Pokaż listęUkryj listę

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Straight Outta Biedronka - Rozdział I - Projektanci wnętrz

O równej północy trójka dziewięciolatków spotkała się pod Tesco. Był to duży sklep, większego nie widzieli. Stali na parkingu i gangstersko opierali się o czarnego Volks-wagina, niczym DwuPack.

- No to wbijamy? - zapytał Lipa. Ślina ciekła mu z mordy.

- Jasne. - odparł Męczywór - Wujcjuszu, idź rozjebać w drobny mak kamery!

Ninja w odjechanymstrojuzczerwonynpaskiem robiąc fikołki szybko dotarł do obrotowych drzwi sklepu. Wsunął wsuwkę i szybko znalazł się w środku. Przeczołgał się międzt regałami jak ciota i odbił się od białej ścisny jak Anus. Swoją dłonią wykonał prosty ruch w kamerę, podobnie do Karate Kida. Upadł w bólu na podłogę.

- Kurwa jebana jego pierdolona chujowa mać! W chuj boli! - zwijał się z bólu. Kamera nie drgnęła. Szybko uświadomił sobie, że nie może wyjść na frajera - Kamery zniszczone! - skłamał i zarzucił na nie białe prześcieradło.

Dwójka jego kumpli wbiegła do sklepu z drewnianymi mopami w ręku i zaczęła napierdalać w stojaki. Wujcjusz zaczął skakać jak pojebana żaba po regałach, tak jak Miszcz Jodła w mobilnej grze Engri Birts: Star Łors Twa, Męczywór nagrał ją kiedyś na swój kanał.

- Jea kurwa! - krzyczeli rozjebując sklep. Wujcjusz jednak zatrzymał się na regale. Kucając nasłuchiwał dziwnych odgłosów.

- Ejjjjjj! - szepnął - Ktoś tu jestttt!

- O kurwa. - szepnął Lipa.

Wtem zza regału z paczką płatek chemicznych Czirios wyskoczył ubrany w czarny worek na ziemniaki ochroniarz:

- O wy małe skurwysyny! Rozpierdalacie sklep? Wy kurwy?

Rzucił się w bieg za bimi.

- Kto nie spierdoli ten lamus! - zapodał oldskulowego teksta z Blok Ekipy Męczywór. Ninjas jednak został w cieniu. Przypomniał sobie umiejętności nabytych podczas wakacyjnego grania w Laponii w Asasins Krid oraz Far Kraj. Rodzice wmówili mu, że Laponia i Japonia to to samo, a on dał się wrobić jak zjebus. Po dziś dzień nie wie o tej intrydze polegającej na zjedzeniu przez renifery.

- Zawsze i wszędzie Tesco jebane będzie! - wykonał skok wiary z Asasina Krida na ochroniarza. Dobył paczki Ciriosów i wysypał je na tłusty ryj ochroniarza. Kiedy ten schylił się, aby podnieść chemiczne płatki ci spierdolili ze sklepu. Lipa jebnął cegłą w największą szybę włączając efekt specjalny "alarm", jak jakiś kurwa Mortal Kombat. Trójca diabelska spierdoliła w krzaki czekając na psiarskie mendy znanych także. Ku ich zdziwieniu do sklepu przybył ksiądz znany na rewirze jako "Siostrojebca". Ponoć był też zoofilem, bo lubił ruchać pingwiny. Rozmawiał chwilę z ochroniarzem, a potem oboje rozeszli się mając wyjebane.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Tanaris 16.01.2017
    Takie luzackie, szybko się czyta, 5 :)
  • Ghostar 16.01.2017
    A mimo to dałaś 1? Czy to nie ty?
  • Tanaris 16.01.2017
    Nie, raczej nie ja :D
  • Tanaris 16.01.2017
    Bo właśnie sobie uświadomiłam, że na komórce nic się nie zaznaczyło xD ale weszłam na lapka i dodane, proszę ;D
  • Karawan 16.01.2017
    Całkowicie zbędny nadmiar wulgaryzmów. Rozumiem konwencję młodzieżowej nowomowy, wulgaryzmów niepotrzebnych nie - przepraszam. Poza tym portal jest polskojęzyczny - aż tak dobrze znasz język angielski? Może trochę wysiłku intelektualnego, aby przełożyć na rodzimy język tytuł? Pomysł oceniam jako bardzo sensowny, ale za całość 1
  • Ghostar 16.01.2017
    Tytuł to nawiązanie do filmu Straight Outta Compton
  • Nuncjusz 16.01.2017
    Wujcjusz to ja? XD
  • Pan Buczybór 16.01.2017
    Oczywiście.
  • Ghostar 17.01.2017
    Na to wychodzi
  • Andrew z Jajcem 16.01.2017
    Nie żebym się czepiał, ale w poprzedniej części, jeden z bohaterów pracuje w Biedronce, a w tej piszesz, "O równej północy trójka dziewięciolatków spotkała się pod Tesco". Więc jak to z nimi jest, co? ;) Pozdro Andrew z Jajcem!
  • Ghostar 16.01.2017
    No pracują w Biedronce, ale mają zniszczyć Tesco. Czytałeś uważnie poprzedni rozdział?
  • Pan Buczybór 16.01.2017
    No po wiem tak: wulgaryzmy zbędne. Jest kilka błędów jednak całość wypada dobrze. 4
  • Ghostar 16.01.2017
    A tam, a tam
  • Andrew z Jajcem 16.01.2017
    Ghostar, mam na myśli ich wiek ;) Jak mogą pracować, skoro mają po 9 lat?
  • Ghostar 16.01.2017
    Nie rozumiesz tego tekstu emm

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania