.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Karawan 20.12.2016
    Pan czepialski mieszkający we mnie przedstawia poniżej propozycje. Ode mnie 5! i oczekiwanie na CD. ;))
    To nic. Wdałem się w bójkę – odparł. - Zaprzecza sam sobie! Lepiej gdyby powiedział; "to nic ważnego" wtedy tworzysz obraz faceta, dla którego bójka jest pewną codziennością, twardziela. Ot drobiażdżek zaczepili - sprałem.
    Czarodziejka udała się do świątyni. - mnie to "zgrzypi"; obywatel uda się do urzędu, na policję i zrobi to na wezwanie. Po prostu poszła, podeszła, weszła, podbiegła, podczołgała się - wszystko tylko nie udała się.
    A ty dla kogo pracujesz? – zapytał nieoczekiwanie. - Myślę, że forma nieodpowiednia, na jego miejscu zapytałbym podejrzliwie; "A właściwie dla kogo pracujesz?"
  • Fanriel 20.12.2016
    Dziękuję za ocenę i Twoje propozycje. ;) I oczywiście zapraszam na ciąg dalszy. Co do pierwszej uwagi, nie dostrzegam tam zaprzeczenia. Gert lekko podchodzi do tematu. "Udała się" mnie nie "zgrzypi", ale to pewnie sprawa indywidualna. Często używam tego w tekście. Kapłan nie był podejrzliwy, nie chciałam tego tak przedstawiać. Zapytał raczej z ciekawości.
  • Karawan 20.12.2016
    Fanriel Czepialski napisał;"propozycje" - Autorowi pasuje, innym pasuje, a jednego bolą zęby i wszystko mu zgrzypi - ważne wymieniać się uwagami i pisać!
  • Fanriel 20.12.2016
    Karawan Oczywiście, że tak. Jeszcze raz dziękuję za komentarz. Dzięki niemu jeszcze raz przeanalizowałam tekst. ;)
  • Fanriel 20.12.2016
    Oczywiście, że tak. Jeszcze raz dziękuję za komentarz. Dzięki niemu jeszcze raz przeanalizowałam tekst. ;)
  • Margerita 21.12.2016
    pięć
  • Fanriel 21.12.2016
    Dziękuję. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania