...

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • pansowa 31.10.2021
    Ta wersja Twojej poezji bardziej do mnie przemawia, choć tchnie też jakąś uładzoną grzecznością wprost przeciwną do treści, gdzie dominuje bunt.
    A jest bunt to i wiersz powinien być zbuntowany :)
  • Można też grzecznie kląć, z tym że to nie mój słownik. Jeśli pozwolisz, mam własny sposób na poprowadzenie wiersza :)
  • pansowa 31.10.2021
    piszęwięcjestem Trochę jednostronny jesteś.
    Można też poszarpać wersy oddając nastrój buntu.
    Można też użyć bardziej dosadnych środków i wcale nie muszą to być przekleństwa.
  • pansowa 31.10.2021
    Ja oceniam wiersz podług własnego gustu, a nie daję Ci rad jak masz pisać.
  • pansowa
    To też przyjmuję do wiadomości rady Twe, ale mam swój styl pisania, można mnie tymże rozpoznać.
    Wszyscy szarpią, a ja wygładzam. Kto bogatemu zabroni ;)
  • pansowa 31.10.2021
    piszęwięcjestem Toteż piszę o własnych wrażeniach, doświadczeniach i gustach.
    Z pewnością nie nazywam tego radami.
    Ty masz prawo stosować nawet fizykę kwantową do poezji i mnie nic do tego :)
  • pansowa
    Z fizyki wolę wzbogacanie uranu, jak wiersz się nie podoba, zawsze można nad nim rozszczepić atom ;)
  • pansowa 31.10.2021
    piszęwięcjestem Albo podniebienie :)
  • pansowa
    Ale tylko pańskie podniebienie ;)
  • Piecuszek 31.10.2021
    Chrzest nie robi z nas katolików, choć taki jest jego cel. Obrzędy są wpisane w nasze życie i czasem trudno z nich zrezygnować, a później rodzą się dylematy...
    Ciekawe wersy z ukrzyżowanymi ścianami na czele.
    Ocena nie ode mnie. Nie stawiam stopni za wiersze?
  • A ja nie zwracam na stopnie uwagi.
    Dzięki za czytanie :)
  • pansowa 31.10.2021
    piszęwięcjestem Ja też nie stawiam to też nie moja :)
    I fakt, ten motyw ukrzyżowania ścian jest The Best.
  • Wiersz jak wiersz, nieuchronnie zmierza do kody, która ma być gwoździem, byle nie do trumny wiersza ;)
    Wiem, że masz swoje pojęcie, ja mam swoje i nawet trudno wyjaśnić dlaczego lepsze ;) Nie ma jak pięknie się różnić, alleluja.
    Ponieważ podobają mi się Twoje wiersze, są dla mnie miarą wiarygodności recenzji.
    Dzięki za wyrażenie odczuć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania