'słone paluszki' i Twój komentarz „Modlitwy Do Nas Samych””

Szanowne 'słone paluszki'

Chce cię powiadomić o ciekawej synchronizacji jaka zaszła przed chwilą.

Otóż użyłaś tego porównania do Abbie Faria.

 

To jakiś religijny agent, pełno takich naprodukowano, autentycznych czy fikcyjnych, żeby przez ich 'świętość' sprzedawać doktrynę jezusikową. Chodziło o zniszczenie ludzkiej świadomości w celu przerobienia ludzi na posłuszne maszynki do wykonywania rozkazów, czyli zniewolenie umysłu. Nic tutaj nowego.

 

Tereny Europy były kulturowo bardzo związane ze wschodem, mamy na to mnóstwo dowodów, Kraków jest słowem sanskryckim, także wiele innych słów jakich używamy nie wiedząc nic o ich pochodzeniu, jak:

Ogień - sanskryt Agnije,

Boga - sanskryt Baga,

karma - sanskryt Karma itd.

Na terenach Europy jak i Azji panowała powszechna wiedza o tym, że nasze życie jest konsekwencją naszych czynów - czyli Karma - bardzo logiczny i naukowo udowodniony fakt Kosmicznego prawa.

I chodziło o to, żeby tę świadomość wypaczyć wyprodukowano 'doktrynę jezusikową'.

Czyli to kłamstwo druzgocące ludzką świadomość, że "jezusik umarł za twoje grzechy' to ty już nie musisz się martwić i nadal możesz paskudzić..."

Czyżby.

Więc wiedz, że tym kto będzie cierpiał i umierał za twoje grzechy będziesz tylko ty. Czyli to jest kłamstwo 'doktryny jezusikowej', żeby pozbyć cię odpowiedzialności, żebyś myślał, że to cię wybroni, gdy powiesz: 'Ale to mój generał powiedział mi, żeby ich zabijać.'

Generał skurwysyn dostał zapłacone za to, żeby kogoś zamordować a ty teraz będziesz te jego paskudztwo nosił w sobie całe życie, a jak ciężko z tego powodu będziesz cierpiał; wkrótce się dowiesz, bo cię to nie ominie.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Strasznie to krępujące czytać swój nickname w tytule. Czy nie można pominąć ten szczegół?
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Stajesz sie popularna. Zaakceptuj.
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Nie, dziękuję. Chcę pozostać anonimowa i animowana.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Masz pewien wdziek i to jest ujmujace. Czy 'slone paluszki' tej anoniomowosci cie nie gwarantuja?
    To dopiero bedzie, jak cie dopadna paparzzi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania