text usunięty

💩

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Grain ponad rok temu
    Cicho przysiądzie na potem
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dokładnie, wiersz mój nie jest właściwy dla ludzi z depresją na przykład... Dla nich mogłoby by być właśnie "na potem".
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Wielki szacuneczek za to arcydzieło ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dziękuję, trafiłem na to w notatkach, a że chyba nie dawałem, to... Pozdrawiam ?
  • Poncki ponad rok temu
    Hmm, nie zgdzodzę się, że pieniądze nie dają szczęścia.
    Przedewszystkim szczęście jest indywidualnym odczuciem, zatem dla jednego szczęściem będzie wydawanie pieniędzy na coś co lubi.ale będą też tacy, którzy nie potrafią wydawać pieniędzy ale przyjemność sprawia im samo zarabianie.

    Jest o tym fajna piosenka:
    https://m.youtube.com/watch?v=tHu1Tn8rpM0
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Piosenkę później posłucham, a ja trochę o innym szczęściu mówię chyba, takim, które niekoniecznie wiąże się z przyjemnością. Jeśli czegoś nam brakuje do szczęścia, to nie osiągniemy go zdobywając to. To chyba clue tematu.
    Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Słuchałem, genialne ?
  • Poncki ponad rok temu
    Pobóg Welebor
    Wiem ? ale z tego co piszesz to bardziej będzie pasować ten kawałek:
    https://m.youtube.com/watch?v=NRef_BmwA4Q
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Poncki rzeczywiście, pasuje. Z marzeniami to dziwna sprawa, jeśli sobie coś wyobrazimy, to po co do tego dążyć? Ja długo myślałem o moim świecie fantasy magia+miecz, a ostatecznie napisałem zupełnie inny świat z dnia na dzień zmieniając zupełnie koncepcję. Spełnianie marzeń powinno zaskakiwać. Teraz czeka mnie napisanie od nowa szerzej i w bardziej poetyckim stylu, i nawet nie muszę odwlekać roboty, bo komp mam w naprawie ?
    Tylko, że to już nie marzenie a obowiązek. Marzeniem jest, by Kościół Wielkiego Ducha został zarejestrowany, ale jeszcze pierwszy sobór nawet się nie odbył. Nie myślę o tym, jak to będzie, bo i tak będzie inaczej, niż sobie wymarzę. Czyli, że marzenia mają może swój byt niezależny i własne plany jak się spełnić. Trochę jak w Twojej piosence ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobogu jestem zaskoczona... widzisz jak ładnie wiersz wygląda, kiedy nie psujesz go połamańcami językowymi.
    Prawda, że to nie bolało?
    Zostawiam 5
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Text jest stary, ale rzeczywiście spróbuję coś normalnie teraz. Dziękuję,
    Pozdrawiam ?
  • Bettina ponad rok temu
    Je - Go
    NieGo
    Je - ,Po
    Czym
    Testament
    Choć zawsze jest – ty nie wiesz o tym!
    Zawsze jest choć ty nie wiesz o tym
    Już.
  • Bettina ponad rok temu
    Życie, niestety jest bardzo odgadnione, przegadane w większości?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Jednak nie wiemy, co będzie za chwilę, nie wiemy, czym jesteśmy i dokąd idziemy; różne wiary, włączając materializm to tylko przypuszczenia. Świadomość sama w sobie jest magiczna, bo bierze się nie wiadomo skąd, z tej galarety w głowie?
  • Moim zdaniem, bardzo dobre wyobrażenie szczęścia ?

    5, pozdrawiam ?
  • Bardzo dziękuję ?
    Obecnie nie chcę w ogóle używać słowa "szczęście" w innym znaczeniu niż np. "mieć szczęście" w losowaniu czy w kartach. "Szczęście" jako stan, to kłamstwo, są tylko myśli na swój temat, egoizm. Zresztą w texcie też o tym jest, więc może nie jest bez wartości.
    Pozdrawiam również ?
  • Szpilka rok temu
    Ale ładny wiersz ?
  • O, dziękuję. Czasem coś takiego mi wychodziło też ?
  • Noico1 rok temu
    Że też ja cholera przepuściłem (nie zauważyłem) taki piękny wiersz. I świetne rymy. Gratki.
  • Dziękuję ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania