szpilka 20.09.2021
    No cóż, różnie się los z nami obchodzi, jednych kopie dotkliwie, a innych omija. Ciekawe spostrzeżenie ?
  • grafo 09.10.2021
    Owszem, poniektórych może omijać nawet bardzo skutecznie jak w sławnej powieści Oscara Wilde'a
    "Artysta jest twórcą rzeczywistego piękna.
    Celem jego jest utaić siebie, objawiając sztukę."
    Jeśli uda nam się wejść w konszachty z wystarczająco dobrym artystą, w wystarczająco młodym wieku, to mamy szansę na sukces.
    Serdecznie dziękuję za wizytę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania