oo

oo

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • maga 13.05.2017
    Adolf Hitler też był zapalonym magiem i nawet dobrze mu szło. Sporo świata rozpieprzył.
  • Enchanteuse 13.05.2017
    Czegoś nie rozumiem : skoro gł. bohaterka to osoba dorosła , na pewno miała (wątpliwą) przyjemność uczyć się w co najmniej trzech szkołach "mugolskich". Dlaczego więc z nieumiejętność pisania rozgrzesza Światem Magii?
    Poza tym, słowo mugolski rzuca się w oczy.
    No chyba , że to jest poterrowski fanfik, chociaż jak do tej pory, nic na to nie wskazuje.
  • Okropny 13.05.2017
    Moria Nerios brzmi kompletnie fałszywie, jak zmyślone na siłę, yo
  • Karawan 13.05.2017
    "Coś w stylu czy nie chciałabym dołączyć do Świata Magii, bo polubiłam stronę szkoły."
    No i tu mamy sedno sprawy pt.skąd biorą się porwane do domów publicznych! "Like" czyli polubienie nie jest wystarczająca przesłanką do zapisania się do szkoły, bo może to nie szkoła a mafia, abo sekta. W prawdziwym życiu za taki błąd można srogo zapłacić.
    Tak więc zwracam uwagę na ten fragment - nieprzemyślany moim zdaniem. Potencjalny przyszły mag może być albo "znaczony" (potomek rodu, znamię, "eksplozje niekontrolowanej mocy" etc.) albo poszukiwany z określonych powodów. Internet to wysypisko, ogromny śmietnik. Można go przeszukiwać (szkoła magii poszukuje, bo ma narzędzia), ale nawiązanie kontaktu to sprawdzenie, czy poszukiwana(y) spełniają warunki.
    Imiona - można znaleźć. Wystarczy w wujka Googla wpisać "generator imion"
    Na koniec to co napisała Enchanteuse - warto określić za wczasu o czym będzie opowieść, czy fanfik, czy fantasy, czy fantastyka, bo każde z wymienionych ma odrębny specyficzny charakter (który też warto wcześniej trochę poznać).
    Pomysły warto zapisywać - to na przyszłość konspekty innych opowieści.
  • Nullcx 13.05.2017
    Nie wiem co o tym napisać, ani nie oceniam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania