...

...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Szpilka 21.01.2022
    "nie zakwitną georginie"

    Bardzo wymowne, z wredami i brzydami chyba każdy nas się zetknął, dobrze, że jednak są też piękni duchem ?
  • Bożena Joanna 21.01.2022
    Tylko tych ostatnich coraz mniej. Odchodzą i nie powrócą, a ci pierwsi są bezwzględni.
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz przemawiający do serca.
    Pozdrowienia!
  • Tjeri 21.01.2022
    Przykro, gdy rodzina się skłóca. Jeszcze bardziej, że przez pieniądze i, jeśli dobrze zrozumiałam, nad czyjąś trumną.
    Czasem są takie osoby, które trzymają rodzinę razem. Gdy odchodzą, wszystko się zmienia...
    A więzy krwi są ważne. Pielęgnowane dają poczucie bezpieczeństwa i siły. Nie zawsze jednak da się je utrzymać. Życie.

    Smutny tekst – skarga.
  • Bożena Joanna 21.01.2022
    Więzy krwi w drugim pokoleniu tracą na znaczeniu. Osoby z innego szczepu, którzy weszli do rodziny, nie mają poczucia wspólnoty. Forsa i zazdrość przebije wszystko, pamięć i szacunek.
    Ostra rzeczywistość.
    Dziękuję za obecność i pozdrawiam!
  • Paw pisze 21.01.2022
    Wiersz, który przedstawia to, nad czym ubolewam. Pozdrawiam. :)
  • Bożena Joanna 21.01.2022
    Nie ma rady, Topór wojenny można zakopać, ale nie zapominać.
    Pozdrowienia!
  • Paw pisze 21.01.2022
    Zgadzam się! :)
  • Dekaos Dondi 21.01.2022
    Bożeno Joanno↔Co tu dużo dodać. Tak z niektórymi ludźmi, było, jest i będzie. Niestety. A życie takie krótkie.
    Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 21.01.2022
    W teorii wszystko łatwe do zrozumieć, w praktyce trochę trudniej.
    Dziękuję za obecność i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania