Szanowny Panie Kazimierzu Łyszczyński!

Szanowny Panie Kazimierzu Łyszczyński,

 

Jako osoba, która wierzy w wartości świeckie, wolność wyboru i szanowanie godności każdej jednostki, chciałbym zwrócić się do Pana z prośbą o jak najszybszy powrót do nas do Polski!

Chciałbym, aby pomógł nam Pan nam w walce z korupcją i manipulacją, która dzisiaj szerzy się w naszym kraju przez Kościół Katolicki z Watykanu. Coraz więcej ludzi uznaje fakt, że Kościół ten nie reprezentuje już wartości, którymi kiedyś był znany, a jedynie działa na rzecz swojego interesu, użytkując własną władzę i bogactwo.

 

Dlatego jako ateista i filozof, zrenegatowany przez ówczesną władzę za wyrażanie swoich przekonań, stanowi Pan dla naszej współczesnej sytuacji wzór i inspirację. Pana wielkie wspaniałe dzieło „De non existentia Dei” pokazało, że myśliwcy na herezje nie są w stanie ujarzmić wyobraźni wolnych ludzi.

 

Bardzo proszę Pana więc, by do nas w Polsce Pan powrócił i pomógł nam wznieść na nogi świeckie państwo, które jest w stanie chronić prawa obywateli i szanować godność każdej osoby. Wspólnie możemy zacząć budować lepszą przyszłość, wolną od korupcji i manipulacji Kościoła Rzymskokatolickiego z siedzibą w Watykanie.

 

Z poważaniem,

 

Człowiek wierzący w wolność, równość i tolerancję.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania