-

--- przerwa techniczna ---

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Dekaos Dondi 25.12.2017
    Tekst na pewno pobudza wyobraźnie. Gdyby tak można szybować we wszechświecie - ''skakać w czasie'' - i być odpornym na wszystko - i ''długo'' istnieć - to można by wiele widzieć. Neutrina są bardzo - przenikliwe - a zatem ''widzą'' więcej - jak sobie ''biegają'' Pozdrawiam - 4,5
  • Agnieszka Gu 25.12.2017
    Pozdziękował ;)
  • Ozar 25.12.2017
    Hm... Dla mnie trudny tekst, ale pobudza do myślenia. Głębokie bardzo klimaty. Dla mnie 6 ...
  • Agnieszka Gu 25.12.2017
    Głębokie, dalekie ;) Jak to w życiu :) Dzięki za komentarz :))
  • Canulas 26.12.2017
    Całość, aż napuchła od tematycznie zbieżnych słów. Jednak ich szyk jest ładny, a sens zdaje się (piszę: zdaje się, bo nie wszystkie rozumiem) być zachowany.
    Trzecia zwrotka robi robotę. Całość jest taka "Twoją". Zróbcie koło fortuny z: Kim jest autor? - a zgadnę.
    Ta teoretyczna monotematyczność nie jest dla Ciebie ujmą. To po prostu Twój konik.
    Twoja wanna. Twój karp. Twój gumowy młotek do ogłaszania.
    Bardzo dobre.
  • Agnieszka Gu 27.12.2017
    Też mi trzecia najlepiej siada. Dzięki za odwiedziny :)
  • Pasja 27.12.2017
    Jak cudnie dostrzegłaś narodziny malca i pierwszą gwiazdkę.
    Jasna gwiazda Oriona dobrze widoczna zimą w Polsce. Barwa gwiazdy jest wyraźnie czerwona, co z łatwością można zauważyć gołym okiem. Czytałam pomiędzy lepieniem puszek, a robieniem karpia w galarecie.
    Ale kiedy z wnukami wypatrywałam pierwszej gwiazdki, myślałam o twojej Betelgezie i szukałam jej.

    chłopiec rozmarzony zasypia
    obudzą go dwa Słońca... dlaczego tak nie może być na świecie?
    Wszystkiego dobrego.
    Ukłonik. ;)
  • Agnieszka Gu 27.12.2017
    Dziękuję przeogromnie za błyskotliwą interpretację :)
    Pozdrowionka :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania