Szara mgła

Santino go woła...

 

Coś mówi, ale tak bełkotliwie, że nic nie można zrozumieć. Wszędzie była szara mgła.

Valentino po chwili jakby oprzytomniał, przed oczami stanął mu żołnierz uzbrojony w karabin.

Na jego rękach była krew...

 

Ktoś strzelił. Valentino doskonale znał ten dźwięk, słyszał to na wojnie i na ćwiczeniach na poligonie tyle lat! Potem, gdzieś z oddali, rozległ się głośny krzyk Santina. Następny, już cichszy... Kolejny, prawie niesłyszalny... Słabe, przepełnione bólem wołanie...

 

Za żołnierzem stanął drugi, w ręku trzymał długą szablę. Zakrwawioną...

 

Ostatnie wołanie syna...

Ostatni strzał...

Szara mgła...

 

Żołnierz z karabinem wycelował w niego palcem.

- Teraz twoja kolej.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Ozar 11.12.2019
    Jestem tu na opowi jednym z historyków i tak kurde nie za bardzo kumam o co w tym chodzi. Niby walka, wojna, ale bez żadnego opisu kto i gdzie. Nie wiem co mam tutaj napisać! Może napisz albo Ii część, albo w komentarzu o co chodzi... Na razie nie oceniam.
  • Klaudunia 11.12.2019
    Błagam... Mam opisywać szczegóły wojny w śnie?!
  • Klaudunia 11.12.2019
    We śnie, sorry
  • Zaciekawiony 11.12.2019
    Jeśli to dosłownie sen, to wiele może się nie zgadzać z realnością.
  • Klaudunia 11.12.2019
    Zaciekawiony No właśnie. Czy miałeś kiedyś sen, w którym jakiś głos wszystko ci opisywał jak w muzeum?
  • Zaciekawiony 11.12.2019
    Klaudunia
    Miałem. Ale miałem też dużo dziejących się w jakimś gdziesiu.
  • Klaudunia 11.12.2019
    Zaciekawiony No właśnie
  • Ozar 12.12.2019
    Klaudunia Przepraszam, jeśli to sen, a nie zwróciłem na to uwagi, to rzeczywiście opisywanie go nie ma sensu. Aczkolwiek to wygląda na jakąś wojnę.
  • Klaudunia 12.12.2019
    Ozar Wiesz, skupiłam się na przeżyciach mężczyzny po wojnie
  • Dekaos Dondi 12.12.2019
    Klaudunie→Ja na 90% →jeno wiem, że miałem ciekawy sen.
    Pamiętam niezmiernie rzadko. Drabble co ostatnio - Skrzydła - to tak trochę na kanwie snu.
    Sen to często brak logiki i poczucia upływu czasu. Jakby wszystko działo się jednocześnie:) Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania