...

...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Ula 09.05.2016
    Urodziłem się aby cierpieć, jeśli mogę znaleźć wytchnienie w tych momentach, to będzie już tylko dobrze.
  • xxECxx 09.05.2016
    Tylko od nas zależy jaką przyjmiemy postawę wobec życia.
  • Nazareth 12.05.2016
    Epikurejskie dezyderata na miarę współczesnych czasów. W wielu miejscach odnoszące się (takie było moje wrażenie) do "samotności w tłumie" przepłynąłem z przyjemnością i chętnie do nich kiedyś wrócę :)
  • xxECxx 12.05.2016
    musiałeś mieć 5 z interpretacji teksów w szkole :)
    tekst miał być na miarę 'Zacznij żyć, zanim będzie za późno', ale temat jest zbyt rozwlekły i zbyt trudny, by go tak tylko liznąć, a ja to zrobiłam i wstyd mi za to, że w ogóle podjęłam się tego... wstyd i hańba!
  • Nazareth 12.05.2016
    xxECxx ehh, każdy ma jakiś talent, ja nie źle interpretuje teksty i umiem naprawdę głośno bekać. Nie wiem, z którego jestem bardziej dumny ;) A tak zupełnie poważnie, zauważyłem że wielu autorów odczuwa potrzebę zbędnego (w mojej opini) zgłębiania tematu. A czytelnik od czasu do czasu tez lubi sam pomyśleć, pokombinować, nawiązać dialog z autorem. Czasem tak jak tutaj wystarczy pokazać kierunek. Dając mi rybę zamiast wędki oszczędzasz mi sporo czasu ale odbierasz przyjemność z łowienia ;)
  • xxECxx 12.05.2016
    Nazareth właśnie teraz, dzięki Tobie, wpadłam na genialny pomysł! DZIĘKUJE!
    Rozumiem co masz na myśli, ale jednak temat 'Życia i nie życia' to temat... na drugą trylogie Hobbita...
    Wydaje mi się, że ja czasami nawet nie świadomie pozostawiam czytelnika w konsternacji i w potrzebie dalszego myślenia nad tekstem.. przynajmniej mam taka nadzieję :)
    Wole bekanie :) przynajmniej to bawi, a śmiech to podstaw szczęśliwego życia :)
  • Nazareth 12.05.2016
    xxECxx "[...]śmieszy, tumani, przestrasza!" XD
    Cieszę się że mogłem zostać czyjąś kudłatą muzą (teraz mogę to skreślić z mojej listy rzeczy do zrobienia nim się przekręcę) ;)
    A trylogia hobbita była moim zdaniem nudna, za długa i generalnie fuj. W przeciwieństwie do genialnej, krótkiej książeczki którą czytam przynajmniej raz na kilka lat ;)
  • xxECxx 12.05.2016
    Nazareth poleć! albo polej :) mam dzisiaj dziwny humor :)
  • Nazareth 12.05.2016
    xxECxx książeczka to oczywiście hobbit ;) ten oryginalny, prawdziwy, działający na wyobraźnie a nie masa filmów będąca jego potworną mutacją i okapujaca efektami ;) ale jak chcesz poczytać coś krótkiego na dziwny humor, to mogę ci zaproponować coś swojego ;) "sen Szaleńca"
    PS. Polać narazie jeszcze nie mogę bo mam jeszcze jedeną trasę dzisiaj. Ale potem bardzo chętnie :D
  • xxECxx 12.05.2016
    Nazareth Sama będę piła :(
    Przeczytam :)
  • NataliaO 12.05.2016
    Dużo w tym racji. Fajnie to zostało napisane, z taką prostotą, ale i nonszalancją; 5:)
  • xxECxx 12.05.2016
    dziekuje bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania