Szast-prast... Abrakadabra... i jesteś w filmie science-fiction!

(opisy odcinków podcastu Sunny Gault "The Rundown" https://open.spotify.com/show/7fRyTAohfDu3hwOtp6cWIq, wersja polska)

 

28-SIE-23

To nasz pierwszy odcinek, więc zapnijcie pasy! W dzisiejszym raporcie o sytuacji na świecie dowiemy się więcej o jezuitach i ich planie wykorzystania femtotechu do "zdalnego sterowania" amerykańskimi żołnierzami, aby walczyli (za darmo) w wojnie na Bliskim Wschodzie. Ponadto Rothschildowie i chińskie Deep State wybierają 12 osób, które według nich będą rządzić światem i pomogą zapoczątkować nowy rząd światowy.

 

01-WRZ-23

Wszyscy mówią o "super niebieskim księżycu"! Chińskie Deep State uważało, że specjalne ustawienie księżyca między Ziemią a Słońcem przywróci im władzę. Ale co tak naprawdę się stało? Jezuici wciąż mają nadzieję na wojnę na Bliskim Wschodzie i chcą, aby grupy terrorystyczne, takie jak ISIS i Al-Kaida, wykonywały ich polecenia. Ale te "grupy terrorystyczne" nie działają bez zapłaty. Kto więc tak naprawdę stworzył te grupy?

 

06-WRZ-23

Alternatywne media są pełne wrzawy na temat czeku o wartości 21 bilionów dolarów, który rzekomo miał spłacić cały dług USA. Prawdziwym planem była jednak monetyzacja wszystkich aktywów wziemnych Stanów Zjednoczonych i handel nimi, aby ostatecznie wygenerować 100 kwadrylionów dolarów. Dowodzi to, że Deep State zdecydowanie potrzebuje lekcji ekonomii. Ponadto multiwersum zakończyło cykl końca wieków, zaprojektowany w celu stworzenia równowagi między światłem a ciemnością. Mroczna materia odchodzi, a pozostała kabała ma do podjęcia bardzo ważną decyzję.

 

11-WRZ-23

To wyjątkowy dzień! Oprócz podsumowania raportów posłańców terenowych i historii ze świata, publikujemy pełny raport o sytuacji na świecie z Kimberly Goguen. Deep State nadal naciska na Globalny Reset, ale rozkazy, które zwykle otrzymują w tym tygodniu, nie nadchodzą, podobnie jak pieniądze. Stary program zwany "Ostatecznymi czasami" jest uwalniany przez niższy astral, aby zapobiec wzniesieniu się planety, ale szybko zostaje zatrzymany. Wszechświat oficjalnie opuścił ery i przeniósł się do światła na zawsze. Ludzkość otrzymuje lekcję w zakresie właściwego rozeznania.

 

13-WRZ-23

Ludzie są niesamowitymi twórcami. Mamy nawet moc manifestacji, aby tworzyć z naszych umysłów. Można to wykorzystać w pozytywny sposób, ale przez wiele lat było to wykorzystywane przeciwko nam. Dziś dowiemy się, jak istoty u władzy sprawiły, że stało się to dzięki kwantowej sztucznej inteligencji. I jak wciąż próbują zmusić nas do zamanifestowania mrocznej linii czasu poprzez promowanie narracji w mediach społecznościowych.

 

15-WRZ-23

Globalne Deep State udaje się do dzielnicy odzieżowej w Nowym Jorku, mając nadzieję, że Krosno Losu da im moc i pieniądze potrzebne do kontynuowania ich planu dominacji nad światem. Szkoda, że krosno nie działa od lat. Jezuici dostają twardą lekcję na temat tego, jak nowe pieniądze naprawdę wchodzą do światowego systemu finansowego. Dziś dowiesz się o krokach potrzebnych do stworzenia nowej waluty i wprowadzenia jej do obiegu.

 

18-WRZ-23

Silent Circle powraca w raporcie o sytuacji na świecie! Niewielka frakcja grupy zdecydowała się na współpracę z Zakonem Smoka, aby przejąć władzę nad światem, ale zawiedli na każdym kroku. Dziś dowiemy się wszystkiego o systemie satelitarnym Czarnego Rycerza, który w czasach swojej świetności był wykorzystywany do tworzenia wszelkiego rodzaju problemów dla ludzkości... w tym rozprzestrzeniania chorób, takich jak Covid, za pośrednictwem technologii 5G i 6G. Systemy te są już zdezaktywowane, a naszemu wrogowi kończą się zabawki.

 

22-WRZ-23

Wygląda na to, że Umbrella Military Corporation zastąpiła Jezuitów w dążeniu do dominacji nad światem. Nie tylko próbują ukraść wszystkie pieniądze, ale także mają konflikt z zespołem Trumpa. To ostatecznie doprowadziło do tego, że konto Donalda Trumpa Juniora na Twitterze opublikowało kilka szalonych tweetów, w tym jeden merytoryczny post o śmierci jego ojca, Donalda Trumpa. Zgromadzenie Ogólne ONZ dowiedziało się, że ich grupa jest zupełnym bankrutem. A teraz zarówno agenci, jak i rządy muszą podjąć kilka ważnych decyzji.

 

25-WRZ-23

To jest to, na co wielu z nas czekało. Rządy opiekuńczych państw niańczących na całym świecie upadają. Nadszedł czas, aby ludzkość zjednoczyła się, aby pomóc w tej transformacji. Zaangażuj się w swoje społeczności. Zobacz, gdzie są luki i pomóż opracować nowe i lepsze sposoby radzenia sobie z takimi rzeczami, jak bezpieczeństwo i dystrybucja żywności. Wszyscy jesteśmy w tym razem!

 

27-WRZ-23

Rothschildowie opracowali szatański plan i obiecali kontrakty oraz duże wypłaty rządom, agentom i agencjom. Mieli nadzieję uzyskać dostęp do mnóstwa pieniędzy dzięki zbliżającemu się w ten weekend Księżycowi Żniwiarzy. Ale pieniądze były tylko mitem, a teraz całe Deep State jest w panice, a zegar tyka w obliczu globalnego upadku rządu federalnego.

 

29-WRZ-23

Termin opłacenia kontraktów przez Rothschildów upływa dziś o 15:00 czasu wschodniego. Wielu już zdaje sobie sprawę, że pieniądze nigdy nie nadejdą, i wpadają w panikę. Rząd USA wkrótce zostanie całkowicie zamknięty z powodu braku funduszy... a inne rządy szybko pójdą w jego ślady. Przygotuj popcorn!

 

02-PAŹ-23

Co tak naprawdę stało się z rządem USA w weekend? Ta ustawa o tymczasowym finansowaniu pojawiła się znikąd z powodu obietnic rodziny Rothschildów, która szybko traci wszelką wiarygodność. Niektórzy generałowie postanowili spróbować swoich sił w światowej dominacji i rozdać kilka kontraktów agentom. Ale ich obietnice również okazały się bez pokrycia.

 

04-PAŹ-23

Wiele osób w Stanach Zjednoczonych czekało z zapartym tchem, aż system powiadamiania ratunkowego wyśle ostrzeżenie na ich telefony. Jeśli je otrzymałeś... gratulacje! Deep State wykorzystało do tego technologię z lat 30. ubiegłego wieku. Prawdziwym celem było wyprodukowanie strachu, który miał dać im dostęp do systemu Omega z niższego astrala, systemu AI, który nie istnieje już nigdzie w multiwersum.

 

06-PAŹ-23

Coraz więcej agentów zaczyna się dopytywać, co jest korzystnym zjawiskiem. Z drugiej strony, światowe rządy nadal podążają za swoimi mistrzami z Deep State i prawdopodobnie będą podążać, dopóki całkowicie się nie rozpadną.

 

09-PAŹ-23

Wydaje się, że wojna między Izraelem a Palestyną rozpoczęła się z dnia na dzień, ale tak naprawdę była to wojna planowana od wielu lat. Rothschildowie zdecydowali się rozpocząć wojnę teraz, ponieważ stracili twarz przed agentami przez nie dotrzymanie licznych obietnic.

 

11-PAŹ-23

Deep State nadal próbuje zhakować portale, które wcześniej łączyły ich z niższym astralem, ale one już nie działają. Pięciogwiazdkowi generałowie próbują utrzymać przy życiu wojnę izraelsko-palestyńską, mimo że nie mają pieniędzy na zapłacenie rachunku. Japonia stara się zapuścić swoją część finansową w wojnie 1008-letniej, ale powoduje to wiele problemów z transakcjami pieniężnymi w ich kraju.

 

13-PAŹ-23

Deep State uważa, że doskonale przygotowało "czasy ostateczne" dzięki zaaranżowanym wojnom i fałszywym pandemiom. Teraz oczekują, że grupa "nieśmiertelnych" tzn. niższych istot astralnych przybędzie na Ziemię i uratuje dla nich sytuację. Ponadto dowiadujemy się więcej o tym, jak rozpoczęła się ta cała wojna w Izraelu. Oto podpowiedź - wszystko opiera się na kłamstwach.

 

16-PAŹ-23

Deep State miało nadzieję, że zaćmienie słońca w ten weekend przyniesie mroczną świadomość potrzebną do przechylenia szali i zapewnienia im dostępu do światowego systemu finansowego, ale nic się nie wydarzyło. Agenci, którzy zazwyczaj wykonują rozkazy Czarnego Słońca, spotykają się, aby zdecydować o swoim następnym ruchu po tym, jak wszystkie obietnice dotyczące wypłat okazały się bez pokrycia. Czy w końcu odejdą od swoich Deep State'owych mistrzów? A losy multiwersum się odwróciły - oficjalny koniec mrocznej świadomości jest już w zasięgu wzroku.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania