***

Pusto

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (69)

  • Grain dwa lata temu
    https://www.youtube.com/watch?v=WyUwnyoZe-4
  • MartynaM dwa lata temu
    W sumie to takie walentynkowe... proste i łatwe.
  • patix882 dwa lata temu
    A mi się podoba < 3
  • Małpiszon dwa lata temu
    Dziękuję bardzo mi miło :-). Staram się prosto pisać. Niech to będzie zrozumiałe dla wszystkich.
  • 110101011 dwa lata temu
    Są i tacy, dla których disco polo to najlepsza muzyka, a Zenek Martyniuk idolem. Innych to śmieszy i oburza, a nawet skłonni są do szydzenia z bliźnich, którzy mają ucho do prostych tekstów i prostej melodii. A faktem jest, że na świecie więcej jest ludzi prostych, choć i dla tych skrzywionych też jest sporo miejsca.
    Krytykowanie kogoś za to, że lubi prostotę, jest małostkowe. Wyśmiewanie bliźnich to świetna rozrywka, ale uderzmy się w pierś i przyznajmy, że my, którzy się śmiejemy, nigdy nie byliśmy wyśmiewani. Nigdy!

    Z ukłonami,
    Poncjusz
  • MartynaM dwa lata temu
    A gdzie tu krytyka? Ja stwierdziłam tylko fakt.
  • Małpiszon dwa lata temu
    Wielkość osób po to tu jest. Wstawię trudniejszy wiersz źle, dam prosty, źle. Sam nigdy w życiu nikomu nic nie krytykowałem. Jak zasłużę na miano pisarza to wtedy może dam sobie takie prawo.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie no, cudowny wiersz. Zrozumiały dla wszystkich, co jest jego największym atutem i to "me" tak ładnie komponuje się z całością. Same superlatywy...
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM. Dla mnie prosty i łatwy to nie obraża, chociaż widzę że niektórzy tylko po to. Nawet o ciebie mi nie chodziło. Wiersz usunięty niech w oczy nie kłuje. Chociaż był uznany na poważnej stronie.
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM To "me" trzeba było wziąć ze staropolczyzny. Też mi nie pasowało ale chodziło o równość sylab i poezja ma swoje prawa.
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, poezja owszem ma, a wierszyczki?
    Robisz sobie bekę... ale różnie się tu ludzie bawią i chyba nic mnie już nie zdziwi.
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM Miał to być wiersz sylabiczny na koniec i tak zmieniłem na nieregularny a me zostało
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM Wierszyczki też mają. Bo zależy dla kogo są pisane.
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, a jak to "poważna strona" uznała twój wiersz za dobry?
  • MKP dwa lata temu
    Małpiszon
    Wstaw, co tobie się podoba: zawsze się tak robi :)
  • Akwadar dwa lata temu
    Szkoda... w prostocie moc
  • Małpiszon dwa lata temu
    Napiszę po aramejsku będzie się lepiej czytało ?
  • Akwadar dwa lata temu
    Małpiszon to wtedy nie będzie prosty, a ja prostaczek jestem...
  • Małpiszon dwa lata temu
    Akwadar Może zdążyłeś sobie przyczytać nim skasowałem
  • Akwadar dwa lata temu
    Małpiszon nie zdążyłem
  • Małpiszon dwa lata temu
    Akwadar chcesz to ci tu wstawię. To nie poezja nigdy tak nie uważałem. Nad poezją trzeba posiedzieć a ja na szybko myśli spisałem 5 minut zajęło. Zwykły wiersz.
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, ja też, z natury, nie piszę wierszy dłużej niż 10 minut... dłużej, to strata czasu.
  • Akwadar dwa lata temu
    Małpiszon dziękuję
  • Małpiszon dwa lata temu
    Akwadar Zaszumiałaś mi
    w głowie jak wino.
    Byłaś jedną,
    zawrotną godziną.
    W szaleństwie
    myśli przewrotnie,
    liczyłem do
    nieba stopnie.
    Zapachniałaś mi
    fiotkiem i bratkiem.
    Tak subtelnie
    ujęłaś ukratkiem.
    Niczym strumień
    leśny wpłynełaś.
    Odpływając serce
    moje wzięłaś.
    Teraz szukam,
    myśli na wietrze.
    Co smakują, jak
    słodkie czereśnie.
    I tych marzeń
    co w duszy  tańczą.
    Zakręcone jak
    drink z pomarańczą.
    Szukam wszędzie
    nadziei nie tracę.
    bo ja wiem, że
    to wszystko jest nasze.
    Godzinę tamtą
    wspominam.
    Szaleństwo,
    miłość, dziewczyna.
     
  • MKP dwa lata temu
    Małpiszon Oooo No i co w tym tekście jest złego?
    Ja ci rzuciłem 5 za ten:)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Małpiszon Nie znam się literacko na tym, ale przeczytałam sobie i dla mnie jest całkiem spoko. Tylko, Małpiszonie, "ukradkiem" pisz od teraz przez "d", nie przez "t". Pozdrawiam!
  • Akwadar dwa lata temu
    Małpiszon ja na poezji się nie znam, prosty ze mnie czytelnik, więc prostota do mnie dociera. Jeśli opinia takiego czytelnika jest w stanie Cie usatysfakcjonować, to napiszę, że mnie sie podoba... mniej literówki.
  • Małpiszon dwa lata temu
    błękitnypłomień No wiem właśnie. Piszę w notatkach jak przenoszę to wstawia domyślne i to z błędami. I rozdziela mi niektóre słowa.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Mogę ci tylko doradzić - wstaw sobie ten wiersz znowu i nich sobie tu jest. Po to chyba jest ta strona - w założeniach oczywiście, bo w praktyce, to każdy widzi, co to jest.
    PS. Za chwilę przeczytasz złotą myśl typu - "widać, że 5 minut ci zajęło." Rada? Olej to.
  • Małpiszon dwa lata temu
    Dziękuję za dobre rady ale ja zrezygnuję. Tu nigdzie nie pisze że tylko prawdziwą poezję można wstawiać. Więc uznałem że szybkie wierszyki i rymowanki też mogą być. W koncu niektórzy takie lubią
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Małpiszon No bo mogą być. A kto powiedział ci, że nie? Chcesz być kolejną osobą, która dała się zaszczuć i zrezygnowała? Nie. Nie daj się.
  • Małpiszon dwa lata temu
    błękitnypłomień Wiesz mi zależało na poważnych osobach z dorobkiem wiekowym i poetyckim. I zawsze każdą osobę z takiej strony traktowałem z powagą,. Nawet jak jej teksty były kiepskie, to jednak probuje i nikt nie może powiedzieć że kiedyś nie będzie jedną z najlepszych. Ja nie będę bo jestem leń?
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, niezłe zagranie. Wstawiles albo aś prostą rymowaneczkę i czekałaś/eś, kiedy przyjdzie ta wredna martyna i napisze, że rymowaneczka prosta i ty wtedy z wielkim hallo usuniesz... bo skrzywdzone dziecko!

    Ale wyjaśniaj to w komentarzach, ładnie brzmi...?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Małpiszon Każdy z nas leniem mniej lub bardziej podszyty, tak że się nie przejmuj, a bycie najlepszym nie jest obowiązkowe. :)
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM a ty dałaś się podejść jak dziecko...
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, nie. Wiedziałam że to podpucha, dlatego napisałam delikatnie, co by uczuć nie obrazić... ale tu nie szło aż tak o uczucia, jak o sam komentarz.
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM Ty przestaniesz? Przecież widać było że to wierszyk na szybko pisany. Nawet mi się błędów poprawiać nie chciało.
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, co mam przestać?
    Bawimy się tak?
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM tak czy siak dałaś sie sprowokować.
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, e tam... bylam tylko ciekawa, ile trzeba do hallo!
    ?
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM skórka wyprawki niewarta, ale co kto lubi.
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM Nie mam zamiaru z nikim się kłucic. I żadnych zagrywej i prowokacji nie chciałem. Samo wyszło.
  • Akwadar dwa lata temu
    Małpiszon nieźle Ci wyszło, nawet jeśli nie chciałeś :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon a kto się kłóci?
    Bawimy się tutaj w pisanie przecież, trochę wymiękłeś... chyba?
  • Małpiszon dwa lata temu
    Akwadar No wiem bo potraktowałem Martynę jako poważną osobę. Nie wiedziałem że chce się pobawić.
  • MKP dwa lata temu
    Małpiszon
    No właśnie; to wrzucaj i nie zważaj:) Nikogo nie zmuszasz do czytania.
  • Akwadar dwa lata temu
    Małpiszon pozory mylą. Masz teraz czarne na białym, ile warte są jej słowa.
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM. Dziś nie mam ochoty. Pikawa mi siada. Ale jakby co to ja lubię takie zabawy. Myślałem że ty tak na poważnie to starałem się na poważnie. Wiersz czytając czyjś tekst staram się pisarza traktować poważnie a prywatnie niech będzie świrem
  • Małpiszon dwa lata temu
    MKP Jak tu tak jest to może by nie patrzeć na poezję i wiersze . Tylko wstawiać coś śmiesznego byle by rece i nogi miało. Byłoby się z czego pośmiać
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar, no ile warte? Wierszyczek nie jest prosty?
    ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, no pewnie że "na poważnie" napisalam, że wierszyczek prosty, bo taki jest, przeciez i ty tak uważasz... więc jaki problem masz i z czym?
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM Wierszyczki miał być prosty. A kto to się męczyć lubi? Tylko że z twojej strony to brzmiało jak pretensje
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, pretensje, w którym miejscu tak zabrzmialo, bo nie znajduję?
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM zrozumiałem z tego że mam wstawiać coś poważnego, dopracowanego a ja tak nie umiem. Szybciej lekko zboczone teksty z poczuciem humoru. Więc skasowałem.
  • Małpiszon dwa lata temu
    MartynaM Dałem coś na miejsce tamtego wierszydła. Może ci przepadnie do gustu. Błędy nie poprawiane to tak dla śmiechu tylko
  • MartynaM dwa lata temu
    Małpiszon, skoro lubisz wstawiać wiersze proste i lekkie, dla niewymajacych czytelników, to co mi do tego i jaki powód usuwania?
    Na ciężko przestraszonego.nie wyglądasz, więc nie udawaj... bo to śmiechu warte.

    Idę, strasznie przynudzasz.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Chwała ci panie i skrzypce :)
  • Noico1 dwa lata temu
    O, dzisiaj nic nie wstawiłeś! Nie ma co czytać. Spadam. Pozdrawiam z podziemnej trasy turystycznej Kopalni Soli w Kłodawie.
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    No i załatwiły człowieka małpiszony i martyny-pacyny. To wylęgarnia larw, które mają krótki żywot, więc gryzą jak nie wiem co. A grain zapoczątkował tę awanturę. Siedlisko żmij.
  • MartynaM dwa lata temu
    Gdzie tu awantura z mojej strony? Co to już komentarza nie można napisać, kiedy wierszyk cienki jak du*a węża?
    Nawet idiota zauważyłby, że to twór na zamówienie, ale woźny- groźny nie widzi, bo chce inaczej. Może to twój klonik i tak ubolewasz?
  • MartynaM dwa lata temu
    Patrzcie, tak to dba o poprawne pisanie, uwagi daje jak coś nie tak, a tu w obronie staje, kiedy błędy jak grzyby po deszczu rosły i autor pisał, ze ma je gdzieś, taki szacunek do czytelnika.
    Nie przeszkadzało woźnemu... pokazówki ubolewajace robi. Ot, hipokryzja!
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Widać, że samotna martynka szuka pogaduszek. Ja teraz na portale wpadam sporadycznie i widzę ciągle to samo. Grupa eugeniuszy, wręcz noblistów i chce resztę sobie podporządkować. Tylko wystarczy wejść na ich dorobek "literacki" to okaże się, że są takimi samymi, których krytykują. A ty martynko! nie zachwycaj się grainem. Bo to nikczemny osobnik. Wiem coś o tym. NO!!!
  • MartynaM dwa lata temu
    Okulary zmień, co by się nie ośmieszać, no chyba że lubisz... samotny woźny!
  • MartynaM dwa lata temu
    On śmie mi pisac, kim mam się zachwycać, a kim nie.

    Paradne doprawdy...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Zaiste.
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Tylko dobre rady.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    A ja tak z opóźnieniem, ale zauważyłam pod twoim tekstem wpis: "z delikatnym komentarzem co by autora nie urazić..."
  • skandal dwa lata temu
    Coś ma
  • Małpiszon dwa lata temu
    Dzięki za odwiedziny. Coś to zawsze coś?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania