śu bdziu roboty z kosmosu

"Gwiazda 8u083 jak również inne przykrywa światłem głównie pustkę. Gdy jednak promienie nie padają na ów zwykle trafiają na planety. Moje sensory proponują istnienie niesamowitej właściwości jednej z nich, A7C4a. Domyślam się, że idealny nadmiar energii gwiazdy nad płachtą jej atmosfery pozwolił na zaistnienie tam życia. Inaczej mówiąc średnia temperatura tej dziwnej planety idealnie łączy się z właściwościami węgla. Możliwe, że odnaleźliśmy nowe życie. - Rozbrzmiały dojrzałym damskim głosem dość przestarzałe głośniki porozrzucane po całym statku. Ich modernizacja zawsze lądowała gdzieś w dalszym planie.

Nagle cisza, przerwał co robił. Nogi Sigrazie się rozprostowały aby zeskoczyć ze stołu, wstał i ręce mu powędrowały na szczyt głowy zwalając na stalową podłogę płat szlachetnie niebieskiego wolframu wcześciej spoczywający przy awaryjnej dźwigni otwarcia wrót. Znienacka taka wielka wiadomość, a mógłby przysiąść chwilę temu, że będzie spokojnie! Przysiągłby, że znowu będzie pracował nad czymś w rodzaju udoskonalenia pancerza Luccello przemierzając kosmos z swą ekipą... Znaczy się to Avrei oraz Aiuto dowodzą składem, aczkolwiek, obaj cenią sobie zdanie majsterkowicza.

- Skieruj nas w stronę tej planety. Musimy to zbadać. - następnie w myślach oznajmił - Zaraz się przegrzeję!

Oczywiście to tylko taka fraza, budowa każdego z androidów sprawia, że tego rodzaju wada, nadmiar ciepła spowodowany czynnikami wewnętrznymi wśród pełnosprawnych folków jest praktycznie nieistniejąca. Może teraz opis postaci, co?

Sigrazie wyglądem przypomina najzwyczajniejszą jasczurkę, tyle, że żelazną. Ma on smukłą, wężowo-podłużnopodobna paszczę bez żadnych wyraźnych rys odpowiednich luidzą, liściasto-zielone ciało, lecz wszystkie cztery kończyny posiadają jeszcze nieregularne, falujące czarne znaki przypominające "~". Pomiędzy jego nogami faluje pokaźny ogon pomagający odnaleźć równowagę cięzkiej maszyny, a go zakończenie zwieńczone jest palnikiem służącym od sklepiania ran do spawania. Niezwykle użyteczny wężorobot modelu Synf.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania