SYLWESTER

Asia i Zosia wspólnie czekały na resztę gości. Tego dnia był sylwester. Dziewczyny spotkały się o wiele wcześniej, żeby wszystko przygotować. Pojechały specjalnie autobusem do supermarketu po przekąski. Zosia chciała, żeby wszystko było w miarę zdrowe. Nie chciała znowu przytyć. Asia nic nie wybierała. Zawsze dawała robić to przyjaciółce. Wszystko było jej obojętne. Jak Zosia chciała tak i Asia chciała.

Wróciły z zakupami. Zosia wyciągała właśnie ciastka z torby gdy nagle Asia wcisnęła jej coś do ręki. Odwinęła prezent z szarego papieru. W środku znajdowały się dwa, nietoksyczne spreje do graffiti i zestaw własnoręcznie zrobionych pieczątek. Było to dokładnie to co Zosia zażyczyła sobie na mikołajki, ale zamiast tego dostała bon. Dziewczyna była zdziwiona z jakiej to okazji. Asia odpowiedziała, że za to, że z nią wytrzymuje. Obie zaśmiały się. Potem poszły ozdobić ścianę w pokoju Zosi. Spreje sprawdzały się świetnie.

Po kilku godzinach przyszła Iza i druga Asia, na którą wszyscy mówią Becia. Zosia zauważyła, że Asia jest przez to cichsza bo nie znała się wcześniej z dziewczynami. To minęło po kilku kieliszkach alkoholu. Izka i Becia nie piły ponieważ zażywają leki antydepresyjne. Asia też takie brała, ale i tak piła. Zosia była tym zdziwiona i nawet sugerowała koleżance, że może przez to te leki na nią nie działają. Tamta upewniła ją, że to nie przez to, więc Zosi nie pozostało nic innego jak upić się z nią i dobrze się bawić. Izabela i druga Aśka często wychodziły zapalić papierosa na balkon. W tym czasie dziewczyny jadły to co przyniosła Iza i piły dalej.

Zosia nie była przekonana do alkoholu. Nie był smaczny i uważała, że źle na nią wpływa, ale jest za to więcej śmiechu. W pewnym momencie Zosi zrobiło się niedobrze więc musiała się położyć. Asia siedziała obok niej i powiedziała ,,dziękuje, że ze mną wytrzymujesz bo ja ze sobą nie wytrzymuje”. Tym razem się nie śmiała i Zosia też nie. W odpowiedzi zrobiła dziwną minę bo nie rozumiała. Nic nie powiedziała. Była zbyt zmęczona. Jej wzrok spoczął na rysunku czaszki na ścianie obok i tam pozostał aż zasnęła.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • LBnDrabble 04.01.2022
    Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Stosłówka - Drabble
    Tematy to:
    1) Żywa Choinka w Plastikowym Lesie.
    2) Dzieciątko na Skrzyżowaniu Dróg
    Możesz pisać na pierwszy albo na drugi temat, albo połączyć obydwa.
    Uwaga! - Piszemy tylko jedno drabble.
    Czas do: 10 stycznia do: 23.55
    Nie myśl, nie czekaj tylko pisz...
    Liczymy na Ciebie!!!

    Więcej w zakładce na Głównej: https://www.opowi.pl/konkursy/
    oraz w Profilu: https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania