Wycofane

Wycofane

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • JamCi 05.07.2021
    hahhahahhah
  • Margerita 05.07.2021
    Dzięki
  • kigja 05.07.2021
    Pewnie je ośmiorniczki u Sowy xd
    haha
  • Margerita 05.07.2021
    Być może
  • SwanSong 05.07.2021
    Rym szukany na siłę i w sumie wiersz o niczym. Spodziewałem się czegoś lepszego. Nawet obsmarować nie potrafisz, ale to norma.
  • Margerita 05.07.2021
    Wcale nie szukany na siłę nie sprowokujesz mnie
  • Abbie Faria 05.07.2021
    Zawsze mnie to zastanawiało, że komentarze to dajesz piękne, strzelasz nimi niczym Matylda z Leona zawodowca, prywatnie Natalie Portman główna bohaterka Czarnego Łabędzia, do którego nawiązujesz w awatarze i w jego nazwie. Jesteś niczym żołnierz w bunkrze strzelający do nacierającej z plaży piechoty. To dość wygodne. Napisz proszę coś własnego, albo ujawnij swój drugi nick :)
  • Margerita 05.07.2021
    Abbie Faria mnie to też zastanawia
  • laura123 05.07.2021
    Mar, ale Swan Cię nie prowokuje, prawdę Ci napisał. Taki rym, to w podstawówce tylko ujdzie, poza nią - nie ma szans.
  • Margerita 05.07.2021
    Wcale mi nie napisał prawdy tylko się czepia
  • laura123 05.07.2021
    Mar, nikt się nie czepia, po prostu nie piszesz wybitnie. Musisz bardziej się starać, przynajmniej niedokładnym rymem jechać.
  • Margerita 05.07.2021
    laura123 Phi nie będziesz mi mówiła jak mam pisać
  • SwanSong 05.07.2021
    Margerita
    I tu jest właśnie twój problem. Nie słuchasz, gdy ktoś cię konstruktywnie krytykuje, tylko idziesz w zaparte. Niestety, nie potrafisz pisać. Możesz się nauczyć, ale na razie słabiutko to wygląda.
  • laura123 05.07.2021
    Mar, pewnie że nie, bo i tak nie trafi.

    Pisz sobie te rymowaneczki.
  • Margerita 05.07.2021
    SwanSong jak śmiesz mówić że nie umiem pisać. Sam coś napisz i wstaw wtedy pogadamy bo na razie jesteś trollem
  • SwanSong 05.07.2021
    Margerita
    Nie muszę tu nic wstawiać. Wystarczy, że wskażę błędy w twoim pisaniu. Jeśli nie będę miał racji, to proszę bardzo, znaczy, że nie umiem pisać. Natomiast prawidłowe wskazanie twoich niedoróbek warsztatowych jasne wskazuje, że o pisaniu wiem znacznie więcej niż ty.
    Tak, Marg. Nie umiesz pisać zjadliwej prozy, a poezja wychodzi ci trywialna. Nie jest to nic złego, bo każdy kiedyś zaczynał, ale dla dobra własnego rozwoju powinnaś brać sobie rady innych do serca, chyba że chcesz trwać na obecnym poziomie.
  • Margerita 05.07.2021
    SwanSong właśnie że umiem
  • SwanSong 05.07.2021
    Margerita Dobrze, to udowodnij. Pokaż tekst, który zada kłam moim stwierdzeniom. Pierwszy przyznam się do mylnej opinii.
  • Pan Buczybór 05.07.2021
    dobra, trochę się martwiłem, ale takie coś nie może nikogo obrazić xd
  • SwanSong 05.07.2021
    Właśnie szkoda, liczyłem na petardę, a dostałem kapiszon :-(
  • ZielonoMi 05.07.2021
    Gębę mu się nie zamyka, umie tylko radzić, lecz te rady możesz wać pan, do zada se wsadzić. W każdym jego komentarzu, same narzekania, i za grom nie ma lekarstwa, na mądrości drania. itp., itd., bla, bla, bla... Tak, z ciekawości, zajrzałam sobie do komentów owego pana, stąd ten krótki rym. Uczyć każdy może, ale pokaż Pan, co sam potrafisz (nie, Mar?) :D Owszem, można mieć polski w małym palcu, ale do pisaniem poezji, prozy, nijak się to nie ma. Podam przykład: kocham piłkę nożną, wiem bardzo dużo, więc czy to znaczy, że wezmą mnie do dobrego klubu, do pierwszej jedenastki? Panie Swan, ogarnij się Pan!
  • SwanSong 05.07.2021
    Dyskwalifikujesz sam siebie własnym przykładem. Co ma wiedza o piłce nożnej do grania w piłkę nożną? Tam szukają przede wszystkim zdolności motorycznych. Które moje rady możesz sobie wsadzić Zielono?
  • ZielonoMi 05.07.2021
    SwanSong Po pierwsze to "sama", po drugie, wszystkie rady. W Twoich komentarzach są tylko negatywy, nie pochwaliłeś ani jednej pracy. Wygląda to tak, jakbyś specjalnie wchodził tylko w słabsze opowiadania, żeby mój obnażyć swoją jakże olbrzymią wiedzę z j. polskiego. Nie dziw więc, że mają Cię za trolla, normalny czytelnik się tak nie zachowuje. A co do Mar to znajdź sobie inną ofiarę, chyba, że bardzo przeszkadza Ci jej pisanie. I jeśli przeszkadza, nie właź i nie czytaj tylko po to, żeby potem pluć kwasem. Ale co wtedy będziesz robił? (napisz coś, pochwal się, nalegam). Prace lepszych autorów nie są dla Ciebie, prawda? Och, są za dobre, i tu mamy problem...
  • ZielonoMi 05.07.2021
    Móc obnażyć* Dalej nie ma edycji :(
  • SwanSong 05.07.2021
    ZielonoMi
    Gdybym chciał wchodzić w każde opowiadanie i poprawiać, to bym nic innego nie robił. Troll to osoba, która krytykuje dla samego krytykowania. Konstruktywne wskazanie błędów jest najlepszym, co może otrzymać autor na takim portalu, ale do tego trzeba mieć choć trochę samoświadomości własnych niedostatków. Marg tego nie ma. Przypadek beznadziejny.
    Co do prac lepszych autorów to bywam i tam. Niekoniecznie tym kontem.
  • SwanSong 05.07.2021
    ZielonoMi
    Nie będę już pisał o Marg nieprowokowany. Wywieszam białą flagę w walce z jej błędami.
  • ZielonoMi 05.07.2021
    SwanSong No właśnie - nie tym kontem, po co sobie dołki kopać. Ech... chyba nie mamy o czym dyskutować.
  • ZielonoMi 05.07.2021
    SwanSong I bardzo dobrze. Mar pisze, jak potrafi, i niech sobie pisze; złośliwości nie są tu potrzebne.
  • SwanSong 05.07.2021
    ZielonoMi
    Nie pisałem złośliwości.
  • ZielonoMi 05.07.2021
    Mar, pięć za wiersz, mi się podobał. I jest rym!
  • Margerita 05.07.2021
    Dzięki
  • pansowa 05.07.2021
    Swan wyluzuj.
    Coś się tak ostatnio czepnął biednej Marg?
    Pisze jak umie, a skoro uważa, że dobrze, to co?
  • SwanSong 05.07.2021
    Luzuję. Podniosła mi ostatnio ciśnienie opowiadanymi bzdurami, ale szkoda na nią i czasu i nerwów. Pośmieję się z jej pisania bez komentowania. Niech sobie tworzy w zamkniętym świecie samouwielbienia.
  • Margerita 05.07.2021
    SwanSong aha czyli masz jeszcze jedno konto ciekawe jakie
  • SwanSong 05.07.2021
    Margerita
    Patriota
  • Margerita 05.07.2021
    SwanSong chyba je kojarzę
  • SwanSong 05.07.2021
    Margerita
    <facepalm>

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania