Strach

Kocham cię, ale

dziecka mieć nie będę

bo jak będzie coś nie tak

każą mi je urodzić,

wtedy odejdziesz,

jak to robi wielu

a ja zostanę z nim sama

do końca życia,

więc wybacz,

nie zrobię tego.

Boję się.

 

Inspiracja: Złamany kompromis aborcyjny, autor: Poncki

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wow, bez rymów ?
    Ale tak, niektóre rzeczy trzeba podać nieozdobne...
    Co myślisz, żeby na końcu dać "bo się boję"? Czy nie płynęłoby lepiej?
    Pozdrawiam ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Tak, to to wyjątek, a to drugie przemyślę. Dzięki. M
  • Poncki dwa lata temu
    Zostać samą to jedno zostać w szpitalu pożuconą z sepsą w oczekiwaniu na śmierć płodu, które umrze na pewno, ale nie wiadomo kiedy to chyba inny poziom strachu.
  • Marek Żak dwa lata temu
    Czytałem statystyki, że ogromna większość związków z niepełnosprawnymi dziećmi się rozpada, a szansa dla kobiety na znalezienie partnera z takim dzieckiem jest bliska 0. Pozdrawiam.
  • Aisak dwa lata temu
    Na szczęście Czechy są blisko i chętnie przyjmują nieMatki Polki...
  • Marek Żak dwa lata temu
    Tak, a po powrocie prokurator już czeka z oskarżeniem o zabójstwo.
  • Aisak dwa lata temu
    Marek Żak
    Dlaczego miałby czekać? Skąd miałby wiedzieć? Kobiety nie informują prokuratury o swoich planach. Za dużo filnów...
  • Marek Żak dwa lata temu
    Aisak W systemie ogólnopolskim wszystko o pacjencie już jest, jakie bierze leki, zwolnienia itp, więc jaki problem rozszerzyć o ciążę, w trosce o kobietę. Wystarczy, żeby lekarz wstawił jedną literę, więc jak dziecka nie będzie, wiadomo, co się stało. .Oprócz tego Polska może wystąpić o rejestr pacjentów w innych krajach i prowadzone zabiegi. Oczywiście można będzie zapłacić u nas, ale który ginekolog to zrobi jak kara będzie jak za zabójstwo?
  • Aisak dwa lata temu
    Ale żadna babka nie biegnie w 6 tygodniu do lekarza, tylko do apteki po test. A tam chyba nie prowadzą rejestru ciąż...
    Jakieś dziwne rzeczy piszesz, chyba sprzed kilkudziesięciu laty?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Aisak Zwracam uwagę, że w moim wierszu jest, że chce urodzić , ale po jakimś czasie kontrola usg wykazuje wady płodu, więc1/ do ginekologa na płatny, nielegalny zabieg - nie działa, kara więzienia do lat 10, 2/ jedzie do Czech (Słowacji...) do szpitala i tam wchodzi do systemu, jako pacjentka na aborcję, 3/ rodzi dziecko martwe lub z uszkodzeniami. Tego sie boi.
    W wierszu nie jest opisany przypadek chęci urodzenia zdrowego dziecka.
    Odpuść sobie złośliwe uwagi, taka prośba.
  • Aisak dwa lata temu
    Marek Żak Ale ja nie jestem złośliwa! Mam świadków :-/

    Co do Twojej teorii, to moim zdaniem, jest mało rzeczywista.
    Dziewczyny decydują się na wizyty prywatnie z różnych powodów. Chyba, że mamy do czynienia z bardzo biedną pipidówką.

    Kobieta ma prawo zmienić lekarza prowadzącego bez informowania o tym kogokolwiek. Może mieć kilku lekarzy. Nawet. Przeważnie tak jest, gdy usg wykaże nieprawidłowości.
    Chyba, że pislam wprowadzi kolejne restrykcje.
    Albo ludzie wywalą pislamistów w kosmos.

    Nie jestem złośliwa.
    Tylko się z Tobą normalnie nie zgadzam.

    Pozdrawiam!
  • Marek Żak dwa lata temu
    Aisak Ja o tych restrykcjach, które są szykowane w następstwie wyroku (pseudo) trybunału o nielegalności każdej aborcji.. Kara więzienia dla dokonującego aborcji i kobiety.
    Dawniej nie było żadnego problemu u znajomego ginekologa, obecnie już lekarze się boją. a po wprowadzeniu zmian będzie bardzo trudno.
  • Szpilka dwa lata temu
    Bardzo prawdziwy ten wiersz, tatusiowie przeważnie odchodzą, bo nie planowali upośledzonego dziecka. Jest się czego bać ?
  • Marek Żak dwa lata temu
    Tak, niemal w 100% tak się dzieje, a i znam osobiście taki przypadek.. Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania