szarlataneria nagości

w tej relacji z destrukcji

zachodniego świata

nie ma klasy ani klasizmu

osoba wybierająca

dokonuje selekcji partnerów

z wabikami tatuażu piercingu

 

jakby miłość była

przestarzałą konstrukcją

podtrzymującą ciała

niektórych staruszków

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • laura123 19.06.2021
    Nawet w świecie zwierząt samice wybierają najlepiej wyglądającego samca, tylko nie wiem czy nie chodzi o zdrowe potomstwo i utrzymanie gatunku, jakby jednak nie było, prezencja to podstawa.
  • Grain 19.06.2021
    Przyrodzie do odtworzenia gatunku wystarczy minimalny kontakt, a nie listwa z gniazdkami i uziemieniem.
  • laura123 19.06.2021
    Toteż o tym napisałam, chyba. Normalne przecież, że człowiek ma większe wymagania.
  • Tjeri 19.06.2021
    Któryś tam program tv non stop puszcza reklamy takiego "szoł" – jakaś wyspa czy inny kawałek z plażą i gzące się młode byczki z jałówkami. Nie czuję się i nie jestem zrzędliwą starą babą, ale jak na to patrzę, to sobie myślę, że zapłacimy za ten upadek cywilizacji.
    Tak mi się pokojarzyło...
  • Tjeri 19.06.2021
    Albo inaczej: zapłacimy za to upadkiem cywilizacji...
  • Grain 19.06.2021
    Tjeri jest taki program magia nagości. Dla mnie ohyda. Tekst zbyt oczywisty, ale ludziom już się nie da wytłumaczyć nawet łopatologicznie. Za dużo gadających koparek.
  • Tjeri 19.06.2021
    Grain to chyba coś innego niż moje skojarzenie, ale ohyda ta sama.
  • Grain 19.06.2021
    Tjeri Tak.
  • piliery 19.06.2021
    Wszystko na sprzedaż. Stajemy się niewolnikami mediów na własne życzenie. Przewrotnie: kupujemy im siebie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania