Sumienie

Byłeś , jesteś i na zawsze będziesz szeptem w mojej głowie. Moim życiem , śmiercią i zmartwychwstaniem. Każdą myślą i obrazem. Choć moje ciało gnije dwa metry pod Twoimi stopami , serce wyżerają glizdy , a oczy badają rutynowo ciemność , kocham Cię jak nikt inny .

 

Cały Simon...Myślałeś , że destrukcja uwolni od trosk i zmartwień ? Śmiertelnik z krwi i kości .

 

Dziś powiesz to co masz powiedzieć i zrobisz to co masz zrobić . Wiem to . Moje serce jest całkowicie pozbawione złudnych oczekiwań . Jest pewność i siła , którą zdobyłam dzięki Tobie . Narodziłam się tamtej nocy . Pamiętasz ?

 

Czułam Twoje rozpalone dłonie . Początkowo tworzące na płótnie mojej skóry fioletowe plamy . Chwilę później mglisty obraz. Jednak oczy ... Były wyraźniejsze jak nigdy . Inne. Nie należały do Ciebie .

I ciemność spowijająca resztę świata .

Ciemność ...

 

Scarlett , narodzona z bólu i cierpienia . Już zawsze będę Twoim sumieniem .

 

Widziałam tak mało a czułam tak wiele . Dziś jest zupełnie odwrotnie . Ta zmiana tylko pomoże mi w wypełnieniu Twojego przeznaczenia.

 

Co robisz ? Ahh tak ... Sama przed chwilą kazałam Ci to zrobić . Oglądasz nasze zdjęcia . Widzisz ? Jesteśmy nad morzem . Pięć lat temu szczęśliwi . Szukasz moich ust i dotykasz tak jakby to była ostatnia minuta naszego życia . Jestem taka onieśmielona i niewinna . Moje dłonie bezwładnie wiszą wzdłuż tłowia . Wzrok utkwiony w złocisty piasek . I te policzki ...Wiesz najlepiej , że wcale nie były efektem lekkiego poparzenia słonecznego .

Tak ...

 

Płaczesz ? To nie zwróci mi życia . Przecież wiesz , że Twoją jedyną pokutą będzie śmierć . Teraz idź . Nie tu Simonie .

Chcesz przyjąć rolę nieszczęśliwego kochanka ? Za pózno .

Nie nóż . To nie w Twoim stylu . Za dużo krwi i bólu . O wiele za długo . Jesteś konkretny na zewnątrz , lecz zagubiony w środku. Wiem o tym .

Potrzebujemy czegoś o wiele szybszego , nim zmienisz zdanie . Pistolet ? Nie mamy go .

Zejdz do piwnicy . Dobrze Simonie . Tak pod tą skrzynką , obok winylowych płyt .

Tylko czy jest na ziemi choć jedno miejsce gdzie z czcią złożysz siebie w ofierze ?

Pamiętasz ten stary dąb ?

To tam po raz pierwszy zapieczętowaliśmy naszą miłość . To stało się w maju . Zbuntowani chłopcy i dziewczęta pili tanie wina i uciekali na papierosy , zaś my chodziliśmy na wagary by się kochać .

Pojedziesz tam w nocy . Nic nie pisz . Do nikogo nie dzwoń . Bez zbędnych formalności .

Juz czas .

 

Nie zagłuszysz mnie tą piosenką . Powracam z przeogromną siłą . Kogo oszukujesz ? Wiemy , że każde słowo , melodia i pojedyńcza nuta opowiada naszą historię .

Mówi kocham i nienawidzę . Kocham i nienawidzę ! I tak bez końca ...

 

Już jesteśmy ? Nie powinno mnie to dziwić . Jechaliśmy sto czterdzieści kilometrów na godzinę .

Odmów ostatnią modlitwę , wez głęboki oddech i po prostu idz . Z każdym krokiem zbliżaj się do śmierci .

Wiesz jak zawiązać pętlę , Byłam z Tobą , gdy drżącymi dłońmi ćwiczyłeś supeł . Tak , ta gałąz będzie idealna . Nim to zrobisz powiedz to na głos .

- Kocham Cię Scarlett i przepraszam . Proszę dodaj mi odwagi .

Zamknij oczy i policz ze mną do trzech .

Raz - nasza miłość się rodzi

Dwa - trwa

Trzy - umiera

 

koniec ...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Rasia 29.11.2015
    Przed znakami interpunkcyjnymi nie dajemy spacji
    "Simon...Myślałeś" - spacja
    "powiesz to co masz" - przecinek po "to"
    "Ahh tak" - Ach, tak*
    "Pięć lat temu szczęśliwi" - przecinek po "temu"
    "Wzrok utkwiony w złocisty piasek" - w złocistym piasku*
    "Nie tu Simonie" - przecinek po "tu"
    "Za pózno" - późno*
    "Zejdz do piwnicy" - zejdź*
    "Tak pod tą skrzynką" - przecinek po "tak"
    "jedno miejsce gdzie" - po "miejsce"
    "Juz czas" - już*
    "wez głęboki oddech i po prostu idz" - weź, idź*
    "Wiesz jak zawiązać" - wiesz, jak*
    "gałąz będzie" - gałąź*
    "Nim to zrobisz powiedz" - przecinek po "zrobisz"
    "Proszę dodaj" - pomiędzy
    Bardzo ciekawy tekst, muszę Ci to przyznać. Niestety jego odbiór zagłuszało wiele błahych błędów. Zostawiam więc 4, choć sam pomysł zasługuje na piątkę i bardzo mi się podobał.
  • AnkaxLunka08 29.11.2015
    Dziękuję za opinię i wskazanie błędów :)
  • comboometga 29.11.2015
    Podoba mi się klimat i rozwinięciu pomysłu. Naprawdę fajne, tajemnicze. Jest jednak kilka błędów i momentami przeszkadzają w odbiorze, więc zostawiam 4 ;3
  • AnkaxLunka08 30.11.2015
    Dziękuję za opinie :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania