brak

x

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • spacewing 09.05.2017
    Cześć.
    Kilka słów ode mnie na temat opowiadania. Widać, że masz pomysł. Oczywiście wszystkich części nie czytałem, ale po tym, co wrzuciłeś wyżej mogę odczytać mniej więcej zarys fabuły.
    Szkoda, że cała trójka chłopaków ma prawie taki sam charakter i niczym się od siebie nie różni. Ich historie są niemal identyczne, a to, że jeden chce pomóc stworkowi, a drugi nie, nic tu w sumie nie wnosi i niczego nie tłumaczy.
    Dalej - zgubił mnie opis lasu. Raz piszesz, że jest sielanka, fajnie i w ogóle, za chwilę jest tam groźnie. Raz bohater jest zaniepokojony, a za chwilę gwiżdże z zadowolenia. Wydaje mi się, że chciałeś bardzo zaznaczyć, że las jest nieprzyjazny, ale bohaterowie się dobrze w nim czują. Wyszedł mix emocji, a w konsekwencji wielka niewiadoma.
    Jest zdecydowanie za dużo wstawek typu "spojrzał spod ukosa" czy "burknął pod nosem". Te dwa nie są dokładnymi cytatami z Twojej pracy, ale chodzi mi o te sformułowania. Powinieneś trochę z nimi wyluzować albo (nadając postaciom charakter) tak tworzyć dialogi, żeby można było od razu odczytać, że ktoś do kogoś pyskuje albo się przymila. Ponad to na początku w dialogu pada słowo "Podsumował". Nie, on wcale nie podsumował wypowiedzi swojego kolegi, tylko coś dodał od siebie. To całkowita różnica.

    Ten komentarz nie jest atakiem na Twoją osobę, ale moją oceną Twojej pracy. Trzymam kciuki za następną część.
  • A.E.Black 09.05.2017
    Dziękuję za komentarz! Postaram się poprawić to, co wypomniałeś.
  • Szymon Skolarus 14.10.2017
    Kolejna super część chyba Finna lubię najbardziej Kai sprawia wrażenie zbyt wyidealizowanego. Biedny ten stworek:(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania