.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Billie 21.03.2016
    Wiersz ma w sobie coś, co napawa niepokojem. Podoba mi się wydźwięk, 5
  • Jezioro Świteź powstało w miejscu osunięcia się ziemi. Zawsze mam przed oczami ten pochylony nad taflą wody świerk na obrazie Fałata. Legenda o mieszkankach dawnego grodu, które zamieniły się w trujące kwiaty, by ocalić swój honor - to wszystko przemawia do mojej wyobraźni! Dawno temu byłam na Białorusi i ta kraina na uboczu szlaków gdzieś we mnie pozostała. Dzisiaj biorę od Ciebie magię jeziora, które kryje w sobie tajemnicę :)
  • Dodam jeszcze taki oto drobiazg – dobrze jest odkryć tajemnicę, by potem strzec jej pilnie – przed zachłannością świata doczesnego – w opłotkach intymności :)
  • Noren72 21.03.2016
    Odkryta tajemnica przestaje być tajemnicą ;) Ważniejsze od niej samej (tajemnicy), jest podążanie za niebieskim królikiem :)
  • Noren72 21.03.2016
    Albo blaszanym drwalem - jak kto woli... ;)
  • Zapamiętam :)
  • Noren72 21.03.2016
    Howgh! ;)
  • Bochun 21.03.2016
    odnosi się do tego, jeziora z wierszy ? no to niezły wiersz i dobze widzieć że rodzima, kultura też inspiruje anie tylko jakies zagraniczne wymysły. oby ,więcej takich wierszy.
  • Rasia 21.03.2016
    Przy Twoich wierszach można usiąść, odprężyć się i zapomnieć o wszystkich troskach. Dosłownie tonę w tych opisach. Zostawiam 5 :)
  • KarolaKorman 22.03.2016
    Widziałam tą czerwień wschodu słońca i tą czerń nocy, pięknie, 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania