OPOWIADANIE STARE W TRAKCIE POPRAWY

OPOWIADANIE STARE W TRAKCIE POPRAWY

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ekler 13.08.2014
    Mało wyświetleń, żadnych komentarzy... chyba ta część się nikomu nie spodobała :O albo nikt jej jeszcze nie przeczytał poza mną
  • Trzeba dać trochę czasu ludziom :) Jest dużo fajnych rzeczy do przeczytania na tej stronie i trzeba się uzbroić w cierpliwość.
  • mathias136 13.08.2014
    jak dla mnie kolejna część, która trzyma poziom pozostałych - zdarzają się jakieś literówki, ale poza tym piszesz bardzo ciekawie i dobrze się to czyta :)
  • Anonim 17.07.2015
    Przeczytałem tą część, jak i poprzednią, ale zostawię tutaj koment odnoszący się do obu.

    I: Akcja to głównie dialog, ale poprowadzony zwięźle i pokazujący cechy bohaterów. Ekler tam słusznie zauważył, że każda postać ma swój kolor i zachowuje się zależnie od wieku/stanowiska. Mimo że w tej części nic "poważnego" się nie wydarzyło to jednak, było w niej coś, że chciało się czytać dalej.

    II. W obu częściach myślniki występują bez spacji po sobie. (w sumie to szczegół, ale mimo wszystko). Rozdział fajnie przybliżył specyfikę członków zakonu i ujawnił parazdolności Tify :P Tu jednak mam pewien zgrzyt: skoro umie czytać w myślach to czemu w prologu bała się Grayana? Przecież mogła prześwietlić mu głowę i stwierdzić czy jego zamiary są dobre czy złe. (ja sobie odpowiedziałem że ta zdolność nie działa na pseudotruposzy ;))

    Za całokształt rozdziału trzeciego daję 4.5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania