Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Iza Luis 19.02.2022
    Na głównej stronę portalu wyświetlają tylko dwie publikacje jednego autora. Cała reszta zapisana jest na profilu, ale nie wszyscy zaglądają.
  • Iza Luis 19.02.2022
    Na głównej stronie portalu - poprawiłam literówkę
  • Akwadar 20.02.2022
    Autorze stosujący z uwielbieniem "bycie" i "które" we wszelkich kombinacjach, oczywiście, jeżeli mogę zapytać, ku czemu opublikowałeś swój życiorys?
  • Jeśli ten w zakładce "o mnie" to pewnie po to, żeby każdy mógł zobaczyć, jak geniusz literatury nie potrafi prawidłowo odmieniać liczebników porządkowych. A jak powiedziałam Jaredowi - interpunkcję ma bardziej osobliwą niż ja w zdaniach z imiesłowami...
  • Grzegory 20.02.2022
    Zajrzyj na jego fejsa. Jaki on tam nagi i ciiepły hihihi
  • Akwadar 20.02.2022
    Grzegory ło żesz ty! Naga Prawda?
  • Akwadar 20.02.2022
    błękitnypłomień jakiś osobliwy gościu :))
  • Akwadar Gdybym była psychologiem, to powiedziałabym że ma potrzebę atencji i akceptacji (jak zresztą kilka innych geniuszy tutaj).
  • Grzegory A co ma na zdjęciu profilowym, bo za dużo się wyświetla rezultatów?
  • Narrator 21.02.2022
    Wciągający sposób pisania, ale temat mnie nie przekonuje. Jest tu wszystko na dobre opowiadanie, ale jednak czegoś brakuje, jakiegoś zapadającego w pamięć ogólnego przesłania.

    Co do detali:
    „promienie słońca niemiłosiernie grzały kulę ziemską” — jak promienie Słońca mogą ogrzewać całą kulę ziemską jednocześnie?

    Na plus dodam, że przynajmniej trzymasz się własnych reguł: Preferujesz użycie przecinka i myślnika zamiast kropki. To daje wiele do myślenia.

    Zasunęli Ci dwie jedynki tchórzliwie, bez uzasadnienia. Podwyższam średnią, dając pięć.

    Jeśli zamierzasz publikować trzy lub więcej utworów dziennie, powinieneś założyć drugie konto, inaczej tylko dwa pierwsze utwory ukażą się na tytułowej stronie. Reszta zniknie na dnie wysypiska.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania